Epson Expression Home XP-342 - Reviews

inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Maros 30-01-2018

Eindelijke een simpele printer die het gewoon doet

Door eerdere negatieve ervaringen met draadloze printers toch maar de gok genomen om dit weer eens te proberen omdat de zoveelste HP-printer het weer eens heeft begeven. Tijd om iets anders te proberen en dat heeft mij niet teleurgesteld.
Printer blijkt razendsnel te kunnen worden aangesloten en is zelfs vanaf een telefoon te benaderen. Goede kwaliteit en zelfs de meegeleverde inktcassette gaat al enige tijd mee. "Draadloos" scannen was even nadenken, maar blijkt erg eenvoudig door het opstarten van de printer vanaf het scherm systeemvoorkeuren (op een mac). Het enige minuscule minpuntje is dat het schuifje aan de voorzijde van de printer moet worden uitgeschoven omdat anders het geprinte papier wordt gelanceerd, maar dit valt in de categorie "gezeur"

Pluspunten

• Razendsnelle installatie
  • Print/scan opdrachten snel uitgevoerd
  • Hoge kwaliteit prints

Tevreden klant A. 28-04-2017

Niets moeilijks aan.

Voor zijn prijs, alleen maar positieve reacties. Eenvoudig te installeren. Doet prima waarvoor ik hem gekocht heb. Is energiezuinig in zijn gebruik.

Pluspunten

• Veel

Minpunten

• Geen tot nu toe

Suppoost 16-04-2018

Goede, gunstige afmetingen

Goede printer, eenvoudig aan te sluiten, gunstige afmetingen. Prettig met WIFI aansluiting, helaas geen USB-kabel bijgesloten.

Pluspunten

• Duidelijk scherm, goede afmeting
  • goede afdrukkwaliteit

Minpunten