Canon PIXMA TS6250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA TS6250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hoogwaardige afdrukprestaties in combinatie met comfortabele printfuncties. Zo laat de Canon PIXMA TS6250 zich het beste omschrijven. Via het 3inch-kleurendisplay start je rechtstreeks een print-, kopieer- of scantaak, maar je kunt hiervoor ook een laptop, tablet of smartphone gebruiken. Verbind dit afdrukapparaat voor laatstgenoemde optie met het draadloze thuisnetwerk. Het compacte design verdient speciale aandacht. Ondanks dat deze all-in-one-printer vijf gescheiden inktcartridges telt en documenten dubbelzijdig afdrukt, neemt de stijlvolle behuizing amper ruimte in beslag. Handig is dat je vanuit diverse clouddiensten printjes kunt maken. De hoge printresolutie van 4800 × 1200 dpi maakt het ideaalplaatje compleet.

Henk 17-03-2020

Goede printer, maar ......

Geschreven voor: Canon PIXMA TS6250

Allereerst, ik werk op een Mac en is direct aangesloten.
Scannen geeft als probleem veelal dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Opnieuw proberen dan lukt het meestal wel.
Printen gaat goed, maar ik stoor mij verschrikkelijk aan het feit dat, ondanks dat ik nergens aan ben geweest, regelmatig de melding "Papierstoring" en dan kost het mij 3 velletjes papier voordat ik de print eruit krijg. Weet niet of dit aan dit type ligt, heb voorheen meerdere Canon-printers gehad die dit probleem nooit hadden.

marco 03-03-2020

canon pixma ts6250 maandagochtend product

Geschreven voor: Canon PIXMA TS6250

heb altijd een canon printer gehad , en was altijd tevreden..en deze printer is niet anders dan goed , denk ik.. maar het duurt een kwartier dat ik m aan de praat heb..stekker erin, komt er een wit beeld in de display met zwarte letters canon in het midden...en reageert nergens meer op... stekker erin , stekker eruit... en na een kwartier gaat ie goed aan,, maar dan heb ik m al drie keer bijna op achterstraat gegooid...dus effe snel een printje, dan moet je toch voor een andere canon......ga nu toch ff bij canon.nl kijken

Peter 29-11-2019

Instellen fluitje van een cent

Geschreven voor: Canon PIXMA TS6250

Printer gekocht vanwege reviews hier en daar.
Instellen even een kleine hick-up nadat ik het papier er in had gedaan en wilde callibreren.
Kreeg steeds een foutmelding. Bedieningsklep open laten staan, dat is het devies.
Vervolgens ingesteld via het opgegeven webadres (er zit ook een CDrom met drivers bij, maar die heb je niet nodig)
Verder instellen is eenvoudig als je stap voor stap de handleiding volgt. Let zowel op je pc als op het schermpje van de printer.
Wel keuze maken tussen wifi en bekabeling (voorkeur)
Beiden is niet mogelijk. Als je vanaf je telefoon wilt printen zul je dus moeten kiezen voor wifi.
Instellen ging verder perfect, als je de handleiding gewoon stap voor stap volgt.

Ik las dat-ie rumoerig zou zijn. Dat vind ik allerminst het geval.
Hij is stukken relaxter dan mn oude Canon laserprinter.
Haarscherpe afdrukken.

Scannen op het bedienpaneel is handig met een foto. Wil je een pdf file zal je de Ij scan ultility moten starten op je pc.

Het uitklap paneeltje voor bedrukt paneel is wat fragiel. Voor de rest heb ik kwa degelijkheid nog geen opmerkingen.

Duurzaamheid kan ik niet oordelen, te kort in bezit.

Pluspunten

• draadloos
  • makkelijk in te stellen
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• uitklap paneel wat fragiel
  • catridges maar 20% bij levering

Pey 15-10-2018

Prima 3 in 1 printer

13-10-2018 gekocht
Wat gelijk opvalt is de goede compacte vorm en hij ziet er best stevig uit
de installatie is een fluitje van een cent de printer installeert zich zelf U hoeft alleen af en toe aangeven wat U wenst Uitlijnen doet de printer zelf.
Printer geeft zowel in zwart/wit en kleur mooie afdrukken
Scannen van documenten en foto's deze zijn van hoge kwaliteit
De TS6250 vervangt bij mij de MG 5350 die met +/- 8 jaar met pensioen gaat

Pluspunten

• Prima print kwalitijd
  • Papierlade voor nogmaal papier
  • Extra invoer voor dik Fotopapier
  • Dubbelzijdig printen
  • Handig display

Minpunten

• Nog niet gevonden