HP ENVY 6220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 6220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*************@g******** 09-02-2023

Slechtste printer ooit

Geschreven voor: HP ENVY 6220

Mijn ervaring met deze printer is heel erg slecht. Printer geeft niet aan of een patroon leeg is, of geeft aan dat hij leeg is terwijl dit niet zo is. Blijft slecht afdrukken ondanks dat ik net twee nieuwe originele patronen erin heb gedaan. Staat vervolgens een minuut druk te printen om vervolgens een bijna blanco bladzijde als resultaat te hebben. Slechtste aankoop ooit.

Pluspunten

Minpunten

• slecht of niet printen
  • Verkeerde of geen info via de display

h********@q********** 21-06-2022

Geen aanrader meer

Geschreven voor: HP ENVY 6220

Printer werkt onder Windows 11 maar matig. Alleen nog via WIFI werkzaam, diverse USB kabels zonder succes gebruikt . Scanner is bij de 1e scan online, de 2e scan is niet mogelijk. Bij vernieuwen cartridges vraagt het systeem om de printer uit te lijnen, helaa niet mogelijk dit te verwijderen.

f******@g******** 04-04-2022

gaat niet lang mee

Geschreven voor: HP ENVY 6220

03-apr-2022: twee jaar geleden gekocht en nu al klachten. Printer geeft aan dat er papier in zit. Maar er zit niets in. Wel vond ik een plas inkt onder de zwarte cartridge. Ik heb alleen originele HP cartridges gebruikt. Duidelijk een miskoop.

Minpunten

• verbruikt teveel inkt
  • na 2 jr al stuk

JJ 17-06-2021

HP Envy photo printer

Geschreven voor: HP ENVY 6220

mijn printer print niet mooi het maak niet uit welke foto papier ik gebruikt
het komt altijd lijnen (strepen) in mijn foto's.
dat vind ik on zettend jammer want ik heb deze printer juist gekocht om mijn foto's uit te printen.

Wapa 06-10-2020

Goede printer

Geschreven voor: HP ENVY 6220

Superfijne printer! Wel jammer dat het klepje niet uit zichzelf uitschuift en dat hij soms wat moeite lijkt te hebben met verbinding maken.

Print supersnel en mooi!

Pluspunten

• Mooie print
  • Snelle print

Minpunten

• Klepje schuift niet vanzelf uit

R Bakker 25-11-2019

Vreet inkt iedere keer moet je uitlijnen en doorspoelen

Geschreven voor: HP ENVY 6220

Gekocht vanwege formaat en mogelijkheden helaas gebruik ik hem niet vaak waardoor ik hem iedere keer moet uitlijnen en doorspoelen wat heel veel inkt kost.
Heb contact gehad met HP kunnen er niets aan doen.
Hij moet volgens media markt minimaal 3 keer opgestuurd zijn willen ze iets doen, maar als hij het weer doet na plaatsing van een nieuwe cardrich is hij niet kapot.
In een jaar 4 cartridges voor 50 tot 60 velletjes

Pluspunten

• Formaat
  • Papier lade

Minpunten

• Gebruikt veel te veel inkt
  • Moet iedere keer gereinigd worden

Miranda 14-05-2020

Om verlost te zijn van die cartridge problemen is het HP Instant Ink plan mss echt wel het proberen waard. En je kan er steeds mee stoppen. Ik heb me daarvoor ingeschreven en nog geen spijt van gehad.
Hier is trouwens een tip om 2 gratis maanden te krijgen. Net vóór de allerlaatste stap van de Instant Ink registratie kan je nog bijkomende promo codes ingeven in het veld "Speciale aanbiedingen". Met de volgende 2 codes krijg je 2 bijkomende gratis maanden : TWRDt en FREEINK (let op hoofdletter gevoelig).

Joop 10-02-2019
  • Product gekregen

Mooie prints, scanner traag

Hele mooie printer.
Zijn geld waard.
Zeer mooie foto's prints en ook gewone prints heel mooi en snel.
Handig 2 lades, 1 voor gewoon papier en 1 voor foto papier.
Scannen is wel traag, maar wel heel goed en scherp.
Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Mooie prints
  • 2 lades
  • Goede scans

Minpunten

• scannen traag