Epson Home Expression Home XP-355

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Home Expression Home XP-355 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

p*********@x******** 12-08-2021

miskoop

ik heb het apparaat bijna een jaar in bezit en het is een totale miskoop.
daarvoor had ik jarenlang een HP inktjet en dacht nu minder groot en wat eenvoudiger ook wel goed uit de voeten te kunnen.
1. het apparaat blijft maar zeuren om originele inkt; men moet stevig moeite doen om dat voorspelbare gezeur voorbij te komen.
2. de kwaliteit van de afdrukken is matig te noemen; bij inzet van de klad modus is het de afdruk nauwelijks leesbaar en dus niet productief.
3. tweezijdig afdrukken is duidelijk niet de bedoeling, men moet alles handmatig verdubbelen.
4. inktpatronen zijn klein en duur.
5. scannen gaat traag en alleen via flatbed modus, dus bladzijde voor bladzijde.
6. een boekje maken is er niet bij. formeel wel, maar feitelijk werkt het niet. de volgorde van bladzijden totaal verkeerd voor het maken van een a5 boekje. contact met klantenservice leidt tot niets: men wenst geen contact.
conclusie: het is een duur apparaat dat niets kan wat een behoorlijke printer moet kunnen. misschien dat mensen die eens per jaar een a4tje moeten printen er iets mee kunnen, maar voor mij is het een totale mislukking en chronische ergernis. ik koop zelfs geen nieuwe inkt cartridges meer, want zonde van het geld. ik doe het apparaat naar de kringloop en ga terug naar een fatsoenlijke HP printer.

Pluspunten

• heel eenvoudig voor eenvoudige printtaken

Minpunten

• te eenvoudig met te weinig mogelijkheden
  • service klantencontact
  • slechte kwaliteit printtaken
  • langzame scan

Patrick 09-05-2019

De installatie via de app is top. De handleiding is slecht.

Hiervoor had ik jarenlang een brother printer. Deze printe beter maar was 4keer duurder. De printer is zijn geld zeker waard. Hij is erg compact. Het scherm is erg klein maar ik gebruik dat toch alleen maar om hem op mijn WiFi netwerk aan te sluiten.

Pluspunten

• Compact
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Handleiding
  • Scherm is klein.

ErikGouda 10-01-2019

Klein maar groot in prestatie

De printer is klein van stuk en dus erg handzaam. Doet precies wat er van verwacht mag worden en zelfs meer. Superkoop!

Pluspunten

• Handzaam
  • uitstekende prints
  • doet 10 pagina's per minuut
  • betaalbare inktpatronen

Minpunten

• geen gevonden

Francisca 04-08-2018

Makkelijke installatie

Aanbieding bij de mediamarkt, dus nog goedkoper dan de al lage adviesprijs.
Makkelijke installatie met behulp van bijgeleverde cd. Maakt automatisch verbinding met je wifi. Met de epson app ook te gebruiken via tablet en mobiel. Mooie prints. Schakeld zichzelf uit na een eental minuten.

Pluspunten

• Snelle, simpele installatie
  • Prijs

Minpunten

• Nog niet gevonden