HP ENVY 5030

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 5030 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

n**n 18-05-2022

Nooit meer HP

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Waardeloze printer, geeft alleen maar problemen. Regelmatig storingen, zowat bij iedere opstart moet je eerst een update uitvoeren en iedere keer is het de vraag doet ie het wel of doet ie het niet. Binnenkort gaat ie bij mij de deur uit. Nooit meer HP.

Minpunten

• werkt traag
  • storingsgevoelig

j********@p******** 19-10-2021

Slechte aankoop

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Slechtste aankoop ever. 10 maanden geleden gekocht. Printer print alleen nog in kleur rood terwijl de zwarte en andere kleuren niet op zijn. Familielid heeft 10 maanden geleden precies dezelfde printer gekocht en zit nu met hetzelfde probleem. Toeval bestaat niet.

Pluspunten

• Handig via telefoon printen

Minpunten

• Print snel na aankoop enkel rood.
  • Maakt slechte onscherpe fotoprints.

Medicus 21-03-2021

moeizaam in gebruik

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Compacte printer met een aantal hinderlijke bugs. Via USB aangesloten print hij niet automatisch dubbelzijdig maar moet het stapeltje papier na afdrukken van de ene kant weer terug in de papierlade voor de andere kant. Via wifi is de verbinding slecht. De printer wordt regelmatig aangegeven als offline, terwijl hij wel degelijk verbinding heeft. Testpagina afdrukken lukt dan wel maar de printopdrachten komen niet. Echter na enige tijd (soms 2 dagen later) komen ze alsnog spontaan uit de printer. Automatisch dubbelzijdig afdrukken doet hij dan weer wel.
De printerapp is helemaal bagger, Starten duurt enorm lang, voor scannen moet je verplicht -anders werkt het gewoonweg niet- een HP-account aanmaken. Opdringerige reclame voor inktcartridges.

Alies 11-11-2020

Geldwolven

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Bij de aankoop kreeg ik 5 maanden gratis instant ink een service waarbij HP je automatisch nieuwe cartridges toestuurt doordat de printer deze gegevens via WiFi bekendmaakt. Ik print niet zo veel en had het basis pakket genomen, na de 5 maanden werd er iedere maand 7 euro van mijn rekening afgeschreven of ik nu geprint had of niet, door een onverwachte lockdown op een andere lokatie stond mijn printer 3 maanden stil maar hp blijft gezellig 7 Euro per maand incasseren. In totaal heb ik 2 nieuwe cartridges ontvangen in 8 maanden tijd, en eentje is nog steeds niet gebruikt aangezien de oude nog half vol is. Ik besloot me af te melden voor deze service zodat ik mijn eigen cartridges kan kopen wanneer nodig, en wat blijkt nu de nieuwe cartridge die ik nog steeds in huis heb en ook al voor betaald heb is niet langer bruikbaar omdat ik me heb afgemeld 😡🤬 ik heb hier toch 🤬 voor betaald!!!!! Echt wat een geldwolven en geen service!!!!

Pluspunten

• Print ok
  • Scant ok

Minpunten

• Geen service
  • Nemen je geld af

Sjaak 29-04-2020

Envy 5030

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Als de printer het doet is het voor de basisfuncties een goed apparaat. De inkt van hp is en dat weten we allemaal prijzig. Je hebt voor de printer twee cartidges nodig m zwart en een drie-in-één.
Het eerste woord uit deze review belooft niet veel goeds, maar d ast valt mee. De printer heeft af en toe kuren met de bereikbaarheid via WiFi. Dat ligt niet zozeer aan de printer maar aan de software van hp die je kunt downloaden. Heb die een paar keer opnieuw moeten downloaden voir het gewenste resultaat. Nu werkt het apparaat goed. Goede zw/w print. Kleur kan iets beter, maar je hoeft dr geen Hollandse meester mee te printen.
De opstarttijd van de printer, contact maken met WiFi etc vind ik wat lang duren en ook wanneer de printer eerst uit z'n dutje gewekt moet worden 3 tot 5 minuten.
De kwaliteitverhouding voor waar voor geld is goed.

Pluspunten

• Goede prints
  • Mogelijkheden met printen, scannen en kopieren

Minpunten

• Opstart snelheid

Miranda 14-05-2020

Wat de prijzige cartridges betreft, het HP Instant Ink plan is echt wel het proberen waard. En je kan er steeds mee stoppen. Ik heb me daarvoor ingeschreven en nog geen spijt van gehad.
Hier is trouwens een tip om 2 gratis maanden te krijgen. Net vóór de allerlaatste stap van de Instant Ink registratie kan je nog bijkomende promo codes ingeven in het veld "Speciale aanbiedingen". Met de volgende 2 codes krijg je 2 bijkomende gratis maanden : TWRDt en FREEINK (let op hoofdletter gevoelig).

K Buurman 22-01-2020

Printer 5030

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Ik heb deze printer precies 1jaar gehad moet nu alweer een nieuwe kopen kan hem niet meer laten maken over garantie lees je nergens iets

A 23-11-2019

SCHERM GOED AF TE LEZEN

BIJ ONS WERKT HET PRIMA: FOTO, PRINT,, SCANEN, V ANAF LAPTOP , MOBIEL, PERFECT
INKT VERBRUIK BIJ FOTO,S HOOG.

Pluspunten

• MOOI APPARAAT
  • KLEUREN ZEER GOED

Minpunten

• INKT VERBRUIK

Eric 02-11-2019

HP encycliek 5030 print niet

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Slechtste printer die ik ooit gekocht heb. Drama, print niet of slecht en hele slechte gebruikershandleiding.

Corpus 25-09-2019

Hp envy 35

Geschreven voor: HP ENVY 5030

De meest waardeloze printer die ik ooit heb gekocht. Print wanneer die zin heeft en printopdrachten zijn niet te verwijderen. Al 2x de laatste update driver geinstaleerd maar mocht niet baten. HP....nooit meer!

Lambertus 01-07-2019

Mooi model,perfecte werking

Geschreven voor: HP ENVY 5030

Bestelproces,betaling en bezorging prima georganiseerd. Aangenaam verrast door een extra email van Coolblue met een beknopte installatiehandleiding.In korte tijd aangesloten via WIFI en perfecte werking vanaf Laptop,Tablet en Mobiel

Pluspunten

• eenvoudige installatie en perfecte werking
  • Werkt goed vanaf laptop,tablet en mobiel.