HP Color LaserJet Pro M277dw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Color LaserJet Pro M277dw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

pisca46 14-05-2017

Scanner werkt weer niet meer na macOS Sierra uograde

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M277dw

Met acOS sierra zijn er weer problemen met de scanner.
Nadat ik mijn problemen met de scanners had pgelost (zie mijn eerdere review), heb ik een aantal maanden met plezier kunnen scannen. Helaas ging het weer goed mis na mijn upgrade naar macOS Sierra 10.12.4.
Voor details zie de volgende HP support forum discussies:
- “Scan To Computer problem since upgrade to Sierra”
- “M277DW Not Scanning (macOS Sierra 10.12.4)”

Minpunten

• Scanner werkt niet met een iMac

savej00 29-12-2016

Klasse printer

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M277dw

Ik ben sinds een week bezitter van deze geweldige laserprinter. Ik heb deze printer aangesloten zonder een gebruiksaanwijzing te raadplegen, zo eenvoudig is deze printer aan te sluiten op je PC en draadloos netwerk! Je sluit de printer op je PC aan, Windows 10 zoekt automatisch de benodigde software voor deze printer, makkelijker kan het toch niet. Deze printer kan ook dubbelzijdig printen. De afdruk kwaliteit is geweldig. Deze printer is behoorlijk snel, je kunt hem profesioneel in een klein kantoor gebruiken.

Pluspunten

• snel en mooie afdruk kwaliteit
  • makkelijk te installeren
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• maximaal 200 pagina's papier in de papierlade

pisca46 14-11-2016

Scannen werkte niet meer na upgrate naar macOS Sierra

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M277dw

Een goed product totdat ik overging naar MacOS Sierra. Toen bleek de scanner vanuit mijn Mac niet meer te gebruiken, noch via de app "HP Easy Scan" noch via Apple’s “Image capture.
PS1 : Volgens HP werkt HP Easy Scan met elk HP apparaat dat het ICA scan protocol ondersteund. Let dus ook goed op bij andere HP (printers met) scanners
PS2 :I Volgnes Apple is al mijn software up-to-date. ook heb ik met HP Easy Scan die nieuwste drivers geïnstalleerd.

Pluspunten

• print goed

Minpunten

• scanner werkt niet met macOS Sierra

P.Leeuw 10-10-2016

Perfecte printer

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M277dw

Ik heb deze printer een paar maanden in bezit.De afdruk kwaliteit is uitstekend,zowel kleur als zwart/wit.Wifi werkt uitstekend,scannen,faxen,afdrukken en kopieëren is in uitstekende kwaliteit.Hij maakt weinig geluid.Van een foto printer naar een kleurenlaser printer gegaan.Ik heb er geen spijt van, en het is stukken goedkopen dan een printer met inktcassettes.De service van HP is perdect,na aanschaf met de helpdesk van HP gebeld, en alle functies hebben ze op mijn laptop vanaf afstand geintalleerd.Ik kan deze laserprinter iedereen aanbevelen.Ik ben een thuisgebruiker met 2 schoolgaande kinnderen.Als ze nu iets uitgeprint moeten hebben raakt dat niet je portemonee.Het is een multifunctieonele printer van een hoge kwaliteit.

Pluspunten

• hoge printkwaliteit
  • lage kostprijs per print
  • te veel functies om op te noemen
  • wifi werkt perfect voor alle functies

P.Leeuw 20-06-2016

Top laser printer

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M277dw

ik heb deze printer 1-6-2016 gekocht,voorheen Canon kleurenprinter gehad.Koste een vermogen aan inkt.Deze printer was niet gemakkelijk te instaleren,maar de helpdesk van HP was subliem goed,Na ruim 2 uur werkte alles naar behoren,ze waren geduldig ,vriendelijk,en super behulpzaam en kundig,wat je van een Top merk ook mag verwachten.Ik kan de printer iedereen aanbevelen,en wat de service betreft,ben ik vol lof over.Ik ben blij dat ik voor HP gekozen heb.De prints zien er haarscherp uit.

gemiti66 28-08-2016

Ik heb hem sinds 1 week en het is inderdaad een geweldige printer.
Alleen het scannen naar de pc is een probleem met instellen. Dit is onvoldoende vermeld in de handleiding en ook nergens terug te vinden.
Hier ben ik nog steeds niet uit.