Canon PIXMA TS9050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA TS9050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron 10-02-2017

Print kwaliteit SUPER !

Geschreven voor: Canon PIXMA TS9050

Gisteren de printer Canon Pixma TS9050 ALL in One ontvangen en de eerste indruk was hij ziet er prachtig uit en compact gebouwd, (wel veel plakband verwijderen ook in het apparaat). En na het opstarten wel even de instructie filmpjes bekeken op internet en toen de Wi-Fi ingesteld was via automatisch en de software op de PC stond, kon ik er al mee werken, maar papier invoeren is toch een hele klus, maar nadat dit gelukt was een paar prima foto's uitgeprint met prima kwaliteit, en deze morgen documenten ingescand en ook dat ging prima. De opwarmtijd is iets langer dan bij mijn oude HP, en scan opstarttijd duurt ook langer maar hierdoor is de kwaliteit van de scans en prints ook veel beter. Nu nog wat over het display dit is groot en duidelijk met prima iconen en zodra je foto papier achterop invoert en het klepje dichtklapt komt er al een voorbeeld van het papier op het display, ook heb ik een SD kaart erin gestopt en ik kreeg de foto's op het scherm te zien. Deze beoordeling is van de eerste twee dagen, dus deugdelijkheid etc daar kan ik nog niet over oordelen.

Pluspunten

• Weinig geluiden
  • Print kwaliteit foto
  • scan kwaliteit

Minpunten

• Papier lade invoer

HTL 26-02-2017

Ik vind het jammer dat er reacties komen, van de vragen die gesteld worden/

HTL 11-02-2017

Beste Ron, kun je misschien iets vertellen over de opstarttijd , hoelang duurt het voordat deze begint te printen.
Ik heb nu een Canon MG 6350, maar voordat deze begint te printen duurt het bijna 3 minuten. En moet je deze ook installeren met een cd/dvd, bij de MG 6350 moest dat wel ivm het scannen, want anders deed de scan het niet goed. Maar het belangrijkste vind ik de opstarttijd, bij voorbaat dank.

HTL 27-02-2017

Sorry maar het moest zijn. ik vind het jammer dat er geen reacties komen van de vragen die gesteld worden

Jochen Pattyn 23-12-2016

TOP Canon printer

Geschreven voor: Canon PIXMA TS9050

Ik was al geruime tijd op zoek naar een nieuwe printer.
Ik wou eerst de Canon Pixma MG7751 kopen, maar toen ik las dat deze eindereeks waren en Canon met een nieuwe reeks Pixma printers zou uitkomen, heb ik toch maar even gewacht.
En wat ben ik tevreden over deze printer!!
Hij is niet goedkoop in vergelijking met vele andere modellen, maar hij is superfunctioneel en héél mooi van design, vooral naast mijn iMac ;-)
Hij is bovendien niet zo groot zoals de meeste andere all-in-one printers, en vooral stukken kleiner dan mijn vorige Canon (Pixma MP800 nvdv.).
Ik ben ook heel tevreden over de kwaliteit van de afdrukken, in het bijzonder de foto's.
Dit komt ook omdat deze printer over een extra kleur beschikt, namelijk grijs.
Alle verbindingsmogelijkheden zijn bovendien aanwezig op dit toestel.
Kortom, ik zou deze printer aan iedereen kunnen aanbevelen!

Pluspunten

• prachtig design
  • neemt niet veel plaats in
  • makkelijke bediening via touchscreen
  • wifi, ethernet, nfc
  • prachtige fotoafdrukken

Minpunten

• niet goedkoop

Marijn 09-02-2017

@HTL, ik heb ook interesse in deze printer. Mijn huidige printer, canon iP6700D blijft altijd aan de 230V en gaat alleen aan/uit met de knop op het apparaat. Als ik hem echt spanningsloos maak duurt het bij mij veel langer voor hij opgestart is en heb ik het gevoel dat de inkt er dan in rap tempo doorheen gejaagd wordt.

HTL 11-01-2017

Is er misschien die iets over de opstart snelheid van deze printer kan zeggen ??

HTL 07-01-2017

Hoelang duurt de opstarttijd voordat deze begint te printen, ik ben ook op zoek naar een andere printer, want die ik nu heb is heel langzaam, duurt bijna 3 minuten voordat die begint te printen. Maakt allerlei geluiden en gebruikt veel inkt, als de printer begint te printen dan gaat het wel redelijk vlug .

HTL 11-02-2017

Beste Marijn, ik zet de printer altijd uit, maar dat maakt volgens mij niks uit , ivm snelheid van het printen.