Epson Expression Premium XP-630

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Premium XP-630 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 17-10-2018

Goedkoop apparaat, maar typisch duurkoop

Lijkt in eerste instantie goede printer voor schappelijke prijs. Maar let op:
- cartridges zijn zo leeg
- 1cartridge van de 5 leeg en hij doet helemaal niets meer
- als je niet wekelijks print dan is de inkt zo opgedroogd en zijn de cartridges niet meer bruikbaar
- -apparaat herkent cartridge niet (en zelfs de eigen Epson cartridge niet). Doet dus niets meer, je kunt dan niet meer reinigen of instellen. Buiten garantie, dus na ca 200 printjes gaat hij de container in. Geen Epson meer dus!

Pluspunten

• goedkoop
  • voor huis tuin en keuken werk leuk

Minpunten

• cartridges snel leeg, uitgedroogd of
  • herkent cartridge niet en doet dan niets meer

nelis 05-04-2018

bij mij nooit geen epson meer

let op als je de epson xp630 koop leuke printer maar als hij op zondag middag zonder inkt
aangeeft lig je eruit met printen waardeloos dus plus is het zo als je bij 123inkt koop kan het zomaar zijn dat hij er 1 van de carit niet herkent echt te gevoelig
afrader

Afslag17 11-06-2017

Niet doen! Koop een andere printer!

Jammer dat ik geen 0 kon geven. Balachelijk dat je geen zwart wit kunt printen als er een kleurecartridge op is. Je wordt al laat gewaarschuwd als er een cartridge op is en als dat in het weekend gebeurd ben je de klos. Vragen de kinderen of je een foto uit wilt printen en dan moet je ze teleurstellen.
De kwaliteit van de printer is al discutabel maar dat je helemaal niet meer kunt printen als er een cartridge op is, is een no-go.
Koop altjeblieft een andere printer. Ga ik ook doen binnenkort!

Minpunten

• Als er een cartridge op is, houdt het op
  • Kwaliteit is slecht

Arie Speijker 29-01-2017

epson Expression Premium XP-630

Pas gekocht: Installatie ging goed, eerste prints goed
Eerste teleurstelling: Printer kan geen etiketten printen! U bent gewaarschuwd!

Martin 12-01-2017

Verwisselen cartridge

Deze printer nu een halfjaar in gebruik, misschien ben ik niet al te handig maar het verwissellen van een cartridge kost me minimaal een halfuur voor dat deze herkent word.
Is daardoor dus niet echt mijn printer.
PS ik ben er al mee retour geweest.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• verwisselen cartridge
  • gebruikt veel inkt

Jack 21-12-2015

De printer voldoet aan de meeste eisen, maar ik moet toch met klem aanraden deze printer NIET aan te schaffen. Reden: Wanneer een kleuren cartridge aan vervanging toe is, is het onmogelijk om alleen in zwart af te drukken. Ook niet wanneer net een nieuwe (dure) cartridge is aangeschaft. Eigenlijk is diot schandalig!

leo 02-05-2016

lees de handleiding eens goed door. alleen wat instellingen veranderen.