HP ENVY 5644

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 5644 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Chris 31-01-2022

Slechte papieropname

Geschreven voor: HP ENVY 5644

Heel veel papierstoring. Papier wordt vaak niet opgenomen door de printer. Diverse kwaliteiten papier geprobeerd. Printer helemaal schoongemaakt, de rolletjes ontvet, maar niks helpt.

Pluspunten

• goede scanner
  • afdrukkwaliteit

Minpunten

• papierstoring
  • klein scherm om data in te voeren

Anoniem 22-12-2018
  • Product gekregen

Super printer

Geschreven voor: HP ENVY 5644

Dit top product van een goede kennis over kunnen nemen. Wat een super apparaat! Echt all in one
Printen vanuit de bank, super afdruk kwaliteit

Wim Koerten 17-03-2018

snel kapot

Geschreven voor: HP ENVY 5644

Ik heb dit apparaat gekocht op basis van omschrijving, merk en prijs. Nu, een half jaar later, moest hij al ter reparatie. Hij bleek om nog onduidelijke redenen niet te repareren waardoor ik een gereviseerd apparaat aangeboden kreeg. Hoe oud dat ding is en hoeveel er al mee geprint is, wie het weet mag het zeggen. Ik ben er in ieder geval niet tevreden mee.

Arthur 23-01-2017

Goede printer voor een mooie prijs

Geschreven voor: HP ENVY 5644

Een printer die doet wat hij moet doen. Nadat mijn vorige printer (Canon pixma) gesneuveld was, na enig zoeken op deze uitgekomen. Groot
voordeel van deze HP envy is dat je gewoon met zwart door kunt blijven printen als de kleureninkt op is (omgekeerd kan ook). Dat heft
voor mij het nadeel van gecombineerde kleureninkt in één patroon/cartridge weer op. Printer is redelijk eenvoudig te installeren via
de website van HP en werkt prima. Veel keuzes mogelijk in instellingen wat betreft kwaliteit van printen, soorten papier, enkel- of
dubbelzijdige print, meerdere pagina's op één bladzijde printen, enz. Werkt zowel draadloos als met USB-kabel. Fotokwaliteit is in de
door mij gebruikte instellingen wat minder dan van vorige printer - maar daar heb ik de printer ook niet op uitgezocht, ik print weinig
tot geen foto's thuis. Gewoon tekst met hier en daar een afbeelding werkt goed en snel. Mooi scherpe tekst, zelfs in de conceptmodus
(gebruik ik veel, is meestal ruim voldoende van kwaliteit).

Pluspunten

• print ook met één cartridge door
  • draadloos en met USB te gebruiken
  • goede printkwaliteit
  • dubbelzijdig afdrukken ingebouwd

Minpunten

• kwaliteit foto's kan beter
  • cartridges iets duurder

Meggelen 21-12-2016

super printer, makkelijk te instaleren

Geschreven voor: HP ENVY 5644

gisteren gekocht, na 15 minuten al geïnstalleerd met wifi, en cartridges, op display wordt je geleid, top.!

Pluspunten

• makkelijk te instaleren
  • mooie print en foto's

Minpunten

• niet

Robert C. 05-07-2016

topproduct

Geschreven voor: HP ENVY 5644

Print goed,vormgeving is mooi, gebruiksvriendelijk en de installatie is gemakkelijk.Touchscreen is perfect.