HP OfficeJet Pro 6960

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 6960 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

MrMoloch 09-10-2019

Printer met een hoop conflicten

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 6960

Als het print, print het goed, maar deze printer heeft een hoop conflicten waar ik persoonlijk niet blij van word. Om onverklaarbare redenen print het de ene dag wel, de andere dag niet en met een beetje pech moet de software opnieuw geïnstalleerd worden. Er zit een handige app bij die problemen op kan lossen, al doet dit programma dit 9 van de 10 keren niet. Ook het scannen gaat niet lekker en weigert vaak dienst. Wat opvalt is dat de printer wel goed werkt door het aan te sturen via een Smartphone. Gek genoeg gaat dit wel goed. Al met al een printer die ik eigenlijk niet aanbeveel. Ik ga ook weer op zoek naar een andere printer. HP heeft mij nu al een aantal keren in de steek gelaten. Jammer want als het z'n werk doet is het een goede printer... :-(

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Als ie print, print ie goed
  • 2 scanners

Minpunten

• Communicatieproblemen
  • Best een hoog inkt verbruik
  • Vaak gedonder met printen/scannen
  • HP Print and Scan Doctor App werkt niet altijd

Klant1054AA 02-02-2019

HP dwingt je tot eigen merk cartridges

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 6960

Als ik van tevoren wist dat HP je dwingt tot eigen cartridges, en geen ander huismerk accepteert, dan had ik deze printer nooit gekocht. Er zijn ook steeds storingen met cartridge-herkenning, terwijl ze er wel in zitten. EN als er 1 cartridge leeg is krijg je continu storingsmelding en kan je niet verder printen. Kijk dus uit voor de updates van HP en de blokkering van andere merken cartridges.
Ook is er geen USB of andere externe media ingang, en ben je afhankelijk van Wifi aansluiting.

Pluspunten

• redelijk snel
  • middelmatige afdrukkwaliteit

Minpunten

• gedwongen tot HP cartridges
  • storing in cardridges herkenning
  • geen usb of andere media ingang op de printer

evert 28-07-2017

snel en zuinig

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 6960

Belangrijkste reden voor HP : de helpdesk! voor het installeren en instellen is er niets beter dan met de telefoon in de hand een specialist het onbekende ,soms lastige werk te laten doen: met jouw goedkeuring neemt hij tijdelijk jouw pc/laptop over, haalt de oude software eraf, en zet de nieuwe , geupdate sftware erop, ondertussen steeds contact houdend per telefoon!
Belangrijkste reden voor de HP Officejet Pro6960: Autom. dubbelzijdig printen, fax mogelijkheid,4 aparte cartridges, waarvan een zwarte XL voor 1500 pag's, grote papier capaciteit, en 35 pag's invoer voor snel kopieren.

Pluspunten

• autom.dubbelzijdig
  • voor zwart: XL cartr. 1500 pag's
  • goede scan/print resolutie
  • makelijk en groot bedienings scherm

Minpunten

• geen

Henk 01-08-2016

Prima printer voor thuiskantoor

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 6960

Deze printer vervangt sinds een paar dagen een drie jaar oude HP Photosmart 6510 die kuren begon te krijgen. Drie jaar vind ik overigens best goed voor een printer die vrij intensief gebruikt wordt. Alhoewel net in gebruik genomen voldoet deze HP Pro 6960 zeer goed qua mogelijkheden (w.o. dubbelzijdig scannen met aut. invoer), printsnelheid- en kwaliteit. Voor de prijs is dit een uitstekend product.