Epson Home Expression Home XP-342 - Reviews

Wifi
Wifi

7,3

Maros 30-01-2018

Eindelijke een simpele printer die het gewoon doet

Door eerdere negatieve ervaringen met draadloze printers toch maar de gok genomen om dit weer eens te proberen omdat de zoveelste HP-printer het weer eens heeft begeven. Tijd om iets anders te proberen en dat heeft mij niet teleurgesteld.
Printer blijkt razendsnel te kunnen worden aangesloten en is zelfs vanaf een telefoon te benaderen. Goede kwaliteit en zelfs de meegeleverde inktcassette gaat al enige tijd mee. "Draadloos" scannen was even nadenken, maar blijkt erg eenvoudig door het opstarten van de printer vanaf het scherm systeemvoorkeuren (op een mac). Het enige minuscule minpuntje is dat het schuifje aan de voorzijde van de printer moet worden uitgeschoven omdat anders het geprinte papier wordt gelanceerd, maar dit valt in de categorie "gezeur"

Pluspunten

• Razendsnelle installatie
  • Print/scan opdrachten snel uitgevoerd
  • Hoge kwaliteit prints

Tevreden klant A. 28-04-2017

Niets moeilijks aan.

Voor zijn prijs, alleen maar positieve reacties. Eenvoudig te installeren. Doet prima waarvoor ik hem gekocht heb. Is energiezuinig in zijn gebruik.

Pluspunten

• Veel

Minpunten

• Geen tot nu toe

Ed 12-05-2018

slechte communiactie met laptops

Het heeft me al heel wat uurtjes gekost om de printer op win10 platforms in de benen te krijgen. Draadloos installeren lukte maar gedeeltelijk: alleen voor de printer, niet voor de scanner. Met een kabel lukt alles. Maar, ik heb drie laptops in een netwerk. Daar kan ik dus alleen mee printen. Dat gaat overigens niet vlekkeloos. De printer komt bijna standaard met een foutmelding. Als win een update heeft gedaan, is het maar de vraag of de printer er nog in staat. Hij print en scant wel goed. Ik vind de beheersoftware omslachtig. Deze printer zal het bij mij niet uithouden tot hij stuk is, denk ik zo maar.

Pluspunten

• print goed
  • scant goed

Minpunten

• communicatie met laptop
  • beheersoftware

Suppoost 16-04-2018

Goede, gunstige afmetingen

Goede printer, eenvoudig aan te sluiten, gunstige afmetingen. Prettig met WIFI aansluiting, helaas geen USB-kabel bijgesloten.

Pluspunten

• Duidelijk scherm, goede afmeting
  • goede afdrukkwaliteit