HP HP ENVY Inspire 7920e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Thuis en thuiskantoor, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Automatische documentinvoer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP ENVY Inspire 7920e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Thuis en thuiskantoor, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Automatische documentinvoer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Mio 28-02-2024
Er zit maar een cartridge in voor kleuren printen deze zo klein dat hij binnen een mum van tijd leeg is. Kleuren printen doe ik maar niet meer op deze hp.
Echt waardeloos na c.a. 10 documenten met kleur leeg. Ook de cartidge uit een nieuw pakket cartridges.
Slecht.

K**********@h********** 27-05-2022
Fijne printer. Via WiFi kan hij makkelijk aan meerdere apparaten gekoppeld worden. Erg gebruiksvriendelijk dus. Afdruk kwaliteit is prima. Zelfs voor foto's afdrukken. Prima prijs/kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit afdrukken
  • Gebruiksgemak

SamanthaP 25-05-2022
Installatie was een gedoe, het lukte maar niet om de printer online te krijgen. Na een middagje puzzelen toch gelukt. Het printen zelf gaat snel. De kwaliteit is gemiddeld. Prima voor thuis, maar foto’s worden niet echt mooi afgedrukt. Ik heb nog geen nieuwe cartridges ontvangen van HP, dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • Prijs

Minpunten

• Printkwaliteit foto’s

a*******@g******** 24-05-2022
Sinds 29 maart heb ik deze elegante printer binnen gekregen.
Installeren en gereed maken ging heel makkelijk, zelfs het overzetten met hp inkt abonnement naar de nieuwe printer was zo geregeld.
Ivm Buurtpunt moet ik geregeld labels voor pakketten uitprinten, de printjes zijn zo helder en duidelijk.
Zelfs een foto print hij mooi uit.

Pluspunten

• scannen, meerdere pagina's

Peggy 11-05-2022
Ik heb de printer nu al een poosje kunnen gebruiken. Het instaleren was echt een fluitje van een cent. We hadden de bijgeleverde gebruiksaanwijzing haast niet nodig. Gewoon de stappen volgen op de printer zelf en vervolgens op je mobiel/computer. De kinderen hebben meteen een paar foto's uitgeprint. Deze zijn zuiver en vol van kleur. En waren echt binnen een paar keer knipperen klaar. Bij mijn vorige printer duurde dat wel even. Hij is dus ook ontzettend snel. Ook gewone documenten en labels print hij met gemak. Ben er echt super blij mee! Aangemeld ook bij de HP cartridge service/abonnement. Lijkt me namelijk super handig dat ik automatisch nieuwe opgestuurd krijg als de andere bijna op zijn. Al met al raad ik deze printer met het hp cartridge service zeker aan!

Sanne 11-05-2022
Het installeren ging vrij vlot en gemakkelijk, ook de App op mijn telefoon en het koppelen aan de pc. Met de overzichtelijke app kun je overal vanuit huis een printopdracht versturen, super handig gezien onze printer op zolder staat en je je daar niet altijd bevindt.
We merken echter wel dat als de WiFi eruit heeft gelegen of iets dergelijks dat het dan vrij lang duurt voordat je weer kunt printen vanaf je telefoon. Op de pc gaat dit sneller.
De eerste zes maanden krijg je gratis HP instant ink cadeau en kun je 700 pagina’s gratis printen. Het aanmelden hiervoor verliep heel soepel en binnen 2 dagen lagen de nieuwe cartridges al op de mat en gratis bezorgd.
Na de proefperiode gaan wij waarschijnlijk over op het kleinste abonnement van 10 pagina’s per maand voor €0,99. Dat is geen geld! En als je toch meer pagina’s nodig hebt, betaal je €1,00 per set of je kunt eenvoudig het plan aanpassen.
Bovendien hoeven we niet bang te zijn om zonder inkt te zitten, de printer bestelt namelijk automatisch inkt wanneer deze bijna op zijn. Super fijn!
Wij hebben nog geen ervaring met nieuwe cartridges, maar ik begrijp dat de oude gratis gerecycled worden. Dat vinden wij erg belangrijk.
Kortom, wij zijn tevreden en denken dat is ons tijd en geld zal besparen en raden het daarom iedereen aan.

