HP ENVY Photo 6234 - Reviews

inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Linde de Rooij 02-11-2017

Makkelijke installatie en goede foto kwaliteit

Zeer gebruiksvriendelijke printer. De installatie verliep vlekkeloos. Kwaliteit van de prints is gewoon goed te noemen. Ook foto's komen er in prima kwaliteit uit en het is erg makkelijk om vanaf een mobieltje direct fotos af te drukken.

Het apparaat oogt netjes en voelt degelijk aan.

Mijn oude printer had het begeven dus het werd tijd voor een nieuwe. Met twee schoolgaande kinderen die regelmatig printen wilde ik niet een hele voordelige printer omdat hier de printkosten vaak veel hoger zijn als je veel print.

Voordeel van deze HP is dat je 7 maanden gratis HP Instant Ink krijgt. Een soort abonnement waarvoor je na 7 maanden een maandelijks bedrag betaald en voordat de inkt op is al cartridges krijgt thuis gestuurd. Klinkt ideaal en dat is het ook. De eerste cartrdiges waren vrij snel leeg (deze bleken ook niet helemaal gevuld bij aankoop), maar voor ik er erg in had lagen de nieuwe cartridges al in de bus. Ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• Kwaliteit foto prints
  • Degelijke behuizing
  • Fraaie kleurstelling

Minpunten

• Geen kabel meegeleverd
Geschreven voor: HP ENVY Photo 6234