Canon PIXMA TS5050 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA TS5050 op Kieskeurig.nl.

5,9

Kees 08-07-2017

Zeer slechte WiFi ontvangst

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Wat een ramp deze printer. Nog nooit zon slecht werkend apparaat gehad. Printopdracht 1 gaat goed en daarna vertikt ie het gewoon. Dan gaat het wel 4 keer goed en dan weer niet. En nergens kun je vinden wat er aan de hand is. Opnieuw installeren. Zelfs professionele hulp erbij gehad. Doet ie het weer ff en dan weer pet. Nee niet mijn printer

Tom 27-01-2017

Klein printertje, maar presteert als de beste

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Ja, hij is klein, maar past daardoor ook in mijn dressoir kast.
Ik had al een eerder model van Canon, maar alles waar iets aan verbeterd kon worden dat is ook verbeterd. Zonder dat ik me ergens aan ergerde hoor.
De gebruiksinstructies zijn echt voor digibeten, daar was ik snel mee klaar. Maar allles werkt ook exact zoals uitgelegd. Kun je geen miskoop aan hebben!

Pluspunten

• Compact
  • Flexbel in gebruik
  • handige papier invoer an achter/boven kant
  • Scannen gaat nog beter als bij de vorige!
  • Kopieren is een makkie!

Minpunten

• mogelijk behuizing te licht, maar voor dit geld!?
  • schermpje is geen touch screen, had wel gekund.

Wilma van der Graaf 06-01-2018

Ideale printer, echte aanrader!

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Deze printer nu ruim een half jaar in bezit. Is eenvoudig en werkt prima, ook draadloos. Mooie snelle afdrukken. Beter dan mijn vorige, stuk zwaardere Canon printer. Ook leuk geprijsd, niet onbelangrijk. En met losse inkttankjes, ook handig en voordeliger. Mijn vriendin heeft hem vandaag ook besteld nadat ze deze gezien had.

Pluspunten

• Mooie afdrukken en snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Handig dubbelzijdig afdrukken
  • Mooi compact apparaat

Minpunten

• Heb ik zelf eigenlijk niet gevonden

Wimkkk 05-07-2019

omslachtig en gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Ik dacht een kleine printer gekocht te hebben. In gebruik moet alles uitgeschoven worden en is de hoogte 30 cm en de diepte 60 cm geworden.Print- en scankwaliteit zijn in orde maar de printer is omslachtig in het gebruik.
Laat je hem continue aanstaan dan neemt hij veel ruimte in, ga je hem gebruiken moet je naast aanzetten en papier toevoegen nog vier mechanische handelingen uitvoeren en als cloudprinter moet je als je overgaat op ander papier zowel in het printmenu van de computer als op het menu van de printer dit wijzigen.
Dit naast het uitgeklapte formaat maakt het draadloos printen nutteloos, het verschil is dat je geen usb kabel hoeft te gebruiken.
Voor een ietsje meer heb je een misschien iets grotere printer met een papierlade die standby veel minder ruimte inneemt en van een merk als HP of Epson die veel gebruiksvriendelijker zijn

LT 03-05-2019

Lage prijs voor een goed product

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Eenvoudig te installeren met duidelijke beschrijving. Werkt prima met Wifi. Misschien nadeel dat er geen USB kabel bijgeleverd wordt. Is een goed product voor huishoudelijk gebruik. Waarschijnlijk te fragiel voor intensief kantoorgebruik, maar voor mij werkt het uitstekend.

Pluspunten

• Neemt weinig plaats
  • Aparte catridges per kleur

Minpunten

• Bedieningspaneel beetje fragiel

Lex 17-08-2018

goedkoop maar treleurstellend

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

ik heb deze printer gekocht als vervanging van mijn Canon Pixma 5250 die ik met veel plezier 6 jaar heb gebruikt. Het ziet er mooi uit, maar de papierhouder is zo klein dat het papier er in hangt. De steun voor de geprinte pagina's is erg klein en zwak. Het printen is redelijk. Het scannen en opslaan in de verschillende formaten is een ramp door de zeer gebruikers onvriendelijke meegeleverde software, wat je helaas pas ervaart als je het hebt geïnstalleerd. Wat ik voorheen met een paar muisklikken kon doen krijg ik nu met een veelvoud niet voor elkaar. Ik zou deze printer niemand aanbevelen.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• zeer zwak
  • zeer slechte software

Walter 30-07-2018

printen prima, scannen waardeloos

Geschreven voor: Canon PIXMA TS5050

Het printen gaat prima, maar het heeft mij twee uren gekost om er een scan mee te maken. Het menu op de printer zelf werkt gewoon niet, gedownloade driver geeft een foutmelding.
Keep it simple canon ! Niet al die mogelijkheden, gewoon simpel een scan maken, zonder 80 menuutjes door te moeten werken.