Brother DCP-7030

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-7030 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

bamba 13-01-2013
Geschreven voor: Brother DCP-7030

Een perfecte printer, makkelijk te installeren en werkt meteen. Ik vind hem alleen wat groot en wat ik een nadeel vind is dat hij soms wel 13 minuten nodig heeft om "af te koelen", dan blijft hij razen en als je hem dan naast je hebt staan vind ik dat irritant, maar verder een prima printer, scanner, copieerder, hij doet alles wat hij moet doen.

Edwin77 19-11-2010
Geschreven voor: Brother DCP-7030

Na zo'n 7 jaar trouwe dienst; drum en toner van mijn brother 2030 waren aan vervanging toe. Dit was een top-apparaat! Voor €20,- meer de brother 7030 aangeschaft. Kopieren en printen is prima. De scanner is voldoende (wat je mag verwachten voor de prijs).
Meteen een high capacity toner erbij besteld van een huismerk. Ik kan weer 5000 printjes maken. Voor foto's ga ik naar de Hema. Beste 115 euro die ik dit jaar heb besteed.

enroc59 09-10-2010
Geschreven voor: Brother DCP-7030

Wat een prachtig apparaat voor zo'n prijs! Uitpakken, drum en tonercartridge erin, papier erin, stuurprogramma van cd installeren en alles werkt perfect. Binnen 10 minuutjes kant-en-klaar geinstalleerd en de eerste afdruk gemaakt. Afdruk tekst is een 10, afdruk afbeeldingen een 8 dus gemiddeld een 9... Scannen en kopiëren gaat ook eenvoudig, een kind kan de was doen! Ik ben supertevreden met mijn aankoop! Oh, 1 klein minpuntje, de meegeleverde installatie-cd voor Windows7 werkte niet goed. Kan een slechte cd zijn geweest maar het downloaden van een goed werkend installatiebestand van de Brother site ging net zo eenvoudig en probleemloos. Ik heb een dual-boot pc met Windows Vista 64-bit en Windows 7, printer werkt onder beide besturingsprogramma's perfect.

Haringa65 08-01-2010
Geschreven voor: Brother DCP-7030

Ik zocht een eenvoudige all in one printer. Ik was de dure inktjetpatronen een beetje beu. Heb gekozen voor deze Brother omdat hij vrij compact is en toch alle taken kan verrichten. De printkwaliteit is gewoon goed. Ik heb er al diverse documenten mee geprint en gescand. Allen zijn goed gelukt. De bediening is eenvoudig en zeer snel geleerd. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Als je niet veel toeters en bellen nodig hebt, is dit zeker een aanrader.

PeterPedro 03-12-2009
Geschreven voor: Brother DCP-7030

Ik heb de laserprinter nu een half jaar. Ik wilde een laserprinter kopen omdat ik de inktpatronen van een inktjet printer nogal duur vind. Bij deze laserprinter kosten 3000 kopieën slechts 39,50 aan toner. De kwaliteit is goed en het papier loopt niet vast in de printer.
Ik heb hem bij de Makro gekocht voor 95,00. Deze printer is een aanrader.

Niels-je 06-03-2009
Geschreven voor: Brother DCP-7030

Aangezien ik op zoek was naar een (zwart/wit) laserprinter met een kleurenscanner aan boord (een MFC dus), kwam ik bij de Brother DCP-7030 uit. Een voordelige keus die snel goede afdrukken levert. Het maken van kopieën kan zonder de pc aan te zetten. Een ideaal apparaat voor thuisgebruik.
Tip: Let wel even op of je geen 'Europese versie' krijgt. Dan heb je namelijk een Duits tekstplaatje bij het display.