Epson Expression Premium XP-830

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Premium XP-830 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

H. de Jong 01-04-2019

Na ca 1 1/2 jaar opeens afgelopen. Dood als een pier

Een prima printer maar opeens doet hij het niet meer. Alle lichtjes gingen uit.
Reparatie kost € 75.

Pluspunten

• Goede prints
  • Goedkoop in inkt

Minpunten

• Na ca 1 1/2 jaar stuk

PG 09-05-2018

Epson XP830 goed of slecht?

Epson XP830 gekocht op basis van diverse reviews en ben daar een aantal dingen tegengekomen die nou niet direct een pre zijn voor de Epson.De tijd om een draadloos printje te maken is 50 sec hetgeen absurd lang is, mijn oude Canon deed hetzelfde in 10 sec. Draadloos scannen met een VPN service aan vergeet het maar, je moet dan de VPN service uitzetten.
Als je de klantendienst van Epson belt krijg je geen feedback ze weten echt niet waar je het over hebt. En waarom gaat de copie lade wel automatisch uit maar moet je hem via het display met de hand terug zetten waarna het display wel automatisch weer inklapt. Om toch nog iets positiefs te vermelden kwaliteit van de prints en scans zijn prima.

Pluspunten

• Kwaliteit print en scans

Minpunten

• draadloos printen duurt te lang
  • kan niet draadloos scannen met VPN service aan

Huisseune Yannick 31-10-2017

Makkelijk in gebruik

De Epson Expression XP 830,is een printer heel makkelijk te bedienen,en bied een goede printkwaliteit,en alle meest nodige toepassingen.

Goede prijs kwaliteit

Pluspunten

• Touchscreen
  • Makkelijk te bedienen

Paul 11-08-2017

goede printer

Deze printer nu ongeveer een jaar in gebruik. Ik heb deze printer gekocht als vervanging van mijn inkt slurpende Canon printer. Deze printer gaat zuinig om met inkt, ook bij weinig printen.
Ik vind zowel de zwart/wit afdrukken als kleuren afdrukken er prima uit zien gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. Hij print redelijk snel en maakt niet veel geluid.

De meegeleverde software is uitgebreid, maar goed te overzien. Ook de app (android) functioneert prima.
Het kleuren touch screen is makkelijk te bedienen. De menu's zijn duidelijk.
Scannen gaat prima, zowel handmatig als via de automatische invoer. Ook de papierinvoer aan de achterzijde is makkelijk wanneer je een keer gebruik wilt maken van wat dikker papier (of enveloppen).
Alles functioneert zoals je dat zou verwachten (alleen nog geen ervaring met het printen op CD en de fax).
De printer oogt compact. Enige nadeel is het display. Dit komt automatisch omhoog op het moment dat er geprint wordt om plaat te maken voor de uitvoerlade. Als je direct na het printen het document/foto verwijderd en op de uitvoerlade knop drukt gaat de uitvoerlade terug en zal ook het display weer netjes naar beneden gaan. Echter wanneer je dit niet snel genoeg doet zal alleen de uitvoerlade terug gaan en blijft de display geopend. Deze moet je dan met de hand terug duwen en dat voet een beetje raar. Als of je de cd lade van je pc dicht drukt terwijl de pc uit staat. Ook wil de display unit dan niet altijd helemaal naar beneden blijven staan. Dit kan wel makkelijk opgelost worden door de printer even uit en aan te zetten. Verder zeer tevreden over deze printer.

Pluspunten

• zuinig met inkt
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• display klep sluit niet altijd vanzelf

Kees Moor 13-05-2017

valt mij tegen

Gekocht op basis van "best uit de test" van de Consumentengids. geen makkelijk bedienbare printer, de klep is zwaar, het duurt lang voordat er een kopie uitkomt. Hoewel ik al vanaf mijn jeugd met computers werk vind ik het een onhandige, soms bijna lomp aandoende printer. Dit is te verklaren omdat de printer meer mogelijkheden biedt dan de "standaard printers". Als ik het van te voren had geweten had ik deze printer niet gekocht. Mocht je de extra gebruiksmogelijkheden wel waarderen dan is dit wellicht een goede printer. je mag hem van mij overnemen voor € 100,- incl een twee sets kleuren cardridges ter waarde van € 75,- en een net nieuwe dubbele zwart wit cardridge. Kees Moor 06 -389 26 027, ca twee maanden geleden aangekocht.

Gert van V 24-11-2017

Heb je deze printer nog? Gr. Gert

Anthon 19-01-2017

fijne printer

heb voor dit product gekozen voor zijn mogelijkheden met behulp van product test van de consumentenbond .lage prijs per afdruk zowel bij veel als incidenteel gebruik.
aansluitmogelijkheden zowel wifi als lan zowel usb als cardreader.
duidelijk display ,automatisch uitvoerlade invoer van te scannen of te copieeren documenten.
apparaat heeft ook een faxfunctie.
kan nu met al mijn apparaten printen zo ook via mijn telefoon eventueel foto's printen.
zeer tevreden over de printer.

Pluspunten

• communicatie
  • berijkbaarheid