Epson WorkForce WF-7715DWF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce WF-7715DWF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rietjesz 26-02-2018

Aanrader voor ondernemers

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7715DWF

Ik vind het een hele fijne printer die van allerlei functies heeft. Je kunt enkel- en dubbelzijdig afdrukken, scannen en faxen tot A3. Alles werkt top! Ik zou hem aan iedere thuiswerker of ondernemer aanraden. Hij is wel wat aan de grote kant, waar je rekening mee moet houden. Je kunt hem niet gemakkellijk wegstoppen in een kast. Verder is de afdrukkwaliteit heel goed en kun je makkelijk alles versturen via de cloud. Tot nu toe is hij ook goedkoper in gebruik dan mijn vorige printer. Ik zeg: aanrader!

SteefKeurig 13-02-2018

Profi voor thuis

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7715DWF

Ik heb deze Epson nu bijna een maand geleden aangeschaft en ben erg happy over de specificaties. Ik wilde graag een printer voor thuis waarmee we voor onze onderneming makkelijk op A3 formaat konden printen en die bovendien ook dubbelzijdig kon printen. Daaraan voldoet deze Epson ruimschoots. Het printen via de lade op A3 formaat gaat super simpel met bijgeleverde software op CD-rom maar ik had hem al geïnstalleerd via het web dus dat was niet eens nodig geweest. Wat ik nog wel even wennen vind is dat hij na een vrij korte tijd in een stand-by modus gaat waardoor het langer duurt voordat hij gaat printen. Ik dacht in het begin dat hij dan uit stond maar dit bleek niet te kloppen. De kwaliteit van de afdrukken is goed scherp en de snelheid waarmee hij print vind ik dan weer lekker snel waardoor ik makkelijk door kan gaan met mijn administratie. Houd wel rekening met het formaat. Hij is namelijk ruim dubbel zo groot als mijn vorige exemplaar.

Pluspunten

• print kwaliteit
  • print snelheid
  • papier in lade (geen stof)

Minpunten

• formaat
  • is hij aan of uit

erikhoning 09-02-2018

Grote machine voor een klein prijsje

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7715DWF

Voor mn thuiskantoor zocht ik een niet te dure printer die A3-formaat kan printer. Vanwege mn goede ervaringen met andere Epson printers ook nu voor een Epson gekozen.

He tis een groot en zwaar apparaat. Op zich logisch, want t scant en print tot A3 formaat. Maar moest er wel even een plekje voor zoeken...

De kwaliteit van de printjes is prima. Zowel in de 'standaard' kwaliteit als bijvoorbeeld op fotopapier. Uiteraard is t een giga plus dat je op A3 papier kunt printen.
Verder is de printer lekker stil, zodat je ook tijdens een telefoongesprek toch nog even snel dat printje kan maken. Heel fijn.

De printer is makkelijk in gebruik. via Wifi netwerk aangesloten op zowel PC, laptop en telefoons. Ideaal. En heel simpel (eenmalig) ingesteld.

Kan eigenlijk niet anders zeggen, dan dat ik voor 200 euro een heel fijn apparaat heb aangeschaft wat doet wat ik ervan had mogen verwachten.

Pluspunten

• printkwaliteit
  • A#-formaat

Jessie 09-02-2018

Scant super, functies geweldig.

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7715DWF

De Epson workforce 7715 is aan te raden wanneer je veel scant en gebruik maakt van a3 papier of overal wil kunnen printen. Het is een erg groot een zwaar product, maar het voordeel is dat je een groot scan en print vermogen hebt. De print kwaliteit vind ik erg matig, maar is voldoende. De inktpatronen 27 vind ik aan de dure kant. Door het gebruik van 1 papier cassette is het lastig om a4 en a3 papier wisselvalig te gebruiken. De printer is aangeschaft om A3 voor zowel al poster als bouwkundige tekeningen uit te printen. Groot voordeel is het programma Epson connect. Hierdoor kun je overal ter wereld via elke device printen, dus nooit meer wachten! De aanschaf prijs vind ik meer dan redelijk, vooral door de functies die je krijgt. Waaronder Epson connect, faxen, koppieren, scannen (zowel flatbed als papierinvoer). Je kunt tegelijkertijd meerdere pagina's dubbelzijdig scannen tot ongeveer 50 paginas. Het scannen kun je opslaan op USB, maar ook naar de cloud of mail. De printer krijgt ook een eigen mail adres. Dit is makkelijk als je met meerdere mensen op deze printer wilt afdrukken. Het is ook handig als je de software niet download. Hoe betere internet verbinding hoe sneller de epson wf je document uitprint. Je kunt ook nog een netwerk kabel inpluggen.

Pluspunten

• Epson connect
  • Scanner
  • Wifi
  • Aanschafkosten
  • Functies

Minpunten

• Kwaliteit
  • Klein lcd scherm

Jack de Vries 09-02-2018

Een forse werker

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7715DWF

Ik schrok in eerste instantie van de grootte. Maar als je A3 wilt printen is deze natuurlijk groter dan een A4. Inmiddels is er een update aangekondigd. Je kunt kiezen voor uitstel. Hangt waarschijlijk af van de grootte en snelheid van internet/wifi, maar het duurde wel even voor deze was geplaatst. Daarna weer ongestoord verder gaan met scannen en printen. Dat doet het allemaal rap hoor. Natuurlijk is het niet een echt professioneel apparaat die in rap tempo een scan maakt en verstuurd, maar voor een klein bedrijf scoort deze ‘all in one’ ruim voldoende.
Ook het printen van foto’s lukt uitstekend. Mooie kwaliteit in kleur en afdruk.
Ik ben tevreden. Vooral in combinatie met de prijs van dit apparaat.

Pluspunten

• Hoogwaardige prints
  • Mooie foto’s
  • Redelijk stil
  • Vlotte scan

Minpunten

• Wat trage opslag naar pc