Epson Premium Expression Premium XP-6005

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Premium Expression Premium XP-6005 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

NvM81 22-02-2018

Perfecte thuishulp!

Dit apparaat is erg fijn om thuis te hebben staan!
De bediening is heel simpel. Je moet het wel heel gek maken als iets niet lukt!
Mijn dochter van 8 kan er zelfs goed mee overweg. De printjes blijven maar komen.

Het formaat van de printer is zeer fijn. Kan netjes neergezet worden zonder dat deze in de weg staat.

Print kwaliteit is super, het scannen gaat gemakkelijk.

• Goede kwaliteit
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Kleiner papierlade

Coco 21-02-2018

Handig draadloos vanaf de smartphone

Erg handig te bedienen vanaf de telefoon, fijne opties tussen grootte van de foto in de la aan te passen. Fotokwaliteit vind ik niet altijd even mooi. Kleurgebruik is niet helemaal accuraat en de instellingen van een document zijn onduidelijk aan te geven. Papierlades nogal onhandig gedaan waardoor (kostbaar) fotopapier vastloopt en verspilt wordt. Scannen en kopiëren gaat foutloos.

Pluspunten

• Draadloos te bedienen
  • Automatische updates
  • Gedrukte foto's zijn mooi
  • Eigen server voor gescande documenten

Minpunten

• Papierlades onhandig
  • Papier loopt vast
  • Grootte vsn document moeilijk aan te passen

IrisB 16-02-2018

Multifunctionele printer, mooie afdruk kwaliteit

Ik heb deze printer nu enkele weken in huis en ben er erg blij mee. Mijn hobby is fotografie dus ik zocht een printer waar ik dit thuis ook gelijk af zou kunnen drukken en ik ben zeer tevreden met de printkwaliteit van deze printer. Wel is belangrijk dat je hiervoor ook kwalitatief goed fotopapier gebruikt. Ik heb zelf het Premium Glossy papier van Epson en het resultaat is erg mooi dus dat is ook zeker een aanrader om het optimale resultaat uit de printer te halen. De installatie ging snel en werd allemaal duidelijk aangegeven. Als je die printer verbind met je wifi netwerk kan je met ieder apparaat die ook op het netwerk zit verbinding maken met de printer en dingen afdrukken of scans naar toe laten sturen. Je kan ook scans maken en kopiëren en dat werkt verder ook prima. Ik heb zelf ook de Epson app gedownload waar je foto collages mee kan maken, ook leuk maar er bestaan vind ik wel betere apps dan deze app. Maar de apps van Epson zijn verder wel simpel in handig in gebruik. Prijs kwaliteit verhouding vind ik prima, dus zeker een aanrader om dit product aan te schaffen.

Pluspunten

• Mooie foto afdrukkwaliteit
  • stil en compact
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• lade moet openstaan om af te drukken
  • papierlades voelen wat fragiel

Waaijos 13-02-2018

Stille printer, goede afdrukkwaliteit

Stille printer met goede afdrukkwaliteiten, mogelijkheid tot dubbelzijdig afdrukken.
Nadeel is wel als je via Wi-Fi iets af wilt drukken de printer altijd aan moet staan en de opvanglade voor het papier moet open staan

Pluspunten

• Stil
  • Goede afdrukkwaliteit

Minpunten

• Voor Wi-Fi altijd aan staan
  • Voor Wi-Fi altijd opvanglade open

W.M. 12-02-2018

Makkelijk in gebruik, mooie afdrukken.

Heb de Printer nu enkele weken in gebruikt ,bevalt uitstekend makkelijk in gebruik .
Mooie afdrukken zeker de Foto's ,ook makkelijk is het printen van CD/DVD's. Ruime voorraad voor papier met aparte laden. Ook goed en gemakkelijk is het vervangen van de cartrigd.

Pluspunten

• Mooi compact.
  • Mooie afdrukken/zeker foto's.
  • Goede mogelijkheden, goede software.

Minpunten

• Goed opletten met de Laatjes.