Canon PIXMA TS5050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA TS5050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

T.De Ruiter Rotterdam. 06-08-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Ik gebruik deze printer al een paar jaar.De prijs op deze site klopt niet.
Ik koop regelmatig inkt bij de Action 9,99 euro.Soms hebben zij ook een aanbieding.
Voor het grootste gedeelte print ik zwart.Het vervelende vind ik dat er bij zwart printen teveel gebruik wordt gemaakt van de kleurenpatronen.Bijv.de blauwe is het snelst leeg t.o.v.de andere kleuren.
Wie heeft er een idee dat er door CANON gemanipuleerd wordt.Het verdienmodel van printers is uiteraard de inkt.Graag een reactie.

Pluspunten

• Goed en goedkoop

Minpunten

• Zie mijn opm.inktgebruik.

van Zundert 23-02-2021

Heeft het nooit echt goed gedaan

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Printer gekocht bij 123inkt. De afdrukkwaliteit was met de bijgeleverde inktcartridges al matig met regelmatig reiniging nodig. Daarna de huismerk 123-inkt cartridges erin gedaan, slechte afdrukkwaliteit bleef. Contact opgenomen met 123inkt: stuur de printer op naar Canon voor garantie. Printer opgestuurd, maar komt terug met de reden van de problemen: niet-originele cartridges gebruikt. Kortom, een slechte printer, en slechte service van 123inkt. Maar 3 maanden gebruikt, ik heb nu een ander merk.

Pluspunten

• goedkoop
  • gebruiksvriendelijk.

Minpunten

• slechte afdrukkwaliteit
  • snel kapen.

Bart 21-11-2020

Geen geweldige printer

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Gebruikersvriendelijkheid is laag; printen vanaf een sd kaart is heel bewerkelijk en mij nog niet gelukt; Printer heeft heel veel tijd nodig om te printen via het netwerk , blijft regelmatig 1 minuut stil staan. Ik moet ook regelmatig de driver software opnieuw instellen omdat hij de printer niet meer "ziet".
Als je aan het scannen bent en 1 minuut niets doet moet je de app opnieuw opstarten omdat de verbinding met de printer weg is.
Bij de printopties ontbreekt de 'concept' afdruk waardoor deze printer meer inkt verbruikt.
Ik heb apple laptop, ipad & telefoon. Vermoed dat het daaraan ligt. Maar nooit meer Canon dus.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• zie boven

Wilma 20-10-2020

TS5050

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Het is een fijne printer. Voordeel inkt voor 9,99 euro bij de action. Klein nadeel is dat de voorklep bij het printen open moeten.

Wimkkk 05-07-2019

omslachtig en gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Ik dacht een kleine printer gekocht te hebben. In gebruik moet alles uitgeschoven worden en is de hoogte 30 cm en de diepte 60 cm geworden.Print- en scankwaliteit zijn in orde maar de printer is omslachtig in het gebruik.
Laat je hem continue aanstaan dan neemt hij veel ruimte in, ga je hem gebruiken moet je naast aanzetten en papier toevoegen nog vier mechanische handelingen uitvoeren en als cloudprinter moet je als je overgaat op ander papier zowel in het printmenu van de computer als op het menu van de printer dit wijzigen.
Dit naast het uitgeklapte formaat maakt het draadloos printen nutteloos, het verschil is dat je geen usb kabel hoeft te gebruiken.
Voor een ietsje meer heb je een misschien iets grotere printer met een papierlade die standby veel minder ruimte inneemt en van een merk als HP of Epson die veel gebruiksvriendelijker zijn

LT 03-05-2019

Lage prijs voor een goed product

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Eenvoudig te installeren met duidelijke beschrijving. Werkt prima met Wifi. Misschien nadeel dat er geen USB kabel bijgeleverd wordt. Is een goed product voor huishoudelijk gebruik. Waarschijnlijk te fragiel voor intensief kantoorgebruik, maar voor mij werkt het uitstekend.

Pluspunten

• Neemt weinig plaats
  • Aparte catridges per kleur

Minpunten

• Bedieningspaneel beetje fragiel

Lex 17-08-2018

goedkoop maar treleurstellend

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

ik heb deze printer gekocht als vervanging van mijn Canon Pixma 5250 die ik met veel plezier 6 jaar heb gebruikt. Het ziet er mooi uit, maar de papierhouder is zo klein dat het papier er in hangt. De steun voor de geprinte pagina's is erg klein en zwak. Het printen is redelijk. Het scannen en opslaan in de verschillende formaten is een ramp door de zeer gebruikers onvriendelijke meegeleverde software, wat je helaas pas ervaart als je het hebt geïnstalleerd. Wat ik voorheen met een paar muisklikken kon doen krijg ik nu met een veelvoud niet voor elkaar. Ik zou deze printer niemand aanbevelen.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• zeer zwak
  • zeer slechte software

Walter 30-07-2018

printen prima, scannen waardeloos

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Het printen gaat prima, maar het heeft mij twee uren gekost om er een scan mee te maken. Het menu op de printer zelf werkt gewoon niet, gedownloade driver geeft een foutmelding.
Keep it simple canon ! Niet al die mogelijkheden, gewoon simpel een scan maken, zonder 80 menuutjes door te moeten werken.

Wilma van der Graaf 06-01-2018

Ideale printer, echte aanrader!

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Deze printer nu ruim een half jaar in bezit. Is eenvoudig en werkt prima, ook draadloos. Mooie snelle afdrukken. Beter dan mijn vorige, stuk zwaardere Canon printer. Ook leuk geprijsd, niet onbelangrijk. En met losse inkttankjes, ook handig en voordeliger. Mijn vriendin heeft hem vandaag ook besteld nadat ze deze gezien had.

Pluspunten

• Mooie afdrukken en snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Handig dubbelzijdig afdrukken
  • Mooi compact apparaat

Minpunten

• Heb ik zelf eigenlijk niet gevonden

Kees 08-07-2017

Zeer slechte WiFi ontvangst

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Wat een ramp deze printer. Nog nooit zon slecht werkend apparaat gehad. Printopdracht 1 gaat goed en daarna vertikt ie het gewoon. Dan gaat het wel 4 keer goed en dan weer niet. En nergens kun je vinden wat er aan de hand is. Opnieuw installeren. Zelfs professionele hulp erbij gehad. Doet ie het weer ff en dan weer pet. Nee niet mijn printer

Tom 27-01-2017

Klein printertje, maar presteert als de beste

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Ja, hij is klein, maar past daardoor ook in mijn dressoir kast.
Ik had al een eerder model van Canon, maar alles waar iets aan verbeterd kon worden dat is ook verbeterd. Zonder dat ik me ergens aan ergerde hoor.
De gebruiksinstructies zijn echt voor digibeten, daar was ik snel mee klaar. Maar allles werkt ook exact zoals uitgelegd. Kun je geen miskoop aan hebben!

Pluspunten

• Compact
  • Flexbel in gebruik
  • handige papier invoer an achter/boven kant
  • Scannen gaat nog beter als bij de vorige!
  • Kopieren is een makkie!

Minpunten

• mogelijk behuizing te licht, maar voor dit geld!?
  • schermpje is geen touch screen, had wel gekund.