Pluspunten

• Vlot geïnstalleerd
  • Goede kwaliteit prints

Minpunten

• Na verlies WiFi moeizaam op te starten

j*************@l****** 06-05-2022
Het is een hele kwalitatief goede printer voor particulier en zakelijk gebruik. Dubbelzijdig printen is mogelijk en fotoprints zijn van hoge kwaliteit.

ekyam 05-05-2022
De printer is een prima apparaat. Afdrukken zijn goed van kleur. Mogelijkheid om verschillende formaten papier te printen is heel fijn.
Maar het opstarten duurt lang als je hem aanzet.
De bediening is makkelijk via je smartphone of pc en hij print snel.
Jammer dat je een scan niet meteen van de printer kan mailen. Daarnaast was de zwarte cartridge wel heel snel leeg.

i*************@g******** 04-05-2022
Toen we de printer kregen keek ik wel in de eerste instantie op tegen de installatie want in het verleden is het niet altijd even soepel gegaan om een printer draaiende te krijgen. Gelukkig verliep dit met deze printer heel soepel en werd je samen met de app er in een rap tempo door heen geleid wat ik een zeer prettige verassing vond. Ook om daarna andere leden van het huishouden aan te sluiten om te printer ging heel makkelijk wat zeker een grote pluspunt voor mij is. Ik was wel nieuwsgierig naar de functies van het HP+ wat een soort abonnement is van HP. Zeker de 6 maanden gratis inkt is mooi meegenomen en de functies van de app zijn zeer handig. Wel heb ik het gevoel dat HP sommige van de functies niet achter deze barrière moet plaatsen. Je hebt bijvoorbeeld al de printer van hun gekocht om inkt goedkoper te verkopen via een abonnement vind ik helemaal top maar dat bepaalde functies van de app na 2 jaar nier meer te gebruiken zijn als je niet met het abonnement verder gaat vind ik een beetje jammer. Het design is simpel en strak waardoor het niet storend is de computer kamer.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • Printen via telefoon of ipad
  • Makkelijke setup

Minpunten

• Sommige functies van de app zijn gebonden aan hp+

José 03-05-2022
Ik vind het een fijne printer! Hij voelt luxer aan dan een 'basis' printer, vooral ook omdat je meerdere pagina's achter elkaar kan inscannen. Dit is een groot pluspunt! Daarnaast vind ik de kwaliteit van printer erg goed! Hij is makkelijk te bedienen via de telefoon, wat ook een groot voordeel is! Foto's uitprinten of grotere bestanden heeft hij wel wat langer de tijd voor nodig.
Al met al ben ik erg tevreden!

Pluspunten

• Goeie kwaliteit foto's
  • Meerdere pagina's tegelijk in te scannen
  • Bedienbaar vanaf telefoon

Ashley. L 03-05-2022
Ik ben tevreden over deze printer. Het is een compact toestel en handig in gebruik. Ook heb ik met deze printer mooie foto's kunnen printen. Al vind ik dat de kleuren niet zo scherp zijn als ik zou wensen. Er zit een cartridge voor kleur en eentje voor zwart in het toestel. Ik heb bij het testen van dit product ook 6 maanden HP+ gekregen. Dit is een handig abonnement waarbij je automatisch inkt thuis krijgt toegestuurd wanneer deze bijna op is.

Pluspunten

• Compact
  • Zuinig
  • Stil

Minpunten

• Geen USB aansluiting
  • Afhankelijk van wifi, bluetooth
  • Afhankelijk van HP-cartridges

James 03-05-2022
Het is een eenvoudige printer. Ik vind zelf het klepje waar het papier in moet wat simpel... ben bang dat dit wel een keer gaat breken als je die te fanatiek opentrekt. De printer op zich werkt perfect en het verbinden met diverse apparaten werkt ook goed. Geeft mooie prints, ook van foto's. Hij print sneller dan ik verwacht had. Ook top! Wat een groot probleem is hier: de app! Wat een waardeloos ding is dat. Ik kan niet meer inloggen en kan me ook niet aanmelden voor de gratis inkt die je krijgt als je een abonnement op de inkt neemt. Ik heb van alles geprobeerd.... app verwijderd, op andere telefoon gezet, met ander emailadres opnieuw ingelogd (dit werkte wel, maar toen kon ik mijn printer niet meer koppelen, want die was al gekoppeld aan een ander emailadres).
Kort maar krachtig: Geweldige printer voor thuisgebruik, maar die app is gewoon echt waardeloos. Aangezien je de printer ook prima zonder app kunt gebruiken, gebruiken we hem met volle tevredenheid (maar wel met kleine irritatie, omdat ik toch elke keer aan die app moet denken)

