Epson Expression Home XP-445 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John 03-05-2017

EPSON XP-445

ten eerste goede verpakking en duidelijke instructie, het apparaat is zonder al te veel kennis snel aan te sluiten. Alles is goed afleesbaar op het display en makkelijk te bedienen.
Hij is nagenoeg geruisloos en print zowel zwart als kleur prima.
Ik gebruik hem zelf voor huishoudelijk gebruik en daarvoor is hij uitstekend geschikt.

Pluspunten

• aansluiting/bediening
  • bijna geruisloos

Minpunten

• zit geen printerkabel bij

KlaasH63 25-02-2017

Compacte printer/scanner

Deze ai1 printer gekozen ter vervanging van mijn oude Epson SX105. Hij is compacter maar presteert beter. Installeren duurde even (uurtje). Moest het netwerk handmatig instellen.
Heb zelf niet het snelste internet (woon in een uithoek) dit betekent dat het scannen traag verloopt als je ook filmpjes op youtube of uitzending gemist bekijkt. Ga toch maar de USB-kabel aansluiten.
Scans zien er goed uit.
Afdrukken zijn prima.
Printen en scannen via laptop gaat prima.
Printen en scannen via tablet gaat prima.
Wel mis ik op de app, het instellen van het scan gedeelte. Je kunt uit een vijftal formaten kiezen maar het scangebied niet met de hand instellen. Dit betekent als je geen standaard formaat hebt, je achteraf hete teveel moet wegsnijden.

Pluspunten

• Formaat
  • scankwaliteit
  • printkwaliteit

Minpunten

• App voor scannen

shirley 28-06-2017

Leuke compacte fijne printer

Ik heb dit produkt gekozen omdat het een voordelige keuze was. Er worden volle catridges bij geleverd en als ze vervangen moeten worden zijn deze ook voordelig vergeleken met andere merken. Na levering stekker er in gedaan, opgestart, aangemeld op de wifi, printer-usb-kabel erin en printen maar. Niks geinstalleerd alles deed het meteen. Kopieren, scannen printen. Kan nu ook vanaf de laptops, telefoons en tablets printen zonder kabels. Gewoon aanmelden bij de printer en printen maar. Super printer, best snel, mooie afdrukken, lekker simpel te bedienen!!

Pluspunten

• goede prijs
  • geen gedoe met aansluiten, werkt binnen 5 minuten
  • compact
  • geen dure cartrigdes
  • printen vanaf apparaten zonder kabels!!

Minpunten

• geen automatische duplex
  • geen A3 invoer mogelijk

Maurice 18-06-2017

Werk zoals het moet

Had andere epson printer maar na vele jaren kapot gegaan. Nu deze gekocht en werkt net als andere prima.

Pluspunten

• LCD display
  • Makkelijk te instaleren
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Kan geen usb maar moet SD kaart in

Martin 27-05-2017

Mooi groot display super geruisloos

Ik vind het een super printer van alle gemakken voorzien en te bedienen met oa.smartfone/tablet en niet al te dure inktpatronen afzondelijk aan te schaffen

Pluspunten

• Stakke scans
  • Mooie vormgeving
  • En degelijk

Jaap 18-10-2017

Mooie compacte printer met veel mogelijkheden

Ik heb deze printer aangeschaft vanwege de prijs (€ 49,95) en de beoordelingen hierboven en op aanraden van een IT collega. De installatie in combinatie met Windows 10 ging vlekkeloos, het draadloos afdrukken vanaf al onze apparaten, desktop, laptop, iPhone en Android telefoon gaat zonder problemen. Ook het scannen naar Onedrive werkt goed alleen wordt iCloud helaas niet ondersteund. Tevens lukt het niet de printer te installeren onder Windows 7, de driver is daar blijkbaar niet geschikt voor. Met Windows 10 geen enkel probleem.
Al met al een fijne printer met hier en daar onvolledigheden. Voor normaal gebruik een aanrader.

Pluspunten

• Werkt goed met Windows 10
  • Makkelijke en snel te installeren
  • Printen vanaf veel devices

Minpunten

• Niet te installeren onder Windows 7
  • Geen ondersteuning iCloud
  • Geen printerkabel aanwezig

Marjolijn 27-09-2017

Prima printer

Is redelijk klein van formaat waardoor hij in de kast past. De installatie was erg makkelijk. Tot nu toe een paar dingen wireless geprint van mijn laptop en dat ging goed.

Pluspunten

• klein formaat
  • volle cartridges meegeleverd

John Duivenvoorde 22-08-2017

prima printer eenvoudige bediening

de printer ziet er goed uit, vanuit de doos makkelijk aan te sluiten en het werkt meteen.
Op de display kun je allerlei varianten aanbrengen, voor het behoud van je inktpatronen goed aangeven of je kleur of zwart/wit wilt. Kijk uit met het kopen van b-merk patronen die werken meestal niet. Het eigen merk inktpatronen vind ik erg duur. Verder doet de printer prima z'n werk.

Pluspunten

• duidelijk - snel - redelijk geruisloos
  • ziet er degelijk uit

Minpunten

• de acceptatie van bijna alleen Epson inktpatronen

Guus 07-10-2017

Snelle installatie, snel printen, mooi scannen

Mede door meerdere positieve beoordelingen besloten om dit model van dit merk aan te schaffen. Had hiervoor HP, Canon en Brother printers en eerlijk nog nooit aan Epson gedacht.
Het aan de praat krijgen ging wonderbaarlijk snel, instellen op Wi-Fi kinderlijk eenvoudig en de eerste pagina kwam echt snel uit de printer. Ook daarna is deze printer aanzienlijk sneller dan b.v. mijn laatste Canon MG7150. Ook het scannen gaat veel sneller én met veel hogere resolutie.
Ik ben uitermate tevreden met deze (prijstechnisch ook) All-In-One.

Pluspunten

• Snelheid printen
  • Simpele installatie

Minpunten

• Ontbreken afgesloten papier invoer voorraad

Henk 01-11-2017

Prettige printer

Leuke printer voor de prijs, heeft een eigen mailadres zodat je vanaf de printer documenten
kan mailen

Anoniem 25-10-2017

Prima

Vooralsnog appeltje eitje met installeren, kleurfoto's nog beetje mee leren omgaan, goed product. Zeker tevreden.

Pluspunten

• Installatie
  • Wifi
  • Kwaliteit

Minpunten

• Nog niet gevonden