Epson Expression Home XP-445 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

EPSON XP-445

ten eerste goede verpakking en duidelijke instructie, het apparaat is zonder al te veel kennis snel aan te sluiten. Alles is goed afleesbaar op het display en makkelijk te bedienen.
Hij is nagenoeg geruisloos en print zowel zwart als kleur prima.
Ik gebruik hem zelf voor huishoudelijk gebruik en daarvoor is hij uitstekend geschikt.

Pluspunten

• aansluiting/bediening
  • bijna geruisloos

Minpunten

• zit geen printerkabel bij

KlaasH63 25-02-2017 Product paar dagen in bezit

Compacte printer/scanner

Deze ai1 printer gekozen ter vervanging van mijn oude Epson SX105. Hij is compacter maar presteert beter. Installeren duurde even (uurtje). Moest het netwerk handmatig instellen.
Heb zelf niet het snelste internet (woon in een uithoek) dit betekent dat het scannen traag verloopt als je ook filmpjes op youtube of uitzending gemist bekijkt. Ga toch maar de USB-kabel aansluiten.
Scans zien er goed uit.
Afdrukken zijn prima.
Printen en scannen via laptop gaat prima.
Printen en scannen via tablet gaat prima.
Wel mis ik op de app, het instellen van het scan gedeelte. Je kunt uit een vijftal formaten kiezen maar het scangebied niet met de hand instellen. Dit betekent als je geen standaard formaat hebt, je achteraf hete teveel moet wegsnijden.

Pluspunten

• Formaat
  • scankwaliteit
  • printkwaliteit

Minpunten

• App voor scannen

Maurice 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

Werk zoals het moet

Had andere epson printer maar na vele jaren kapot gegaan. Nu deze gekocht en werkt net als andere prima.

Pluspunten

• LCD display
  • Makkelijk te instaleren
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Kan geen usb maar moet SD kaart in

shirley 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Leuke compacte fijne printer

Ik heb dit produkt gekozen omdat het een voordelige keuze was. Er worden volle catridges bij geleverd en als ze vervangen moeten worden zijn deze ook voordelig vergeleken met andere merken. Na levering stekker er in gedaan, opgestart, aangemeld op de wifi, printer-usb-kabel erin en printen maar. Niks geinstalleerd alles deed het meteen. Kopieren, scannen printen. Kan nu ook vanaf de laptops, telefoons en tablets printen zonder kabels. Gewoon aanmelden bij de printer en printen maar. Super printer, best snel, mooie afdrukken, lekker simpel te bedienen!!

Pluspunten

• goede prijs
  • geen gedoe met aansluiten, werkt binnen 5 minuten
  • compact
  • geen dure cartrigdes
  • printen vanaf apparaten zonder kabels!!

Minpunten

• geen automatische duplex
  • geen A3 invoer mogelijk

Martin 27-05-2017

Mooi groot display super geruisloos

Ik vind het een super printer van alle gemakken voorzien en te bedienen met oa.smartfone/tablet en niet al te dure inktpatronen afzondelijk aan te schaffen

Pluspunten

• Stakke scans
  • Mooie vormgeving
  • En degelijk

John Duivenvoorde 22-08-2017 Product paar maanden in bezit

prima printer eenvoudige bediening

de printer ziet er goed uit, vanuit de doos makkelijk aan te sluiten en het werkt meteen.
Op de display kun je allerlei varianten aanbrengen, voor het behoud van je inktpatronen goed aangeven of je kleur of zwart/wit wilt. Kijk uit met het kopen van b-merk patronen die werken meestal niet. Het eigen merk inktpatronen vind ik erg duur. Verder doet de printer prima z'n werk.

Pluspunten

• duidelijk - snel - redelijk geruisloos
  • ziet er degelijk uit

Minpunten

• de acceptatie van bijna alleen Epson inktpatronen