Epson WorkForce WF-7720DTWF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce WF-7720DTWF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

De Epson WorkForce WF-7720DTWF laat het hart van iedere zakelijke gebruiker sneller kloppen. Deze klasbak doet wat het moet doen en dat is dagelijks talloze printopdrachten op een hoge afdrukkwaliteit draadloos verwerken. Niet voor niets kun je in twee papierlades maar liefst 500 velletjes kwijt. Waar andere printers stoppen bij het gangbare A4-formaat, ondersteunt deze machine ook grote A3-vellen. Met name voor beoefenaars van grafische beroepen is dit afdrukapparaat met een resolutie van 4800 × 2800 dpi bijzonder interessant. Ontwerp en print je mooiste poster ooit! Deze veelbelovende printer fungeert verder ook als kopieer-, scan- en faxapparaat.

Dalverian 28-02-2018

Groot multifunctioneel apparaat

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7720DTWF

Een groot apparaat. Maar door zijn formaat heeft hij de mogelijkheid om de meeste formaten aan te kunnen, tot wel a3. Met dik papier heeft deze ook geen probleem. de Print kwailteit is uitstekend en de functies zeer voldoende. Het printen vanaf verschillende apparaten gaat zonder moeite en het installeren is ook erg makkelijk. Het grote touchscreen is prettig in gebruik en het gebruik van 2 papier laders maakt het makkelijk om te wisselen tussen de formaten.
Hel;aas nog niet de mogelijkheid gehad om gebruyik te maken van fotopapier maar vooralsnog heeft de printer een uitstekende printkwaliteit. Cardridges zijn enigszinds betaalbaar en zijn afzonderlijk te vervangen. Dubbelzijdig scannen, printen en copieeeren maken het erg prettig in gebruik. Zeker in een kantoor omgeving. Snelheid is voldoende, alhoewel wat laag bij het printen van fotos op goede kwaliteit.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • 2 papier lades
  • connectiviteit
  • a3 printen/scannen/coppieeeren

Minpunten

• formaat
  • gewicht

BettysKS 20-02-2018

Mooie kwaliteit prints!

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7720DTWF

Ik heb dit product uitgekozen om te testen, omdat ik op zoek ben naar een goede printer die makkelijk in het gebruik is. En natuurlijk ook eentje die mooie printjes maakt. Toen hij binnenkwam schrok ik even van het format, maar dat is natuurlijk niet vreemd bij een printer die op A3 formaat kan printen. Eenmaal op zijn plek, bleek het installeren een eitje te zijn. Een kind kan de was doen. De printkwaliteit is erg hoog en de extra functies zoals op afstand printen, maken het een vreselijk fijn apparaat. Hij print vanaf Ipad, telefoon, etc. Het enige dat we niet hebben getest is de faxmogelijkheid, maar voor de rest, is het een prima apparaat. De cartridges zijn betaalbaar, de printer zelf ook. Het enige kleine minpuntje is dat hij niet echt heel snel is. Maar voor ons bedrijfje was dat geen probleem.

Pluspunten

• goede printkwaliteit
  • eenvoudig in gebruik
  • eenvoudig te installeren
  • fijne extra opties

Minpunten

• best een groot en zwaar apparaat
  • niet heel snel

RubenRens 19-02-2018

Goedkope aankoop maar dure accesoires

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7720DTWF

De printer werd geleverd in een onwijs grote doos. De doos was veel groter en onhandiger dan de printer zelf. Nadat ik de printer aangesloten had was het voor mij al snel duidelijk hoe de printer werkte. Het touch-screen scherm is een mooi formaat alles is erg duidelijk. De printer heeft twee verschillende lades voor papier. Ik heb al snel uitgeprobeerd met A3 papier en dat steekt een stukje uit. Hangt van de plek af waar je hem neer zet maar de afmetingen zijn dus eigenlijk nog wat groter. De Printer zelf print uitstekend goed. Zelf print ik groot en deels foto's en veel verslagen uit. Uit 2 setjes cartridges heb ik 84 pagina's kleur en 13 pagina's zwart-wit afgedrukt. Hierdoor heb ik er niet veel aan gehad. Elke keer moest ik weer nieuw papier kopen en nieuwe cartridges en dan word het al snel een duur grapje.
Het scannen van documenten ging in het begin nogal moeilijk. Een aantal scan's gingen er dan ook fout door de instellingen die ik gedaan had. In het algemeen vind ik het een onwijs goed apparaat alleen niet bedrijfs gericht.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede Kwaliteit

Minpunten

• Gewicht
  • Formaat

Thomas van den Berg 16-02-2018

Grote printer, weinig bevredigend

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7720DTWF

De printer is sowieso te groot voor een thuisgebruiker. Daarnaast voor een professionele gebruiker, bestaan er betere opties.
De printer is te lawaaierig en de cartridges zijn te klein. De afdrukkwaliteit is redelijk maar de printsnelheid is wel goed.

Pluspunten

• Snelle printer
  • App werkt handig

Minpunten

• Zwaar
  • Luidruchtig

gr8slayer 12-02-2018

Groot maar handig

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7720DTWF

Dit is een flinke jongen. Je kunt met deze all-in-one printer printen én scannen in A3 formaat. Met de 2 verschillende papierlades kun je makkelijk kiezen welk formaat papier je wilt gaan gebruiken. Ik heb geen handleiding doorgenomen; alles spreekt voor zich, op het schermpje kun je zien wat je moet doen voor om hem te installeren (wordt zelfs weergegeven met plaatjes). Ik vind hem redelijk snel en over de kwaliteit valt helemaal niets te klagen. Ik heb hem ook eenvoudig met het wifi netwerk kunnen verbinden waardoor ik op elk apparaat thuis makkelijk dingen kan afdrukken. Ik denk dat als je dit product in huis haalt je precies krijgt wat je verwacht.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • a3 formaat

Minpunten

• groot

earth11 11-02-2018

Epson WorkForce WF-7720DTWF

Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7720DTWF

Mooi apparaat, mooi design wel wat groot voor thuis gebruik, heb veel testen gedraaid en vind het een perfecte printer, veel in huis en veel mooie instellingen, het instaleren was een makkie.
gebruiksaanwijzing perfect, ook veel plaats voor het papier met 2 lades, ook op afstand printen werkt fijn, vond het testen van deze printer een must en zou hem zeker aanraden aan vrienden en familie.

Pluspunten

• weinig lawaai
  • gebruiks vriendelijk

Minpunten

• groot
  • zwaar