HP LaserJet Pro M28w

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LaserJet Pro M28w op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Sillycious 24-03-2022

Fijne printer

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Fijne compacte laserprinter. Installatie via desktop ging vrijwel automatisch, echter via WiFi voor tablet en Android mobiel was niet mogelijk zonder helpdesk HP omdat de gebruiksaanwijzing nergens vermeld dat je een bepaald programma moet downloaden op de PC voor de Wifi instellingen. Vreemd. Alles werkend gekregen en het is een fijne, snelle en geruisloze printer. De toners zijn heel goedkoop als je even goed zoekt.

Pluspunten

• Compact
  • Snel
  • Geruisloos
  • Goede prints
  • Direct scannen

Minpunten

• Wifi lastig in te stellen zonder helpdesk

Matthjs 13-02-2020

snel en handig in gebruik

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

mooie compacte printer. snel geïnstalleerd, ook de wifi. handig in gebruik. afdrukkwaliteit is prima. scannen en kopiëren naar wens.

Pluspunten

• snel gebruiksklaar
  • mooi compact
  • wifi

Minpunten

• jammer van die extra UK stekker
  • geen standby stand?

Nekiram 03-09-2018

Twijfel

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Toen ik hem uitpakte was ik verrukt, wat een mooi klein ding en nog wit ook, het oog wil ook wat! Ik vind het fijn dat het papier van onderen (ipv boven) geladen wordt. Hij print volgens mij alleen zwart/wit maar dat is voor mij eigenlijk voldoende. Weet nog niet wat een losse toner kost en of dat voordelig in gebruik is. Van wege het beperkte display, ben ik er nog niet achter hoe te scannen naar de pc. Het kopiëren en printen ging goed als je door hebt hoe je het papier er het beste op kunt leggen. Het printen vanaf de pc ging in eerste instantie ook goed, later kreeg ik elke keer geen verbinding met de printer of hij print maar half of een andere uitsnede. En dan gaat printen niet zo snel ;) Wat mij dus uiteindelijk heeft doen beslissen hem niet te houden.

Pluspunten

• design/kleur

Minpunten

• alleen zwart/wit print
  • soms geen wifi verbinding

Lynnie3 24-08-2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Deze printer print goed duidelijk en vlekkeloos. Via wifi gaat het redelijk snel, snel genoeg in elk geval. Ik vind hem niet heel stil, maar het is een printer dus dat verwacht ik ook niet per se. Ik dacht in eerste instantie dat ik genoeg zou hebben aan alleen zwart/wit, maar in de praktijk blijkt dat ik kleur toch wel mis voor enkele prints. Het is jammer dat dit model niet met een kleur-optie beschikbaar is, dat zou ik de waarschijnlijk duurdere aanschafprijs wel waard vinden. Een puntje vond ik het installeren via wifi. Deze printer kan alleen over een 2.4GHz netwerk en ik zat met mijn andere apparaten altijd op een 5GHz netwerk. Mijn modem kon slechts 1 kanaal tegelijk uitzenden dus heb ik speciaal voor deze printer een andere modem aangevraagd. Toen ik deze binnenkreeg was het een hels karwei de printer op het nieuwe netwerk te krijgen, zelfs nadat ik de printer had gede-installeerd van mijn laptop. Het heeft me echt veel frustratie en tijd gekost dit te fixen, terwijl ik toch echt wel goed met dit soort dingen ben. Minpuntje dus, want de papieren handleiding, help menu en het installatie programma hebben me hier niet bij kunnen helpen. Ik denk dat een groter display met menu hier handig in was geweest. Omdat ik de printer op een gegeven moment heb moeten de-installeren heb je ook geen contact meer met het apparaat en zie je dus ook niet wat je zou kunnen doen. Het enige wat je nu ziet, de cijfers, hadden wat mij betreft weg kunnen blijven, want ik doe alles digitaal/via andere apparaten. Beetje zonde/jammer. Scannen gaat snel, goed en gemakkelijk. Wat ook jammer is is dat er geen papierlade is. Nu moet het papier in de lengte de printer in, waardoor het hele apparaat ondanks zijn relatief kleine afmetingen toch een grotere plek inneemt dan ik had gewild. Ook komt er zo stof op het papier als je het een tijdje niet gebruikt. Ik ben wel erg blij met de kleur wit! Hij gaat hierdoor stukken beter op in mijn omgeving. Ik heb nog niet uitgevonden hoe hij in de spaarstand moet, hij blijft nu dag en nacht aan als ik hem niet zelf uitzet. Dat zou ook makkelijker moeten kunnen, via het display bijvoorbeeld.

Pluspunten

• Kleur en formaat
  • Kwaliteit prints
  • Scant makkelijk

Minpunten

• Mis een groter display
  • Mis een papierlade
  • Een kleuroptie zou top zijn

Jackie 19-08-2018

Te compact

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Het is een zeer compacte printer, waardoor ik verschillende opties mis. Het zou makkelijker zijn als er een leesbaar display op de printer zou zitten, zodat je overzichtelijk instelling kan inzien. Ik heb de printer compleet draadloos in gebruik. De app is zeer complex en onoverzichtelijk. Je dient telkens van wifinetwerk te wisselen, je kan de printer niet integreren in je eigen wifinetwerk, zonder display. Verder dien je een aparte hp service te downloaden om gangbare documenten zoals word en pdf te kunnen printen.. Deze was ook nog 12 mb, dus je hebt nogal wat ruimte nodig op je device voordat je alles aan het werk hebt.
Voor een laserjet printer is deze verder niet erg snel. Het kopieren was even oefenen, voordat het kopie juist was. Er stonden eerst 2 halve afbeeldingen per pagina.

