De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-1610W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**********@g******** 16-05-2021

Prima printer

Prima product
Doet wat hij moet doen
We hebben er 3 van werkt goed op het wifi netwerk
Display is slecht te lezen . Enige minpuntjr

Pluspunten

• Goedkope cartridge

Minpunten

• Display leesbaarheid

Karel 06-02-2018

niet op wifi aan te sluiten printer

Geschreven voor: Brother DCP-1610W

De vorige Brother naar de milieu straat gebracht. Was niet meer aan te sluiten op ons wifi netwerk. Stom genoeg koop ik weer een Brother van wege zijn compactheid. Dit bleek al direct tegen te vallen omdat het papier uit de printer steekt. Dit staat nergens vermeld. Het aansluiten op ons wifi netwerk was een ramp. Heeft 14 dagen gekost omdat hij terug moest naar de technische dienst voor reparatie. Een monteur heeft het ding vandaag aan de praat gekregen. Hij weet niet hoe en de helpdesk wist het ook niet. Het is zeer de vraag of hij het morgen nog doet. Waardeloos en ik beveel dit ding aan niemand aan.

Pluspunten

• tot nu toe geen

Minpunten

• zeer, zeer moeilijk aan te sluiten op wifi

Luuk1968 30-03-2016

Prima printer die doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Brother DCP-1610W

Ik heb deze printer gekocht omdat ik het geklooi met inktjetprinters zat was en gewoon een simpele printer wilde hebben voor simpele documenten in zwart/wit. Hij doet alles wat hij moet doen, print vlot, de wifi werkt uitstekend en de afdrukkwaliteit is prima. Heb 'm al een jaar in bezit denk ik, en gebruik nog steeds de originele toner. Enige minimale minpuntje vind ik dat het display niet verlicht is: omdat de printer op een een donkere plek staat is het slecht leesbaar.