Epson EcoTank ET-7700 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

frank de jonge 15-01-2018

goede foto printer

Sinds enige weken heb ik de Epson in gebruik. Om kort te zijn een uitstekende printer. Kwaliteit van de prints is uitstekend, snelheid van de printer is redelijk, afdrukken van foto’s is even lastig en een weetje.
Het grootste probleem bij alle andere inktjet printer is het verwisselen van de cartridges, bij deze printer is dat een fluitje van een cent. Het einde van het geklieder en vieze handen, een flesje dat perfect aansluit op het reservoir.
Je klikt het flesje op het reservoir het loopt leeg totdat het reservoir gevuld is en je haalt het flesje eraf en draait het dopje erop en zonder een druppel te morsen is het gefixt.
Aansluiten op het netwerk is vrij snel te realiseren, binnen enkele seconden is de printer gevonden en werkt dan ook direct.
Het enige dat ik niet kan vinden is een print menu voor het normale printen.
Het menu om te scannen en foto’s af te drukken is duidelijk en werkt goed.
Om een lang verhaal kort te maken deze printer is een echte aanrader!

Pluspunten

• tanks
  • geen vuile handen
  • mooie foto's op a4 formaat
  • goede wifi verbinding
  • lage electrakosten

Minpunten

• foto's drukt ie niet snel af
  • kleine papierlade

BeatruzKerkhof 18-12-2017

Fijne printer met veel inkt voor degene die veel printen

De Epson ecotank printer is erg makkelijk in gebruik op het moment dat deze gebruiksklaar is. Duidelijke gebruiksaanwijzing die je wek precies moet volgen anders weet je niet precies wat je moet doen. Het bijvullen van de inkt tanks is heel makkelijk om te doen. Ook kun je het inktniveau op deze manier erg goed in de gaten houden. Er gaat veel inkt in, waardoor je heel veel prints kunt maken. Ideaal voor de mensen die ontzettend veel printen.

Toen ik wilde beginnen met printen gaf hij in eerste instantie elke keer een foutmelding aan. Dat was echt even zoeken, kon er niet achter komen wat ik fout deed. De uitvoerla moest geopend worden, ik deed elke keer uitvoerla 1 of 2 open maar er zit er nog één boven die geopend moest worden. Toen was het probleem gelukkig opgelost.

De printer print snel en duidelijk , mooie prints. Foto’s heb ik nog niet geprobeerd, maar de gewone full Colour prints waren kwalitatief erg goed.

Pluspunten

• Veel inkt
  • Bluetooth

Minpunten

• Redelijk duur in aanschaf
  • Goed de gebruiksaanwijzing lezen

Minte 07-12-2017

Gebruiksvriendelijke printer met kwaliteit

De printer is een prima voorbeeld van goede kwaliteit met meerdere functies. Het is een printer die makkelijk te begrijpen is.

Naast het printen, scannen en kopiëren van documenten en afbeeldingen kunnen er ook cd’s geprint worden. Met de toegevoegd ‘cd-gleuf’ kun je een opdruk op de cd printen. Daarnaast kun je ook vanaf een sd-kaart printen. De afbeeldingen op de sd-kaart kunnen zelfs gezien worden op het scherm wat op de printer bevind.

De instellingen zijn snel en makkelijk te begrijpen. Dit komt mede door het scherm wat op de printer te zien is. Via de knoppen kun je hierdoor makkelijk navigeren.

De enige minpunten vind ik de snelheid van het installeren van de cd en het installeren van de printer zelf. Hierbij moet je goed de gebruiksaanwijzing lezen en volgen. Bij deze printer moet je wel goed opletten dat de klep waar de printjes uitkomen open staat en dat de klep met het scherm en de knoppen open staat.

