Epson Expression Home XP-335

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Home XP-335 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

patrick 08-04-2017

Thuis printer

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-335

print snel en eenvoudig aan te sluiten. mooie printer met een prima formaat.
handig schuin display. Mooi maar niet duurzaam en dan duurzaam in maanden.

Pluspunten

• eenvoudig
  • print snel

Minpunten

• droogt zeer snel uit
  • print snel met vlekken

Knardo 23-03-2017

Takkeding

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-335

Prijs-kwaliteitverhouding voor de prijs goed. Afmeting goed. Voor de rest alles waardeloos.

Papier loopt continu vast. Inkt snel op en zeer duur, wel 4 gescheiden kleuren. App is ook zeer slecht. Apparaat ligt nu in 2 stukken na mijn woedeaanval handig pokkeapparaat. Heb er welgeteld 20 A4 met tekst en 0 foto's afgedrukt. Wel 50 vellen Fotopapier en allerlei scheve half geprinte vastgelopen papiertjes rijker. Jippie. Volgende keer weer een dure printer.

Pluspunten

• Afmetingen printer
  • Uhm...

Minpunten

• De rest
  • Loopt altijd vast
  • Loopt steeds vast
  • Veroorzaakt woedeaanvallen
  • Loopt vast

Mathieu 09-01-2017

Terrible

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-335

Een Epson gekocht type XP 335. Daarbij 4 inktpatronen. Zwart was na 10 vellen op. Bij een supermarkt 2 nieuwe inktpatronen gekocht, juiste nummers, juiste printer, van een ander merk namelijk Quattro Print( QP) De Epson printer weigerde, herkende de patroon niet. Scannen ging ook niet meer. QP liet weten dat Epson de software elke keer aanpast zodat je gedwongen wordt een originele inktpatroon af te nemen.
QP stuurde een heel pakket inktpatronen ter compensatie op.
Epson voor mij nooit weer.

Erwin 23-11-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-335

Printer was eenvoudig te installeren, via de duidelijk meegeleverde instructies
CD niet gebruikt. Installatie software vanaf de duidelijk website van Epson gebruikt.
Voordelen.
Kleur per cartridge (totaal 4), deze zijn goed gevuld en niet half zoals je het bij andere merken weleens ziet. Mocht er een kleur op zijn dan hoef je alleen die cartridge maar te vervangen.
De WiFi code was een beetje priegelwerk via het schermpje. Mijn WiFi code is nogal cryptisch dus vandaar.
Als de software op je pc staat dan wordt de printer gelijk herkend. Automatisch werd de printer gecontroleerd en werd de meest recente firmware geïnstalleerd. Al met al 15 minuten nodig gehad en het eerste printje kwam al uit de printer. Het ideale van WiFi is dat je de printer echt overal kan neerzetten als je maar een spotcontact in de buurt hebt.
Het inscannen van een A4 op 300dpi duurt ongeveer 2 á 3 minuten. Kwaliteit is perfect.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen. Wat mij opvalt is dat de papier invoer wat fragiel aanvoelt en het idee hebt dat dit onderdeel makkelijk zou kunnen breken.
Het printer zelf gaat ook redelijk vlot.
Al met al een goede kwaliteit prijs verhouding als je het mij vraagt.