HP OfficeJet Pro 8730 AiO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 8730 AiO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ro.es 21-06-2016

Fantastische multifuntion van HP

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8730 AiO

Heb deze HP Officejet via Amazon gekocht. Ik kan stellen dat deze multifuntion een grote vooruitgang is. Hij is met alles snel, met opstraten en met name met scannen. Dubbelzijdig drukken en scannen gaat terwijl een document naar binnen wordt getrokken, nu in één keer . Ook doet deze HP zijn werk een suk stiller als zijn Officejet voorgangers. De printkwaliteit doet niet onder als die van een laser printer, teksten worden super scherp geprint. Fijn is dat gedrukte documenten in het apparaat zelf blijven liggen. De software voor instellingen is uitgebreid en zeer overzichtelijk, alhoewel ik dat al gewend was van HP.

Ook ziet het apparaat er nog eens goed uit. Ik ben zeer tevreden met deze Officejet.