HP ENVY Photo 6234 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY Photo 6234 op Kieskeurig.nl.

6,3

Linde de Rooij 02-11-2017

Makkelijke installatie en goede foto kwaliteit

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6234

Zeer gebruiksvriendelijke printer. De installatie verliep vlekkeloos. Kwaliteit van de prints is gewoon goed te noemen. Ook foto's komen er in prima kwaliteit uit en het is erg makkelijk om vanaf een mobieltje direct fotos af te drukken.

Het apparaat oogt netjes en voelt degelijk aan.

Mijn oude printer had het begeven dus het werd tijd voor een nieuwe. Met twee schoolgaande kinderen die regelmatig printen wilde ik niet een hele voordelige printer omdat hier de printkosten vaak veel hoger zijn als je veel print.

Voordeel van deze HP is dat je 7 maanden gratis HP Instant Ink krijgt. Een soort abonnement waarvoor je na 7 maanden een maandelijks bedrag betaald en voordat de inkt op is al cartridges krijgt thuis gestuurd. Klinkt ideaal en dat is het ook. De eerste cartrdiges waren vrij snel leeg (deze bleken ook niet helemaal gevuld bij aankoop), maar voor ik er erg in had lagen de nieuwe cartridges al in de bus. Ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• Kwaliteit foto prints
  • Degelijke behuizing
  • Fraaie kleurstelling

Minpunten

• Geen kabel meegeleverd

C. De Jong 08-10-2018

Makkelijke installatie

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6234

Fijne printer. De installatie is zo gedaan. Via coolblue kreeg ik een mail naar de link hoe ik de software moest downloaden. Nadeel is dat het touchscreen scherm heel gevoelig is waardoor ik bij de eerste stap een verkeerde taal aanklikte en ik translate moest gebruiken om terug te komen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Papier zit afgesloten onder in de lade
  • 2 inktcartriges
  • Instant inkt is niet verplicht

Minpunten

• Gevoelig touchscreen
  • Klep papier steekt niet automatisch uit

Ad 23-08-2018

Automatisch dubbelzijdig printen

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6234

Lijkt een prima apparaat. Maar automatisch dubbelprinten kan ie niet. Je moet het papier zelf omdraaien. Meer dan een uur gebeld met helpdesk van Coolblue, maar die kwam er ook niet uit. Ook de website van HP biedt geen oplossing en laat hetzelfde zien. Ik kan dat met de meeste fantasie geen AUTOMATISCH dubbelprinten noemen. HP belooft meer dan het kan waarmaken. Voor mij een waardeloos apparaat en terugebracht naar de winkel

Pluspunten

• Snel
  • Goede printkwaliteit

Minpunten

• Kan niet automatisch dubbelprinten