HP LaserJet Pro MFP M277dw - Reviews

A3-formaat printen
Papierformaten
A4

pisca46 14-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Scannen werkte niet meer na upgrate naar macOS Sierra

Een goed product totdat ik overging naar MacOS Sierra. Toen bleek de scanner vanuit mijn Mac niet meer te gebruiken, noch via de app "HP Easy Scan" noch via Apple’s “Image capture.
PS1 : Volgens HP werkt HP Easy Scan met elk HP apparaat dat het ICA scan protocol ondersteund. Let dus ook goed op bij andere HP (printers met) scanners
PS2 :I Volgnes Apple is al mijn software up-to-date. ook heb ik met HP Easy Scan die nieuwste drivers geïnstalleerd.

Pluspunten

• print goed

Minpunten

• scanner werkt niet met macOS Sierra

P.Leeuw 10-10-2016 Product paar maanden in bezit

Perfecte printer

Ik heb deze printer een paar maanden in bezit.De afdruk kwaliteit is uitstekend,zowel kleur als zwart/wit.Wifi werkt uitstekend,scannen,faxen,afdrukken en kopieëren is in uitstekende kwaliteit.Hij maakt weinig geluid.Van een foto printer naar een kleurenlaser printer gegaan.Ik heb er geen spijt van, en het is stukken goedkopen dan een printer met inktcassettes.De service van HP is perdect,na aanschaf met de helpdesk van HP gebeld, en alle functies hebben ze op mijn laptop vanaf afstand geintalleerd.Ik kan deze laserprinter iedereen aanbevelen.Ik ben een thuisgebruiker met 2 schoolgaande kinnderen.Als ze nu iets uitgeprint moeten hebben raakt dat niet je portemonee.Het is een multifunctieonele printer van een hoge kwaliteit.

Pluspunten

• hoge printkwaliteit
  • lage kostprijs per print
  • te veel functies om op te noemen
  • wifi werkt perfect voor alle functies

P.Leeuw 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top laser printer

ik heb deze printer 1-6-2016 gekocht,voorheen Canon kleurenprinter gehad.Koste een vermogen aan inkt.Deze printer was niet gemakkelijk te instaleren,maar de helpdesk van HP was subliem goed,Na ruim 2 uur werkte alles naar behoren,ze waren geduldig ,vriendelijk,en super behulpzaam en kundig,wat je van een Top merk ook mag verwachten.Ik kan de printer iedereen aanbevelen,en wat de service betreft,ben ik vol lof over.Ik ben blij dat ik voor HP gekozen heb.De prints zien er haarscherp uit.