Brother MFC-J6930DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J6930DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

PFremeijer 07-12-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Brother MFC-J6930DW

Apparaat is echt super, printen is een vanzelfsprekend en goed dus daar ga ik niets over zeggen lees alle reviews op de bekende internationale sites maar. WDe aar je nergens echt iets over leest is dat de aansturing echt super is, een kleine simpele app op je computer zonder poespas en gedoe die precies de mogelijkheden geeft die je nodig hebt. Uiteraard alleen maar relevant voor scannen, printen doe je gewoon vanuit word of wat dan ook daar heb je geen sw voor nodig. Veel pagina's achter elkaar scannen dubbelzijdig of niet hij herkent alles vanzelf en je kun na het scannen heel makkelijk aangeven of het allemaal losse documenten waren of dat het 1 doc is met meerdere pagina's, blanke achterkant filtert ie zelf weg, allemaal exact zoals je het zou willen. Had eerst een HP gekocht 9022 die is niet te vergelijken en doet eindeloos onder voor deze brother (is wel wat mooier maar dat is niet relevant). Helpdesk van HP is waardeloos ze weten niet eens wat OCR is terwijl dat een key feature is van elke fatsoenlijke scanner, bij HP deed OCR het niet op de Mac, volgens de specs was deze geschikt voor Mac maar na 3 keer bellen met de helpdesk gaven ze aan dat OCR niet werkt op Mac...). Deze Brother is als je ruimte hebt (want erg groot) en je wil een fantastische scanner het beste product wat er te krijgen is. Met engeltje googelen kan je'm onder de 250 kopen dat is echt een hele goeie deal!

Pluspunten

• Dubbelzijdig scannen
  • Supersnel printen
  • Start supersnel op
  • Fantastische (want simpele) software

Minpunten

• Niets

Auke Pol 13-06-2018

2de storing binnen korte tijd.

Geschreven voor: Brother MFC-J6930DW

Nadat eerder de printkop moest worden vervangen en ik geen garantie had vanwege 123inkt, nu een tweede probleem met de AFD. Na een vastloper bleef de printer foutmeldingen geven die niet online te verhelpen waren. Wederom moest de printer worden opgestuurd. Nu kreeg ik commentaar op het gebruikte papier. Tja... het is kennelijk altijd de klant zijn schuld bij Brother.

double 11-05-2018

Zwakke printkoppen

Geschreven voor: Brother MFC-J6930DW

Duurzaamheid printkoppen vallen tegen. Als ZZP 'r prima printer voor dagelijks scannen en printen. Kwaliteit foto print haalt het niet bij de Canon 8700 maar voor documenten ruim voldoende. Ook dubbelzijdig printen en scannen was de keuze voor Brother. Ik heb al meerdere Brothers versleten met een goede ervaring alleen dit model zuipt net zoveel inkt als ik bier op een warme zomerdag op de camping. Bij de opdracht grote schoonmaak print koppen zijn je dure cartridges voor de helft leeg. Bij blijvende print problemen dure koppen vervangen. Gelukkig valt het bij mij nog in de garantie. Brother begon wel te piepen over gebruik 123inkt.
Print loei zwaar meer dan 25 kilo. Wordt dus binnen 2 jaar ingeruild.

Pluspunten

• Scannen
  • Snel printen
  • 3 sheetfeeders A3
  • Satbiel door hoog gewicht

Minpunten

• Zwaar
  • Zwakke printkoppen
  • Hoog verbruik
  • Heel hoog verbruik bij reiniging
  • Na update vaak het IP adres anders bij netwerk

Auke Pol 22-02-2018

Robuste printer

Geschreven voor: Brother MFC-J6930DW

Op zich een goede printer, maar heeft wel na 5 maanden een storing. De zwarte inktkanaaltjes zijn verstopt.
Het apparaat wordt aangeprezen als all-in-one voor kleine bedrijven, maar bij een storing als deze ben ik de printer 3 à 4 weken kwijt zonder vervanging. Als kleine zelfstandige is dit buitengewoon vervelend.

Pluspunten

• Snel
  • Goede printkwaliteit
  • Kan goed met A3 overweg

Minpunten

• slechte service

Louis Mourits 17-03-2017

all-in printer

Geschreven voor: Brother MFC-J6930DW

Zeer mooi product met goede kwaliteit output. De machine is redelijk zwaar om naar boven te dragen maar als hij eenmaal staat dan kan je er ook de nodige dingen mee doen.
Kortom, gekocht van een plaatje maar alleszins waard om aan te schaffen.

Pluspunten

• Helderheid
  • Gebruiksaanwijzing