De afdrukken zijn wel van goede kwaliteit. De cartridge is na 100 afdrukken van kleurplaten, dus niet geheel bedrukte paginas wel op.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Niet te integreren in netwerk
  • Weinig opties
  • Veel apps en geheugen nodig
  • Veel moeite om draadloos te werken

Nancy 14-08-2018

Mooi design

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Mooi printer, mooi afdrukken.snel printen. Toner makkelijk te plaatsen. Wel opletten met printen van meerdere pagina`s want de papieren gaan de printer weer in nadat het geprint is en je vergeten ben het zwarte klepje uit te zetten

Pluspunten

• Snel
  • Mooi afdrukken

Minpunten

• Alleen zwart wit
  • Papier gaat weer terug printer in als je niet opl

sjanpoo 07-08-2018

Mooi klein apparaat.

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Mooi compact apparaat. Drukt alleen zwart wit af. Goede afdrukkwaliteit. Wifi connected; handig om via telefoon of tablet iets te printen!

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Wifi connected

Minpunten

• Alleen zwart wit afdrukken

Earlyh 04-08-2018
  • Product gekregen

Plug, play and enjoy

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

De perfecte oplossing voor als je geen pc thuis hebt, maar wel wilt printen. De printer is zeer makkelijk te installeren. Zoals de titel het al zegt: Plug and play. Printer uitpakken, stekker bevestigen, plakkertjes verwijderen, cartridge plaatsen, app downloaden, printer instellingen aanpassen en printen maar.
Ik had vooraf niet verwacht dat het zo makkelijk kon zijn. Ik werk als ZZP'er, en werk vooral vanaf een tablet of met mijn mobiele telefoon. Voorheen als ik wilde printen dan was ik verplicht om of een pc aan te schaffen of om naar een copyshop te gaan voor vaak maar enkele afdrukken. Nu is dat niet meer nodig. :)
De HP Laserjet Pro is zodanig makkelijk in gebruik, dat ik nu veel meer print en kopieer dan voorheen. De kwaliteit is echt haarscherp. Even via de app het document opzoeken op je gekoppelde device, printen en klaar.
De HP Laserjet Pro heeft mij doen verbazen door de kwaliteit en de snelheid van het afdrukken/ kopiëren.
Enige minpuntje wat ik kan aanhalen is dat kleuren afdrukken niet mogelijk is. Had me vooraf daar niet op ingelezen, maar dat neemt de pret niet weg.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Compact
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Print geen kleur

lady1000 04-08-2018

Ideaal Formaat!!

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Een printer die van zeer goede kwaliteit is, qua formaat ideaal, niet meer zo'n groot bakbeest in huis. We maken er veel gebruik van! Top Printer!

Pluspunten

• klein formaat
  • scherpe afdruk

Minpunten

• zwart/wit

Hendriks 01-08-2018

Handig hulpje in huis

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Print lekker snel, via WiFi en direct vanaf je smartphone. Geen gedoe meer met aansluiten op je laptop.

Pluspunten

• Draadloos
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Installatie

Steven 29-07-2018

Fijn en snel apparaat, lekker klein ook.

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Fijn apparaat, makkelijk aan te sluiten en in te stellen. Printen vanaf mijn iPhone gaat erg gemakkelijk en vanzelf.

Pluspunten

• Klein
  • Snel

Minpunten

• Geen kleurenprinter

Sandra 27-07-2018

Heel blij mee

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Ik vind het een prima printer, hij is snel, goede adrukkwaliteit, snel te installeren, het enige nadeel vind ik dat hij niet in kleur is

Pluspunten

• snel
  • scherpe afdruk

Minpunten

• alleen zwart/wit

Gigi 27-07-2018

Zeer fijne printer !

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Deze laserprinter ziet er niet alleen uit als een plaatje maar werkt ook super eenvoudig en snel! Vanaf Apple en Windows eenvoudig te installeren op meerdere apparaten tegelijk zoals laptops, mobiel en iPad. Via WiFi print je snel en probleemloos echter wel alleen op 2,4 G voor zover ik nu weet. 5G nog niet gedaan. Afdrukken gaat zeer snel en kwaliteit is perfect! Alleen moet je wel het papier goed laden anders krijg je een foutmelding. Ik ben zeer tevreden en blij met mijn prachtige compacte LaserJet!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Snelheid
  • Kwaliteit afdrukken

Minpunten

• Gevoelige papierlader

ThomasKLM 19-07-2018

Ideale snelle printer

Geschreven voor: HP LaserJet Pro M28w

Ideale snelle printer voor thuis. Installatie is voor iedereen te doen en zonder dat er een computer aan te pas komt is hij verbonden op het wifinetwerk!

Hij is compact en na installatie ook makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk

Minpunten

• Zwart-Wit (maar daar koop je hem voor)