Brother DCP-L2530DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-L2530DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Wim 10-05-2019

Toner

Geschreven voor: Brother DCP-L2530DW

De printer geeft zonder aankondigin een melding dat de toner op is. Als de melding verschijnt is het niet mogelijk nog een pagina af te drukken. De melding is niet te negeren. Ook de Brother klantenservice beaamt dit.

Minpunten

• Melding toner op is per direct einde afdrukken

WillemR 11-04-2022

Voor andere gebruikers van belang: bovenstaande opmerking over direct stoppen na melding ‘tenor op’ is niet volledig. In de webinterface is in te stellen dat er gewoon moet worden doorgeprikt bij/na deze melding; dat kan dan ook.
Uiteraard helpt een paar keer (voorzichtig) schudden van tonerkit ook nog.
Dat de prints dan na enige tijd toch wat vager worden is logisch, want toner was op aan het raken; de melding is niet voor niets.
Maar ruim tijd om door toner te bestellen en ondertussen nog enige 10-tallen (!) prints te maken.

Gerrit 19-03-2019

Prima product

Geschreven voor: Brother DCP-L2530DW

De printer is erg prettig. heb hem nu van af november en nog geen problemen gehad. Het dubbelzijdig printen is ook erg handig

Pluspunten

• fijne copieer resultaten

Minpunten

• Nog geen gevonden

Gerrit 28-11-2018

Prima printer

Geschreven voor: Brother DCP-L2530DW

Eenvoudig te installeren en prima print en kopieer resultaten . Ook genoeg mogelijkheden en prettige handleiding op de site.
De software zonder schijf direct van internet geinstalleerd.

Wat betreft duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven.

Pluspunten

• Goede print resultaten
  • Dubbelzijdig
  • fijne copieer resultaten
  • eenvoudig te installeren

Minpunten

• Nog geen gevonden