De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY Photo HP ENVY 6234 All-in-One fotoprinter, Printen, scannen, kopiëren, web, foto op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Agnieszka 15-05-2019

Een goede kwaliteit en snele afdrukte

Een goede kwaliteit van de geprinde foto's. Snele afdruk. Leuk dat er een aparte lade voor de fotopapier er ziet (wat jammer dat de max grote van de fotopapier in de foto's lade 13/18 is, maar bij de omschrijf staat dat max foto's afdrukte A4 is). Echt leuk dat via de ink plan de cartridges automatisch zijn bezorgd. Ik zou nooit de lege cartridges hebben. En nog met de actie 12 maanden gratis printen. Ik heb de printer gekozen omdat hij Wi-Fi Bluetooth en een goede photo functie heeft. Ik ben echt blij mee met de printer.

Pluspunten

• Snele afdruk
  • Een goede kwaliteit van geprinde fotos
  • Instant ink plan en 12 maanden gratis printen
  • Wi-Fi Wi-Fi Direct en Bluetooth
  • Groote touchscreen

Minpunten

• Max fotopapier 13/18 voor de foto's lade

C. De Jong 08-10-2018

Makkelijke installatie

Fijne printer. De installatie is zo gedaan. Via coolblue kreeg ik een mail naar de link hoe ik de software moest downloaden. Nadeel is dat het touchscreen scherm heel gevoelig is waardoor ik bij de eerste stap een verkeerde taal aanklikte en ik translate moest gebruiken om terug te komen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Papier zit afgesloten onder in de lade
  • 2 inktcartriges
  • Instant inkt is niet verplicht

Minpunten

• Gevoelig touchscreen
  • Klep papier steekt niet automatisch uit

Ad 23-08-2018

Lijkt een prima apparaat. Maar automatisch dubbelprinten kan ie niet. Je moet het papier zelf omdraaien. Meer dan een uur gebeld met helpdesk van Coolblue, maar die kwam er ook niet uit. Ook de website van HP biedt geen oplossing en laat hetzelfde zien. Ik kan dat met de meeste fantasie geen AUTOMATISCH dubbelprinten noemen. HP belooft meer dan het kan waarmaken. Voor mij een waardeloos apparaat en terugebracht naar de winkel

Pluspunten

• Snel
  • Goede printkwaliteit

Minpunten

• Kan niet automatisch dubbelprinten

Linde de Rooij 02-11-2017

Makkelijke installatie en goede foto kwaliteit

Zeer gebruiksvriendelijke printer. De installatie verliep vlekkeloos. Kwaliteit van de prints is gewoon goed te noemen. Ook foto's komen er in prima kwaliteit uit en het is erg makkelijk om vanaf een mobieltje direct fotos af te drukken.

Het apparaat oogt netjes en voelt degelijk aan.

Mijn oude printer had het begeven dus het werd tijd voor een nieuwe. Met twee schoolgaande kinderen die regelmatig printen wilde ik niet een hele voordelige printer omdat hier de printkosten vaak veel hoger zijn als je veel print.

Voordeel van deze HP is dat je 7 maanden gratis HP Instant Ink krijgt. Een soort abonnement waarvoor je na 7 maanden een maandelijks bedrag betaald en voordat de inkt op is al cartridges krijgt thuis gestuurd. Klinkt ideaal en dat is het ook. De eerste cartrdiges waren vrij snel leeg (deze bleken ook niet helemaal gevuld bij aankoop), maar voor ik er erg in had lagen de nieuwe cartridges al in de bus. Ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• Kwaliteit foto prints
  • Degelijke behuizing
  • Fraaie kleurstelling

Minpunten

• Geen kabel meegeleverd