Canon MAXIFY MB2050 - Reviews

5,5

• Slecht
  • Slecht

Theo van Rijswijk 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

inktvreter en defect, bekend probleem

5,8
Deze printer gekocht, installatie was een crime, heeft me ¾ uur gekost. De 4 cartridges waren na het afdrukken van enkele pagina's al leeg, omdat iedere keer bij het aan-en uitzetten er veel inkt wordt verspeeld. (ben enkele maanden weggeweest, heb de printer op 20 augustus 2015 gekocht) Later foutcode B 504, op internet gezocht, dit is een bekend inktprobleem.
Deze printer heeft me uren gekost. gebruik mijn oude printer weer.
Een vriendin heeft een Brother gekocht, aansluiten (door mij) 10 minuten draait vlekkeloos. Geen lange termijnervaring hiermee.
Absolute afrader, terwijl ik jaren met een oudere Canon printer zonder te veel problemen heb gedaan.

Hendri 08-05-2016 Product paar dagen in bezit

Instalatie

5,2
Het instaleren is echt een kriem.
Wil hem aansluiten op draadloos netwerk maar ben nu al meer dan 2 1/2 uur bezig geweest, onduidelijke beschrijving knoppen die je in moet toetsen die niet bestaan, draadloos is hij nog altijd niet! Jammer dat van de laatste 3 canon producten 2 niet naar werken zoals ik gewent ben van Canon.

Hendri 10-05-2016

Verslag van het instaleren van Canon MB2050;
Heb na het zelf geprobeerd te hebben contact gezocht met de vriendelijke helpdeck van Canon, na 9 telefoongesprekken en doorverwijzingen zijn we tot te conclusie gekomen dat de software die bij de printer geleverd wordt niet goed werkt, uiteindelijk met Microsoft contact gehad daar 1 uur net 9 min gebeld (dit is een schijntje met alle gesprekken met Canon is hij eindelijk draadloos! Dus iemand die niets te doen heeft en graag wil ergeren aan iets... 'Koop dan deze printer'!

Hendri 26-08-2016

Na een aantal maanden later ben ik over installatie nogaltijd zeer ontevreden, heb voor 29.50 euro kabels gehaald, gaten in de kast gemaakt. Terugbrengen naar inmidels faliete scheer en foppen is geen optie. Hij werkt nu 'met kabel' naar behoren en afdrukken zijn goed.