Brother DCP-J315W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-J315W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

MDLMA 11-10-2013
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Het ding print zowel in kleur als "zwart/wit" met prettig hoge snelheid en kwaliteit.
Cartridges per kleur los verkrijgbaar, draadloos vanaf bijna elk apparaat aan te sturen.
Dat is exclusief Apple Mac Book Pro's, in elk geval. Airprint van apple ondersteund het draadloos aansturen van de Brother niet. Laptops met Windows 2000, Vista, Windows 7 en 8, overigens wel. iPhones en iPads, wert-ie wel mee dmv een print app.
Apparaat is makkelijk te bedienen, als je ooit van je leven al eens met printers te doen hebt gehad. Vormgeving is niet geweldig maar ik ken geen 1 "mooie printer", dus daar zit wellicht nog een gat in de markt. Duurzaamheid was eigenlijk de rede, dat ik me heb laten verleiden tot dit apparaat; dit op advies van een goede vriend die het ding al langer in zijn bezit heeft en er intensief mee werkt.

Jan Breumelhof 20-06-2013
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Prima printer. Belangrijk is het inktgebruik en de prijs. De inkt is niet te duur. De printer was makkelijk te installeren, ook WiFi. Ik vind de afdruk kwaltijd goed. Print dagelijks (is persoonlijk). Ik heb altijd Canon print verzend brieven en facturen voor mijn bedrijf. Ik heb de laatste 20 jaar Canon printers gehad maar ben toch maar eens overgestapt. WiFi is ook een uitkomt. Kan nu vanaf PC, laptop en Smartphone printen. Echt een aanrader!

marco jager 17-03-2013
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

afdrukken van foto's valt zwaar tegen. ondanks het aanvinken van de "levendige" stand, zijn de kleuren flets en onnatuurlijk. Je moet ook steeds het gewone papier verwijderen voordat je fotopapier kunt gebruiken

Marinus J. 02-08-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Een prima printer. Was snel, draadloos in de licht voor 3 pc's. De 4 potjes inkt kun je vervangen als er 1 leeg is. Geen enkel probleem met zwart. De potjes inkt zijn goedkoper als die van HP.

Wilfred Kempers 21-06-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Afdrukken voor gewoon tekst gaat prima. Papierlade en -invoer erg matig / kwetsbaar. Voor wat betreft foto's ... een waardeloze printer. Werkt veel te omslachtig en een foto van 13*18 lukt wel maar vraag niet hoe. Nee, ik heb me weer eens laten overhalen voor een brother-printer maar dit is definitief de laatste die ik ooit gekocht heb. Deze ligt binnenkort bij de kringloop

jmekkering 22-06-2012

Hallo Wilfred,

De problemen die je omschrijft herken ik niet. Wij hebben de printer nu zelf een jaar (zie review) en deze voldoet goed. Ook foto's van 13 * 18 en of groter. Gewoon fotopapier erin en printen. Wel fotopapier kiezen in printermenu.

Jaap1976 17-06-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Installatie is eenvoudig, ook de wifi functie. Als je voor je computer de wifi kunt instellen dan kun je het voor de printer ook.
Bijgeleverde scan/print software is handig omdat je shortcuts voor verschillende activiteiten (scannen naar file, scannen naar e-mail, scannen en printen) volledig kunt customizen. Bijv. resolutie, e-mail programma etc.
Papier in een lade i.p.v. als stofvanger aan de bovenzijde vind ik ook erg goed.

jmekkering 09-05-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Printer nu meer als half jaar in bezit. Installatie eenvoudig. Gebruiksmogelijkheden ruim voldoende. Staat als stand-alone printer in wifi netwerk. Print snel en scherp. Ook foto's op fotopapier goede kwaliteit voor wat je er voor betaald. Scan snel en ook naar pdf. Persoonlijk vind ik de printer fraai vormgegeven. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, dat moet hij nog bewijzen.

geert steeghs 13-01-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Gisteren deze printer besteld bij dynabyte.nl om 19.00 uur,deze was 20 uur later in mijn bezit,perfect.
mooie printer eenvoudig en snel geinstalleerd,werkt perfect wifi werkt ook goed,zit een fijne installatiebeschijving bij en het was een fluitje van een cent.echt een aanrader

Jan den Duijn 21-12-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Prima printer. Eenvoudig te installeren zowel via USB als via WIFI-connection. Het is een echte all-in-one. Bovendien zijn de inktcartridges lang niet zo duur als bij andere merken. Voorlopig zeer tevreden.

Tevreden Klant1965 20-12-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Dit is mijn tweede AIO Brotherprinter. Deze verbaast mij in positieve zin qua print- en scankwaliteit. Toch weer een stukje beter da de vorige generatie (was ook geen Innobella). Leuk is ook dat je er nu tijdelijk een P-touch labelprinter gratis bij krijgt....Kortom, dik tevreden. Trouwens, voor
het echt strakke tekstprinten heb ik er gelijk een
HL-2130 Laserprinter bij gekocht. De ultieme combi!

vincent 12 28-11-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

ik wilde een wifi printer. voor de zaak van mijn vrouw en voor het huiswerk van mijn kinderen. Ik moet zeggen dat hij voldoet waarvoor ik hem gekocht heb. Ik print er mijn facturen mee en de kinderen hun huiswerk. Via mijn imac en andere pc en de laptop. Er zullen betere zijn voor deze prijs ik ben dik tevreden. Gebruik tegenwoordig refill cartridges a 6.00 euro . prima zo.

prima printer voor weinig geld.

Vincent

P. Vriens 22-11-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J315W

Deze printer print niet meer in zwart wit zodra een kleuren cartridge leeg is!!! Wat een foute marketing strategie is dit zeg! Printer gaat het raam uit en snel weer naar HP!!! Pffff....

Print kwaliteit laat ook te wensen overigens!

Tevreden klant1965 20-12-2011

Veel inkjetprinters gebruiken een kleuren"primer", een grondlaagje dus, om zo het zwart nog zwarter te doen uitkomen op de print. Dat verklaart dan waarom er niet geprint kan worden als er een kleur op is. Maar wat is daar eigenlijk op tegen? Uiteindelijk koop je toch geen kleureninkjet om alleen Z/W te kunnen printen....? Voor alleen Z/W gebruik ik zelf een mono laserprinter, dat ziet er zowiezo beter uit (tekst dan).