Canon PIXMA TS8050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA TS8050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Richard 03-10-2018

Canon PIXMA TS8050, geen goede keuze

Geschreven voor: Canon PIXMA TS8050

Nog steeds lastig draadloos contact maken met deze printer en de printkwaliteit laat ook te wensen over. Tabellen en barcodes kunnen niet netjes "recht" worden geprint. Een toegangskaart met barcode wordt bij het scannen dus niet goed herkend. Printer valt hierdoor kwalitatief tegen.

Minpunten

• printkwaliteit
  • printer altijd "offline"

M. Martin 14-05-2018

Dramatisch

Geschreven voor: Canon PIXMA TS8050

Altijd HP gebruikt maar omdat die steeds groter worden, deze Canon geprobeerd. Installatie kost al meer dan een uur tegenover HP 5 minuten.
Eenmaal werkend blijkt printen veel kabaal op te leveren, scannen duurt uren en vreet inktcartridges. Extra probleem: als 1 cartridge leeg is dan kan er niet meer geprint worden ook niet als je uitsluitend met zwart wil printen.
Inmiddels maar een Epson aangeschaft, die binnen 10 minuten operationeel was.
Kortom, deze vertrekt naar de kliko en een regelrechte afrader. Nog nooit zo'n slecht apparaat gekocht met zulke slechte software.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• slechte tot onmogelijke installatie
  • kabaal bij printen
  • scannen duurt uren
  • vreet inkt
  • print niet meer als 1 cartridge leeg is

leo de rijke 03-12-2017

prijs kwaliteit ok.

Geschreven voor: Canon PIXMA TS8050

ik heb deze printer gekocht omdat ik toch nog eenmaal een canon van de nieuwe generatie wil proberen. installeren ging zonder problemen. foto kwaliteit is goed. kopie maken ging redelijk snel.de printer is wat luidruchtig , heb ik geen problemen mee.en natuurlijk de losse inktpatronen voor mij heel belangrijk. betreft de duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen . ik heb de printer nu een maand en voor dit moment ben ik tevreden.

Pluspunten

• compact
  • losse inkt patronen
  • kwaliteit afdrukken ok
  • scan kwaliteit is goed
  • bedieningsscherm duidelijk en eenvoudig

Minpunten

• de handleiding is wat eenvoudig [ goed lezen]