Brother DCP-J562DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-J562DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Ben Hus 17-03-2021

Zeer slecht product

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Ik heb dit product gekocht vanwege goede ervaringen met de 350 en 770 printer. Bijna onmiddelijk na installatie kreeg ik de melding dat de inkt op was. Na het vernieuwen van de cartridges kreeg ik hetzelfde verhaal. Ik heb me nog eens laten verleiden om nieuwe cartridges te kopen maar kreeg weer hetzelfde verhaal. Ik gebruik de printer heel weinig en soms 6 maanden niet. Ik ben klaar met dit merk en printer. Hij is voor de liefhebber.

Minpunten

• Onbruikbaar product
  • Inktverbruik

Yvon 03-12-2020

Printer DCP-J562-DW niet aan te bevelen

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

We hebben deze printer gekocht omdat we goede recensies hadden gelezen. Nadeel; de software wordt regelmatig geupdate. Advies van onze cartridge-winkel: negeren. Doe je dat niet, dan moet je steeds andere cartridges kopen. Omdat wij voorraad hadden, gingen we daar dus de mist mee in.
Probleem is ook dat als 1 kleurcartridge leeg zou zijn (en niet is), je meteen niet meer kunt printen, ook geen zwart-wit. Zelfs als cartridges niet leeg zijn, geeft printer aan van wel. Dure liefhebberij op deze manier. We zijn redelijk afgeknapt, maar ja, geen geld voor een andere.

Minpunten

• Cartridge zogenaamd leeg, is niet zo.
  • Niet kunnen printen als 1 cartridge leeg is

Ben Hus 01-11-2020

Nauwelijks te beoordelen. Heeft bijna nooit gewerkt.

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Ik ben veel van huis en als ik na terugkomst iets wil printen krijg ik de vaste mededeling dat de inkt op is. Na wat handelingen blijft de mededeling dat minstens een kleur leeg is. Het heeft me al een vermogen aan nieuwe inkt gekost. Waardeloos apparaat.

Elly 07-01-2019

Langzaam

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Ik heb m gekocht omdat hij als beste uit de test kwam Weggegooid geld .In problemen gekomen met schoolwerk.1 blz per 2 minuten

Minpunten

• Heel langzaam

WimO 08-08-2018

Stille printer

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Deze printer kreeg geen slechte reviews, maar goede, met ruim een 8. Print snel via een usb kabel. Foto niet uitgeprobeerd, daar kan ik dus niet over oordelen. Via wifi wordt er heel traag
geprint. Het menu van Brother utilities is niet volledig, niet duidelijk en ouderwets.

Pluspunten

• Snel opstarten
  • Stil opstarten
  • Scherm op printer is duidelijk

Minpunten

• Via PC, brother utilitys, menu slecht

Roald 13-05-2018

Goed, maar raar

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Het is een goede printer. Alleen is het raar dat als bijvoorbeeld de geel op is dat je gelijk helemaal NIET meer kunt printen. Ook niet in zwart wit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Minpunten

• Print niet als één van de cartridges leeg zijn.

Goofy 21-03-2018

Prima printkwaliteit, slechte opdrachtverwerking

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Bij printen vanaf de laptop loopt het regelmatig vast, opdracht wordt halverwege gestopt, reageert nergens meer op..tot ik uiteindelijk maar annuleer, maar dan duurt het nog een paar minuten voordat ik verder kan met opnieuw de printopdracht geven.
Maar printkwaliteit en prijs waren prima, dus daarom toch een voldoende

Pluspunten

• Afdrukkwaliteit

Minpunten

• Print niet makkelijk via wifi
  • Papierlade open, elke keer vraag over instellingen

L@u 21-03-2018

mooi leesbaar verstelbaar scherm,

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

de installatie is zeer eenvoudig. printen gaat snel. snelle levering via 123 inkt.plus aanbod met korting op volgende cartridges

Geert 20-02-2018

goede printer werkt feilloos

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

dit leek mij nog een degelijke en probleemloze printer en dit is uitgekomen, ook waren er volle inktcartridges bij, gekocht bij Print about,

Mariet 10-11-2017

Fijne printer, makkelijk instaleerbaar, werkt prima

Geschreven voor: Brother DCP-J562DW

Voorheen een printer van ander merk, wifi verbinding werkte niet. Steeds problemen met connectie van die printer ondanks kabel. Updaten steeds een probleem.
Deze brother is geweldig makkelijk te installeren. De draadloze verbinding werkt en is stabiel. De printer werkt verder goed naar behoren. Ben heel blij met deze printer.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • het bedieningsfrontje kun je omhoog klappen
  • gesloten papierlade onder de printer
  • snel gebruiksklaar, na aanzetten

Minpunten

• nog geen ontdekt