HP ENVY 5644 e-All-in-One - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Arthur 23-01-2017

Goede printer voor een mooie prijs

Een printer die doet wat hij moet doen. Nadat mijn vorige printer (Canon pixma) gesneuveld was, na enig zoeken op deze uitgekomen. Groot
voordeel van deze HP envy is dat je gewoon met zwart door kunt blijven printen als de kleureninkt op is (omgekeerd kan ook). Dat heft
voor mij het nadeel van gecombineerde kleureninkt in één patroon/cartridge weer op. Printer is redelijk eenvoudig te installeren via
de website van HP en werkt prima. Veel keuzes mogelijk in instellingen wat betreft kwaliteit van printen, soorten papier, enkel- of
dubbelzijdige print, meerdere pagina's op één bladzijde printen, enz. Werkt zowel draadloos als met USB-kabel. Fotokwaliteit is in de
door mij gebruikte instellingen wat minder dan van vorige printer - maar daar heb ik de printer ook niet op uitgezocht, ik print weinig
tot geen foto's thuis. Gewoon tekst met hier en daar een afbeelding werkt goed en snel. Mooi scherpe tekst, zelfs in de conceptmodus
(gebruik ik veel, is meestal ruim voldoende van kwaliteit).

Pluspunten

• print ook met één cartridge door
  • draadloos en met USB te gebruiken
  • goede printkwaliteit
  • dubbelzijdig afdrukken ingebouwd

Minpunten

• kwaliteit foto's kan beter
  • cartridges iets duurder

Meggelen 21-12-2016

super printer, makkelijk te instaleren

gisteren gekocht, na 15 minuten al geïnstalleerd met wifi, en cartridges, op display wordt je geleid, top.!

Pluspunten

• makkelijk te instaleren
  • mooie print en foto's

Minpunten

• niet

Robert C. 05-07-2016

topproduct

Print goed,vormgeving is mooi, gebruiksvriendelijk en de installatie is gemakkelijk.Touchscreen is perfect.