De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xerox WorkCentre 6515 multifunctionele kleurenprinter, A4, 28/28ppm, dubbelzijdig, USB/Ethernet/wireless, Verkocht op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

roy86 31-10-2017

super printer, snel en duidelijk

We zochten een alternatief voor onze multifunctionele inkjetprinter (cartridges gingen niet lang mee, mede door inktgebruik bij reiniging koppen). De 6515DNI voldoet aan al onze eisen. Hij is zuinig in het gebruik, heeft een goede afdrukkwaliteit en kan zelfs haarscherpe fotoafbeeldingen printen op normaal papier. Daarnaast is het ideaal dat hij via WiFi is aan te sturen door de pc, laptop, tablet en smartphone

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Minpunten

• groot apparaat

taartenmiep 18-10-2017
Groot apparaat, vind m niet echt geschikt voor als je hem alleen voor thuisgebruik zou hebben, voor een paar printjes is het een bakbeest. Het is meer voor een klein kantoor of kantoor aan huis. Maakt behoorlijk wat geluid tijdens print of kopie. Printjes zijn van prima kwaliteit, kleurenkopie beduidend minder. Snelheid valt me tegen, maar misschien ben ik heel erg verwend met de printer die we op kantoor hebben. Lastig in te stellen, heb er wel hulp bij nodig gehad, had ik met andere printers geen last van. Dubbelzijdig printen en kopieren, ideaal, scheelt hoop papier. Wel dure toners! Als je 4 toners nodig hebt kan je net zo goed een nieuwe printer kopen, jammer. Scannen geen probleem. Ook hier vele mogelijkheden. Voor mij een voldoende maar meer niet.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Goede print
  • Dubbelzijdig printen
  • Scangemak

Minpunten

• Lawaai
  • Kleurenkopie minder
  • Groot
  • Lastig in te stellen
  • Dure toners

Nicole68 09-10-2017

De Xerox WorkCentre 6515 is een compacte krachtpatser voor thuis en op kleiner kantoor gebruik.
De Xerox is snel gebruiksklaar, al koste het ons wel flink moeite eer we ook via de WIFI er gebruik van konden maken.
Maar dan, dubbelzijdige hoge printkwaliteit, die een grote printer niet misstaat!
Wel minpuntje is dan je maar 1 papierlade hebt, voor ons geen probleem,maar als je voorgedrukt (brief)papier hebt is het soms lastig steeds te wisselen lijkt me.
Scannen gaat vrij eenvoudig, opslaan van je gewenste bestand (JPG/PDF, etc) kan je direct op USB, een lokatie in je netwerk kiezen als ook versturen met email.

Al met al, een leuke printer met grotse kwaliteit, al heeft XEROX nog wel wat te doen met WIFI installeren.

Pluspunten

• Goede print en scan kwaliteit
  • Hoge print snelheid
  • Compacte afmeting

Minpunten

• configureren WIFI
  • 1 papierlade

Hans 07-10-2017

Zware printer met zeer goed afdrukkwaliteit

Na altijd met een inktjet te hebben gewerkt is de kwaliteit van deze printer zeer goed. En daarbij nog heel erg snel. Ook het scannen via de bovenkant is echt veel eenvoudiger dan elke keer handmatig een vel papier toe te scannen. Minpuntje is het gewicht en de grote van de printer.

Pluspunten

• Afdrukkwaliteit
  • Manier van scannen
  • Controlepaneel

Minpunten

• Gewicht
  • Grootte

Ariane 29-08-2017

WorkCentre met veel functies, gebruiksgemak en kwaliteit

Ben zeer enthousiast over dit apparaat. Gebruik deze nu ter vervanging van een HP. In vergelijk hierbij is deze een stuk sneller en geluidsarmer.
Ook komt van dit apparaat geen geur af, zodat ik er direct naast kan blijven werken.
Het installeren ging mij prima af, kreeg m alleen met veel moeite uit de doos, gezien het gewicht.
Ik kan niet oordelen of dit apparaat veel stroom
verbruikt, aangezien hij op volle toeren draait, wat het oude apparaat ook deed.

Pluspunten

• Duidelijk in gebruik
  • Print snelheid
  • Mogelijkheid van dubbelzijdig printen
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Gewicht
  • Opstarten gaat wat traag

Laurens 22-08-2017

Uitstekende multifuncionele printer

Deze prima printer print foto’s met goede kwaliteit. Hij kan ook zeer snel achter elkaar printen. Het touchscreen wat op de printer zit om hem te bedienen reageert af en toe wel wat traag, maar doet het verder wel goed. Dubbelzijdig printen gaat ook zeer makkelijk, bespaart weer papier. Het instellen van de wat geavanceerdere functionaliteiten is soms wat moeilijker en vereist enige technische kennis (zoals het opstellen van een mailserver). Heb hem 1 keer moeten restarten na een gekke fout met het papierformaat, maar verder geen problemen mee gehad. Hij kan ook vanaf een usbtje printen en scans maken en deze gelijk mailen (moet je wel de mailserver hebben ingesteld). Ook heeft de printer een webserver draaien die je via hetzelfde netwerk als de printer kan bereiken om alles remote in te stellen: zeer handig! Je kan ook makkelijk vanaf je mobiel printen. Deze multifunctionele printer is zeker een aanrader.

