Brother MFC-J497DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J497DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Draadloos printen via een app, automatisch dubbelzijdig afdrukken, faxen, scannen, kopiëren, deze Brother MFC-J497DW kan het allemaal! Voor (incidentele) thuiswerkers of bezitters van een klein kantoor is deze afdrukmachine nogal aantrekkelijk. Open de Brother iPrint&Scan-app, start een afdruktaak en haal de velletjes op bij de printer. Dankzij een duizelingwekkende afdruksnelheid weet je haast wel zeker dat alle paperassen voor je klaar liggen. Handig is de functie Wifi Direct, waarbij je zonder tussenkomst van een wifi-netwerk rechtstreeks draadloze afdruktaken uitvoert. Even geen computer of mobiel apparaat bij de hand? Geen probleem, want met het uitgebreide bedieningspaneel regel je alsnog diverse afdrukzaken.

Meuwissen 04-04-2021

goede draadloze verbinding

Geschreven voor: Brother MFC-J497DW

Prijs/kwaliteit is hij eigenlijk niet goedkoop geweest (125€). Voor 60-80€ bijleggen heb je een brother die sneller is in werking. De afmetingen en het gewicht is dan wel een stuk zwaarder en groter, wat voor ons niet ging.

Pluspunten

• gemakkelijke installatie en bediening
  • aparte cartridges en zuinig
  • dubbelzijdig printen zonder tussenkomst

Minpunten

• fax die niet gebruikt wordt
  • kleur printen zou sneller mogen
  • géén vaste internetverbinding

Coen 09-01-2020

Goede All in One printer van Brother

Geschreven voor: Brother MFC-J497DW

Makkelijke installatie op thuisnetwerk.
Mooie afwerking
Veel instellingen wat betreft printen
Bedieningspaneel kan draaien voor goed overzicht

Pluspunten

• Zuinig met inkt
  • Inkttankjes apart te bestellen
  • Snelle installatie
  • Updates via website Brother

L te H 06-01-2020

Fijne printer!

Geschreven voor: Brother MFC-J497DW

Fantastische printer!! Makkelijk te installeren!! Scannen, kopiëren en werkt draadloos perfect!!
Ook in de stille mode werkt de printer snel en natuurlijk geruisloos. Onze voorgaande printers waren van het merk Canon, altijd veel problemen. Draadloos altijd problemen. En na drie jaar stuk.
Vandaar overgegaan op dit merk, tot nu toe GEEN spijt. Aanrader!

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Goede verbinding met WIFI
  • werkt in stille mode geruisloos

Coen Leich 20-09-2019

Brother All in One Printer

Geschreven voor: Brother MFC-J497DW

Zocht een All in One Printer en deze keer gekozen voor de MFC-J497DW van Brother.
Hoewel niet in het schap lag deze printer 2 dagen later op mij te wachten na een bericht van BCC Terneuzen.
Printer aangesloten op het netwerk, apps downloaden en voila alles werkt en zo hoort het, gemakkelijk en snel.

Pluspunten

• Gemakkelijk in netwerk te zetten
  • Print, scant en kopieert naar behoren.
  • Oogt ook goed
  • Weinig lawaai
  • Goede prijs