HP DeskJet 2620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet 2620 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,5

NicoT 23-01-2021

klein schermpje zeer onhandige software, uren installeren

Geschreven voor: HP DeskJet 2620

voordelige en printen/scannen voor weiniggebruiker, jammer dat de handleiding soms onvolledig en niet aansluit op de functies, die je nodig hebt...moet duidelijker kunnen, SHAME!!! HP!!!

Pluspunten

• ziet er netjes uit

Minpunten

• software is waardeloos, installeert slecht
  • kan geen garantiecode opgeven als USB aangesloten
  • scannen via de software wil niet
  • scannen via windows print&scan gaat wel
  • duidelijkheid handleiding

Anoniem 03-05-2020

Printer print niet

Geschreven voor: HP DeskJet 2620

Apparaat loopt constant vast op "papier op", terwijl er wel papier inzit. Na resetten doet die het af en toe, maar even snel een printje maken zit er dus niet in.
Inkt raakt snel op en dat wordt niet fatsoenlijk aangegeven.
Schandalig dat dit verkocht wordt.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• alles

Frederique1966 13-03-2020
  • Product gekregen

Waardeloze printer

Geschreven voor: HP DeskJet 2620

Al gebruik ik hem niet, toch blijkt de inkt op te raken. Heel vreemd. Ook gaat hij bij het aanzetten meteen de specificaties printen. Ik had hiervoor een Epson die deed het veel beter, en was zuinig met de inkt. Helaas waren er geen drivers meer voor na een update van windows. Ik vind het een waardeloos apparaat.

S.B 27-02-2020

slecht

Geschreven voor: HP DeskJet 2620

Ik dacht makkelijk, all in one print weinig dus kan best.. minder dan 15 pagina's per maand vandaar.. kreeg de tip neem deze..
de foto's die ik uitprint zijn zodanig slecht dat ik gewoon kan huilen. ik heb mijn Canon Pixma weer aangezet en nieuwe cardridges gekocht..
AUB niet kopen het is echt te slecht voor woorden.. het verschil is te groot zelfde foto's met de canon of de HP en de klantenservice van HP is ook echt slecht helaas.