Brother MFC-J5620DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J5620DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

eaz 26-12-2016

Geen fotoprinter, maar prima voor normaal gebruik

Geschreven voor: Brother MFC-J5620DW

Hij vervangt een canon MP620. Die was op twee punten toch echt wel flink beter: foto's printen, en wifi ontvangst. Deze MFCJ5620DW is echt bedoeld voor tekst en een redelijk plaatje zo nu en dan. Wifi ontvangst is echt onder de maat, op dezelfde plaats als de canon nauwelijks bereik, heb een kabel moeten trekken. Moest factory reset doen toen hij van draadloos terug naar bedraad ging. Verder een prima printer, vele "scan naar" opties, redelijke prints, en qua inktverbruik echt veel goedkoper dan de canon. Touch screen werkt goed en ook de software van brother is goed. De A3 is een extraatje.

Pluspunten

• Printkosten
  • mac, windows, ipad, android, maakt hem niet uit.

Minpunten

• wifi bereik
  • geen fotoprinter

Fokko-Jan 20-09-2017

Waarom heb je niet weer een Canon genomen?

Villager 03-10-2015
Geschreven voor: Brother MFC-J5620DW

Ik heb deze printer aangeschaft als vervanger voor een Epson PX730WD (die het al na 2 jaar heeft begeven). De eerste indrukken zijn positief. De installatie ging gemakkelijk en alles werkte meteen goed. Eerste printjes en scans zijn ook prima. kopietje maken is ook heel eenvoudig. Sheetfeeder en A3 printen zijn een mooie extraatje. Wat ook prettig is dat de printer 'overdwars' staat, waardoor hij goed op het bureau te plaatsen is.
Hij heeft 4 cartridges dus er wordt niet dure inkt weggegooid zoals bij printers met maar één cartridges (reden voor mij om geen HP te nemen).
Duurzaamheid en inktgebruik kan ik nog niets over zeggen...