Al met al is het een prima printer die ondanks de hoge prijs wel kwaliteit levert. Foto's worden op hoge kwaliteit afgedrukt. Daarnaast kan de printer ook dubbelzijdig printen, wat erg handig is. Ook is het een erg zuinige printer die weinig inkt verbruikt.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Meerdere functies
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijzig

Katie 18-11-2017

Compacte alleskunner

Ik ben nu een paar weken in het bezit van deze printer. Het is een mooie compacte printer waar geen onnodige uitsteeksels aan zitten. Alles is inklap of inschuifbaar. Helder duidelijk display wat je kan kantelen zodat je het altijd zo kan zetten dat je informatie op het display goed kan lezen. De printer heeft 2 papier lades en je kan met de hand invoeren. De installatie is eenvoudig. Met de gebruiksaanwijzing erbij loop je makkelijk door de stappen heen. Het vullen van de inkt in de inktreservoirs is ook erg eenvoudig en "foolproof" door een unieke vorm kan je alleen de juiste kleur in het juiste reservoir stoppen. Het vullen van de reservoirs gaat makkelijk en zonder te lekken. Om je device ( laptop, computer, telefoon ) via wifi met de printer te verbinden heb je een klein beetje geduld voor nodig. Het duurt soms even voordat je de apparaten elkaar vinden. Is dit eenmaal gebeurd dan vinden ze elkaar vanzelf zodra beide apparaten actief zijn.
Om de printer goed in te stellen moet je een aantal stappen doorlopen, ook dit gaat eenvoudig en makkelijk je moet er wel even de tijd voor nemen. Dan het printen, daar gaat het tenslotte om. De kleuren printjes zijn van uitstekende kwaliteit, mooie scherpe heldere kleuren. Ditzelfde geldt voor het maken van kopieën. Ook foto's zijn van uitstekende kwaliteit mits ze goed worden afgedrukt. Dit wil via wifi soms spaaklopen en dan krijg je een half geprinte foto eruit. Dit gebeurd met name als je op a4 formaat iets afdrukt. Niet als je 10x15 afdrukt.
Dit is op te lossen door bekabeld af te drukken.
Al met al een goede printer die multifunctioneel is.

Pluspunten

• Groot inktreservoir
  • alleskunner
  • Goede printkwaliteit
  • Eenvoudig installatie

Minpunten

• wil soms via wifi niet goed printen

Maria K. 13-11-2017

Snelle en goede printer

Ik was op zoek naar een goede en snelle printer voor thuis. Die ook meerdere mogelijkheden had om te printen. Deze printer is uitermate goed bevallen. Makkelijke installatie, goede printkwaliteit. Je kan vanaf iedere pc, tablet of smartphone printen.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • goede afdrukkwaliteit
  • Snel en makkelijk te bedienen

Minpunten

• Duurde even voor de kleuren allemaal goed werkten

lian 10-11-2017

Epson ET-7700

Makkelijk in het gebruik, duidelijke printen, mooie foto's.
Inkt is makkelijk bij te vullen en goed te zien wanneer het nodig is.
De uitvoer voor het papier moet goed open zijn, paar keer foutmelding gehad dat die klep niet goed genoeg open was. Dat is dus een aandachtpuntje.
Snel genoeg voor huis tuin en keukengebruik. Mooie printer

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • printen vanaf mijn telefoon
  • overal in huis neer te zetten
  • print netjes

Desireee 10-11-2017

Makkelijk in gebruik , mooie afdrukken

De Epson ecotank printer is erg makkelijk in gebruik. Duidelijke gebruiksaanwijzing & ik als “leek” had hem zo geïnstalleerd. Het bijvullen van de inkt tanks is ook makkelijk om te doen. Ook kun je het inktniveau op deze manier erg goed in de gaten houden.

Toen ik wilde beginnen met printen gaf hij in eerste instantie elke keer een foutmelding aan. Dat was echt even zoeken, kon er niet achter komen wat ik fout deed. De uitvoerla moest geopend worden.... ik deed elke keer uitvoerla 1 of 2 open maar er zit er nog één boven die geopend moest worden. Toen was het “probleem” opgelost.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Inktniveau in de gaten houden
  • Mooie duidelijke afdrukken
  • Zuinig in gebruik

Minpunten

• Vrij prijzig in aanschaf