iDance Audio Party System XD3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iDance Audio Party System XD3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zenmama 13-01-2018

Teleurstellend

Onze dochter heeft deze iDance XD3 driekwart jaar geleden voor haar verjaardag gekregen. Helaas hebben we al vanaf het begin problemen. Het idee is superleuk, want wat is nu leuker als kind om zelf muziek te draaien en te mixen met je vriendjes. Wij waren in eerste instantie dan ook erg enthousiast over het cadeau. Maar helaas is de uitvoering van het apparaat minder duurzaam gebleken. Als eerste stoort de bijgeleverde microfoon. Er zit een enorm hinderlijke ruis in. We hebben een betere microfoon gekregen, maar de ruis bleef. Dit hebben we uiteindelijk opgelost door zelf een duur microfoonsnoer te gebruiken. Én we waren 2x verzendkosten kwijt om het apparaat op te sturen. De schuifknop om te wisselen tussen USB en Bluetooth is zwak is ging al na een paar maanden kapot waardoor nu alleen nog maar USB gebruikt kan worden. Nadeel van deze optie is dat het wisselen tussen nummers lastig gaat. Er is geen scherm waarop een lijst met titels staan, dus moet je maar wat heen en weer klikken tot het gezochte nummer voorbij komt. Dat is een groot gemis. Want voor kinderen die nog geen mobiel of tablet hebben is USB op zich een prima optie. Ook de USB-poort stoort en soms stopt het apparaat ineens met spelen. De geluidskwaliteit is overigens prima voor het bedrag van het apparaat.

Pluspunten

• Leuke lichteffecten
  • Geluidskwaliteit
  • Strakke vormgeving
  • Prijs vs geluidskwaliteit

Minpunten

• Kwaliteit schuifknoppen
  • Kwaliteit bijgeleverde microfoon
  • Bij USB geen lijst met titels van nummers

Dennis 11-01-2017

zeer gaaf voor kids Fun

XD 3 gekocht voor mijn kids. die hebben er zeer veel plezier mee.
het mixen tussen liedjes (usb-mp3/FMradio-Bluetooth) met een schuif is gaaf.
leuke jingles erop 8x die in snelheid en volume kan gesteld worden.
draai schijven zijn voor echo en flat tone. daarnaast Mic kan je hoge en lage stemmetje op zetten. er zit een soort gleuf/standaard waar je iPad/tablet kan laten steunen.
Het Geluid het verschillende standen Rock/flat/stage/hip etc..
Oja aan de boven kant zit er oude wets uitschuifbaar FM antenne.

(maar voor een beginnende DJ is dit niet geschikt)

je moet dit XD3 zien al Party fun apparaat ,Voor kids is dit ding gaaf.

Pluspunten

• sterkte geluid
  • Mic
  • reikwijdte Bluetooth
  • simpel te bedien voor Kids

Minpunten

• geen portable accu/ alleen net spanning