HP LaserJet M2727nf

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LaserJet M2727nf op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

AKP 29-02-2012
Geschreven voor: HP LaserJet M2727nf

Het lijkt op een ingebouwde timer in de software. Na 2 jr begint het ding te haperen. Valt uit ook al is er (soms) nog wel display, werkt gewoon niet meer. Blijft hangen in opstarten etc. Nu mijn 2e en laatste HP die het begeeft en zo ook voor een klant van mij die ik deze printer had aanbevolen. Service? haha.
HP verkoop je printerdivisie aan een bedrijf die klant wel wil bedienen en servicen en die verstand/hart heeft van/voor het product dat wordt verkocht.
IK geen HP meer..en mijn klant ook niet meer.. Walg.

verseveld 06-12-2011
Geschreven voor: HP LaserJet M2727nf

1,5 jaar de HP M2727nf in het bezit gehad.
Apparaat is kapot, en dat na ongeveer 1000 printjes.

Niet meer bestuurbaar via het netwerk. HP wil het wel oplossen tegen 70% van de nieuwprijs.

Scansoftware (voor netwerk) wordt niet geleverd. Dit mag je zelf oplossen. Service vanuit HP is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en dus het apparaat vervangen voor een Canon.

HP is niet meer wat het was. Raar bedrijf, geen service en slechte producten.
Ik ben klant af en kom ook niet meer terug!

AKP 29-02-2012

U hebt 2 jaar garantie...?
Ik heb binnen 2 jaar een keer een nieuwe gekregen, die het overigens na 2 jaar ook niet meer deed.

22Sabine22 24-12-2010
Geschreven voor: HP LaserJet M2727nf

Hij heeft alle functies die ik wilde
dubbelzijdig printen
scannen
sheetfeeder

Helaas werkt het scannen niet goed. hij scant alleen per pagina, je kan wel meerdere pagina's erin leggen, maar hij slaat het op als meerdere pdf bestanden.
en dat alleen na een update! want daarvoor was de eerste pagina prima, maar de tweede werd zwart.

ook de sheetfeeder werkt niet naar behoren. het dingetje dat het papier moet pakken blijft vaak beneden hangen zodat je geen papier erin kan leggen, je moet hem dan handmatig omhoog trekken.

overal ben ik erg teleurgesteld.