Pluspunten

• veel functionaliteten
  • print snel
  • dubbelzijdig printen gaat makkelijk
  • goede kwaliteit

Minpunten

• enige technische kennis vereist voor instellen
  • touchscreen is beetje traag

Hidde 21-08-2017

Super printer, wel wat kennis nodig

De printer staat nu 2 weken bij mij thuis. ik heb deze gekocht als vervang ik van een oude HP.
Om alle mogelijkheden te kunnen benutten van de printer moet je jezelf goed door de handleiding heen werken. maar uiteindelijk is dit meer dan de moeite waard.

iedereen in het huis kan gemakkelijk van mijn eigen laptop printen en scannen. ook scans direct aan een mail adres sturen is een fluitje van een cent.

de printer is in alle functies super snel en maakt weinig geluid, daarbij is hij ook nog eens zuiging met stroom en inkt.

een echte aanrader voor iemand die veel eist van zijn apparaat

erikhoning 21-08-2017
Sinds kort in t bezit van deze printer.
Maakt, zoals verwacht van een laserprinter, mooie prints.
Het aansluiten ging in eerste instantie makkelijk, via Wifi. Via LAN is het me niet gelukt.
Helaas is, na een weekend bijvoorbeeld, de verbinding via Wifi weer lastig op te starten. Maar als dat t eenmaal weer doet is t weer prima.
Ik heb nog geen idee over de printkosten. Ben nog met de eerste cartridges bezig.
Het bedieningsmenu is soms traag. Maar werkt verder op zich prima en fijn. Al heb je voor sommige instellingen helaas wel expertkennis nodig. En aangezien ik die niet heb, komt t wellicht daardoor dat ik bijvoorbeeld nog niet via LAN heb kunnen aansluiten...

Pluspunten

• mooie prints
  • snel

Minpunten

• soms lastig via Wifi contact krijgen

Aaron 17-08-2017

Mooie printer mooi formaat niet lomp.

Ik heb deze printer nu 2 weken in mijn bezit, en ik begint de printer steeds mee te waarderen.
Het printen gaat prima nog geen storingen gehad heb al heel wat geprint.
Het mooi van deze printer is je hoeft je computer niet aan te zetten.
Je kan scannen print het gelijk uit.
Je kan er een stapel documenten in stoppen en zo naar een email adres sturen.
En een plus punt je kan dubbelzijdig printen scheelt weer papier.
Je heb een mooie app dus fotos documenten kan je zo naar je printer sturen, en printen maar.
Het instellen via wifi was erg eenvoudig vond ik.

Pluspunten

• Erg eenvoudige bediening
  • lekker compact niet veel ruimte nodig

Minpunten

• toners niet vol geleverd
  • Jammer dat er geen heel pak papier in kan.

Rob 12-08-2017

Nu een paar weken in gebruik.
Heerlijke printer om mee te werken. Doet vooral de dingen die ik vraag zonder problemen.
Door het gebruik vanaf telefoon werkt het makkelijk om direct te kunnen printen.
Goede kwaliteit foto's.
De printer draadloos verbinden aan het netwerk is niet gelukt. Alleen bedraad. Maar dat is voor mij geen probleem.
Prijs/kwaliteit is goed.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snelle printen
  • Snelle snanner

Minpunten

• Draadloos verbinden
  • Geluid

Joeri_zelf 11-08-2017

Hoi, ik heb een eigen grafisch ontwerpburo en print veel. Ik heb de Xerox Work centre 6515 nu 3 weken op kantoor en print er op los. Het installeren van het apparaat ging op mijn Mac helemaal vanzelf. Nadat ik het bijgeleverde wifi-blokje aan de achterkant van de printer had geprikt vond mijn computer de Xerox vanzelf in het netwerk en kon direct printen. Op mijn andere Mac die al 7 jaar oud is/was is er nog steeds een probleem en vind hij de Xerox niet. Ik denk dat de software te oud is.
Als je foto's uitprint gaat dat razend snel en ze komen er prachtig uit. De printer print scherp en met veel contrast, daardoor krijg je sprekende foto's.
Voor ons kantoor is de exacte kleurweergave echter belangrijk omdat wij logo's etc. printen die specifiek gekozen kleuren hebben. Als deze er dan een slag anders uitkomen en ik de klant een printje laat zien, ziet de helft van de klanten dat het een andere tint is en denken dat wij de kleur van hun logo iets hebben aangepast. Dat is dus niet zo handig.

Verder is het apparaat een ster in dubbelzijdig printen wat voor ons fijn is ivm dummy-boekjes maken.

Al met al een prima apparaat maar voor een grafisch buro niet de beste keuze.

Pluspunten

• snel
  • mooie foto afdrukken
  • scherp
  • dubbelzijdig gaat makkelijk

Minpunten

• groot apparaat
  • niet kleur-echt genoeg voor grafisch ontwerpburo