Brother DCP-L2520DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-L2520DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sjaak 26-07-2017

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Brother DCP-L2520DW

Ik het wel gehad met inkjetprinters en besloot voor thuis een goedkope zwart/wit, all-in-one laserprinter te kopen. Kwam uit op deze Brother. Goedkoop, maar met flink wat eigenschappen die ik belangrijk vind, zoals de draadloze opties (ook Airprint, dus handig printen vanaf iPhone of iPad), en dubbelzijdig printen. Doet het prima: goede kwaliteit afdruk en snel.
Het wordt aanbevolen om de installatie te doen met de printer aangesloten op je computer met een USB-kabel (niet meegeleverd). Dat gaat inderdaad gemakkelijker/sneller. De belangrijkste functies wijzen zichzelf wel. Voor andere dingen kun je de on-line handleiding raadplegen, maar die is tamelijk slecht. Daarnaast nog een Brother app geïnstalleerd op mijn iPhone en iPad, maar ik weet niet of ik die zal gebruiken. Lijkt wat overbodig.

Pluspunten

• Draadloze opties (Airprint, Google Cloud Print)
  • Dubbelzijdig printen
  • Goedkoop
  • Afgesloten papierlade, dus geen stof op papier.

Minpunten

• Kleine display moeilijk te lezen, niet verlicht.
  • Slechte handleiding

Marcel 19-12-2016

Gewoon een goede laser printer

Geschreven voor: Brother DCP-L2520DW

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is gewoon goed. De WiFi werkt uitstekend, maar je moet wel eerst goed lezen wat je moet doen. Het geluid dat de printer maakt tijdens het printen is het enige nadeel.

Pluspunten

• Wifi
  • Prijs / kwaliteit

Minpunten

• Geluidsdemper printen