Epson Expression Home XP-435

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wim 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte printer

Ik zocht een kleine printer met een aantal opties. Die heb ik gevonden met deze Epson XP-435. Het installeren van de printer ging supereenvoudig. De afdrukken zijn heel mooi en scherp. Een kleurenprint komt best snel uit het apparaat.
De mogelijkheden zijn zodanig veel, dat ik nog lang niet alles heb uitgeprobeerd.
De grote display is super!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • zeer veel mogelijkheden
  • duidelijjk display

Jara 07-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Matig

Ik heb deze nu al voor de derde keer moeten kopen. De eerste was een versie eerder: daar droogde de inktkoppen na 2 maanden niet gebruiken op, waardoor hij niet meer te gebruiken was. Daarna kocht ik de XP-435 en heb ik elke 2 weken geprint. Ondanks dat raakten ook de nu de printkoppen verstopt en moest ik hem weggooien. Aangezien ik al een lading cartridges had gekocht heb ik toch nog een keer de XP-435 gekocht en nu zorg ik dat we elke week een printje maken zodat ze niet opdrogen. Nu loopt echter het fotopapier van 123-inkt, wat het eerst prima deed (na een zoektocht, want Hema-papier pakte hij niet), steeds vast: het lukt hem niet het naar beneden te trekken uit de invoerlade. Wat een frustrerend apparaat. Goedkoop is duurkoop in dit geval!!

Minpunten

• printkop droogt op
  • papier loopt vast

Rob 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelije bediening

Ben een beetje digibeet. Maar met de qr code was de printer snel geinstalleerd. Printkealiteit is prima. Afdruksnelheid is voldoende.

Pluspunten

• Compact
  • Handige bediening