Pluspunten

• print snel
  • print prachtige foto's

Minpunten

• papier bijvul punt is niet heel sterk
  • de app

Yoni 26-04-2022
Superfijne printer!
Installatie ging echt super makkelijk en was zo gepiept. Ook door het downloaden van de app op je smartphone kan je erg makkelijk nu alles printen vanaf je telefoon.
De printkwaliteit is erg goed, dus zeker ook ideaal om foto's te printen.
Het design van de printer is ook mooi waardoor de printer best gezien mag worden.

Pluspunten

• Installatie
  • Kwaliteit

Ch.banga@gmail.com 26-04-2022
Ik heb de printer nu een tijdje in huis en heb al veel afdrukken gemaakt. Ik vind de kwaliteit erg mooi, vooral foto's vind ik mooi. De app is erg handig en ik kan makkelijk dingen vanaf mijn telefoon afdrukken. Erg handig als mijn kinderen kleurplaten willen hebben. Het installeren lukte eerst niet, maar nadat ik de printer uit en weer aan had gezet, lukte het wel. De inktservice vind ik erg handig. Ik vind alleen dat het best lang duurt als je op 1 dag veel afrukt. Als je de cartridge in een keer leeg maakt, moet je best lang wachten tot je weer een nieuwe hebt. Dus dat je nooit zonder inkt komt te zitten is niet waar.

Pluspunten

• Mooie kwaliteit afdrukken
  • Inktservice is makkelijk

Minpunten

• Nieuwe inkt duurt soms lang

KellydeG 24-04-2022
  • Product gekregen
De installatie was duidelijk en was gemakkelijk met een app te doen. Alles verliep ook zonder problemen of errors. Ik vind de printer snel afdrukken en scannen en ook weinig geluid maken in mooie kleuren. Er zitten voldoende functies op, mooie touchscreen en de HP instant ink is een handige toevoeging. Handig dat de inkt bezorgd wordt zodat je nooit zonder komt te zitten en je hoeft er geeneens de deur voor uit. De design van de printer vind ik iets minder door de kleur. Ik vind persoonlijk zwart of een donkere kleur mooier dan dit beigeachtige kleur. De touchscreen en is wel mooi en geeft een moderne look.

Pluspunten

• Drukt snel af
  • Mooie kleuren
  • Nooit zonder inkt met HP+

Minpunten

• Kleur van de printer

Baco01 21-04-2022
Uit de verpakking direct geïnstalleerd. Print zeer snel en van hoge kwaliteit. Moet alleen foto’s nog proberen ben benieuwd.
Vandaag weer bezig geweest met de printer. Installatie ging heel makkelijk en snel alleen het gevoel dat je HP+ door de strot wordt gedrukt. Men vraagt tijdens de installatie heel veel persoonlijke informatie. Uiteindelijk niet gekozen voor Hp+ Omdat het niet goed voelde. Printer doet het perfect alleen de uitstraling is old fashion doet erg kantoorachtig. Ik plaats de printer niet graag in het zicht. Had meer aandacht aan vormgeving en kleur besteed mogen worden.

Pluspunten

• Snelle instantie
  • Snelle afdruk

Minpunten

• Vormgeving
  • Hp+ is een pre

Flipke01 21-04-2022
Door omstandigheden wat later mijn printer opgepikt. Halve stad doorgesleurd met een mega doos. Wat een prachtig beest van een apparaat. De installatie was super makkelijk en snel. Heerlijk dat je gewoon met je telefoon vanaf de bank met de HP smartapp alles kunt installeren. Ik had wat moeite om door de HP+ aanmelding heen te komen. Hier gaven ze aan dat dit door een technische fout was. 20 minuten later was dit opgelost en heb ik me gelijk aangemeld voor de instant inkt service. Dat was een eitje. Geen overbodige informatie. Kies je pakket, voeg je gegevens in en hoppa. De levering is snel en de recycling is natuurlijk een mooie aanvulling. De kwaliteit van het printen is super. En hoera, eindelijk een printer die fatsoenlijk kopieert. Top ding!

