Canon PIXMA TS5050 - Reviews

Wifi
Wifi

5,8

Tom 27-01-2017

Klein printertje, maar presteert als de beste

Ja, hij is klein, maar past daardoor ook in mijn dressoir kast.
Ik had al een eerder model van Canon, maar alles waar iets aan verbeterd kon worden dat is ook verbeterd. Zonder dat ik me ergens aan ergerde hoor.
De gebruiksinstructies zijn echt voor digibeten, daar was ik snel mee klaar. Maar allles werkt ook exact zoals uitgelegd. Kun je geen miskoop aan hebben!

Pluspunten

• Compact
  • Flexbel in gebruik
  • handige papier invoer an achter/boven kant
  • Scannen gaat nog beter als bij de vorige!
  • Kopieren is een makkie!

Minpunten

• mogelijk behuizing te licht, maar voor dit geld!?
  • schermpje is geen touch screen, had wel gekund.

Kees 08-07-2017

Zeer slechte WiFi ontvangst

Wat een ramp deze printer. Nog nooit zon slecht werkend apparaat gehad. Printopdracht 1 gaat goed en daarna vertikt ie het gewoon. Dan gaat het wel 4 keer goed en dan weer niet. En nergens kun je vinden wat er aan de hand is. Opnieuw installeren. Zelfs professionele hulp erbij gehad. Doet ie het weer ff en dan weer pet. Nee niet mijn printer

Wilma van der Graaf 06-01-2018

Ideale printer, echte aanrader!

Deze printer nu ruim een half jaar in bezit. Is eenvoudig en werkt prima, ook draadloos. Mooie snelle afdrukken. Beter dan mijn vorige, stuk zwaardere Canon printer. Ook leuk geprijsd, niet onbelangrijk. En met losse inkttankjes, ook handig en voordeliger. Mijn vriendin heeft hem vandaag ook besteld nadat ze deze gezien had.

Pluspunten

• Mooie afdrukken en snel
  • Eenvoudig in gebruik
  • Handig dubbelzijdig afdrukken
  • Mooi compact apparaat

Minpunten

• Heb ik zelf eigenlijk niet gevonden

Lex 17-08-2018

goedkoop maar treleurstellend

ik heb deze printer gekocht als vervanging van mijn Canon Pixma 5250 die ik met veel plezier 6 jaar heb gebruikt. Het ziet er mooi uit, maar de papierhouder is zo klein dat het papier er in hangt. De steun voor de geprinte pagina's is erg klein en zwak. Het printen is redelijk. Het scannen en opslaan in de verschillende formaten is een ramp door de zeer gebruikers onvriendelijke meegeleverde software, wat je helaas pas ervaart als je het hebt geïnstalleerd. Wat ik voorheen met een paar muisklikken kon doen krijg ik nu met een veelvoud niet voor elkaar. Ik zou deze printer niemand aanbevelen.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• zeer zwak
  • zeer slechte software

Walter 30-07-2018

printen prima, scannen waardeloos

Het printen gaat prima, maar het heeft mij twee uren gekost om er een scan mee te maken. Het menu op de printer zelf werkt gewoon niet, gedownloade driver geeft een foutmelding.
Keep it simple canon ! Niet al die mogelijkheden, gewoon simpel een scan maken, zonder 80 menuutjes door te moeten werken.