Pluspunten

• Werkt goed
  • Goede service

Vivianne 15-04-2022
Grote doos met handige handvatten om de doos makkelijk te vervoeren.
Het installeren is heel makkelijk, handig aan te sluiten op de WIFI.
Is dit eenmaal gedaan dan kun je direct beginnen met printen.
Voor de handigheid heb je al een paar inktpatronen er bij gekregen en kun je je aanmelden voor 6 mnd gratis inkt! Superhandig als je veel uit te printen hebt.
Dan het printen... supersnel, makkelijk en met minimaal geluid.
Het printen van enkele stukken is zo gedaan en ook de dubbelzijdige functie is handig in gebruik en heeft het document ook zo uitgeprint.
Het meest verbaasd was ik over de kwaliteit van de foto's.
Die kwaliteit is echt prachtig!
Het scannen van documenten gaat ook snel en voordat je het weet staat het op je computer.
Handig ook om documenten/foto's via je mobiel kan uitprinten.
Kortom: een heel fijn apparaat! Erg tevreden.

Pluspunten

• WIFI
  • via laptop/computer/gsm te gebruiken
  • stille modus mogelijk

Daan1203 12-04-2022
Een grote doos maar de printer was zeer goed ingepakt en een handig handvat om de printer uit de doos te halen. De installatie was een fluitje van een cent. De setup cartridges erin gedaan en via de HP app de printer direct zeer eenvoudig kunnen installeren. Hierbij ook direct een HP+ account aangemaakt en de instant inkt geactiveerd. 6 maanden gratis! Direct na de installatie alles netjes uitgelijnd en de het papier toegevoegd aan de lade. Geweldig dat er ook een fotolade inzit voor klein fotopapier. A4 formaat fotopapier kan in de gewone lade. Deze is geschikt voor 300 gram papier. Via de app direct begonnen met het printen van foto's. Wat een geweldig resultaat, echt boven verwachting. De kleuren zijn prachtig en i.c.m. met het HP prof. Satijn A4 papier een nog mooier resultaat. Dit papier is echt een aanrader! Ook een aantal prints gemaakt met diepe zwarte kleuren en de printer gaat hier zeer goed mee om. Ook het printen vanuit photoshop is echt heel makkelijk. Het printen van hoge kwalitieit foto neemt wel een paar minuten in beslag, zeker in A4 formaat, maar het resultaat is dan ook zeer goed. Het printen van documenten gaat erg snel en dubbelzijdig werkt ook prima. Het Instant inkt systeem is voor mij echt een uitkomst. Nooit meer te laat met het kopen van Inkt en altijd originele inktpatronen. Na enkele foto prints op A4 formaat was de setup inkt leeg en kreeg ik twee dagen later direct een mail van HP dat nieuwe inkt onderweg was. De volgende dag waren de twee nieuwe inktpatronen ook al in huis. Geweldig! Overall een zeer mooie printer, goede kwaliteit prints en via de App gaat het printen zeer eenvoudig! Ik ben erg blij!

Pluspunten

• Fotolade
  • Mooie kleuren
  • Printen tot 300 gram papier
  • Dubbelzijdig printen

drgnsoul 06-04-2022
De installatie ging soepel door het stappenplan op de app te volgen. Ook het aanmelden bij de HP Instant Ink abonnement verliep simpel, deze moeten nog wel binnenkomen. Foto’s worden met prachtige kleuren geprint op fotopapier en kunnen via de app nog bewerkt worden. Scannen van foto’s gaat ook soepel, vergeet alleen niet om de foto’s af te stoffen want de kwaliteit van de scan pikt dat ook op. Al met al dik tevreden tot nu toe.

Pluspunten

• WiFi
  • Apps

e************@g******** 05-04-2022
  • Product gekregen
De printer nu een week in huis. Installatie fluitje van een cent. Ideaal voor gebruik met Iphone en mijn macbook. Via de handige app stuur ik foto's via mijn telefoon naar de printer. Allemaal dankzij wifi netwerk. Tot nu toe een zeer fijne aanwinst. En met een inkt-abonnement van HP, nooit meer zonder inkt.

Pluspunten

• wifi
  • met telefoon en laptop