Canon PIXMA MX535 - Reviews

Geheugenkaartlezer
Lcd-scherm

5,7

Peter3141592 23-06-2015 Product paar weken in bezit

Deze printer gekocht ter vervanging van mijn oude HP-all-in-one. De bijgevoegde papieren handleiding is minimaal dus je hebt al snel de on-line info nodig. Het software-pakket dat bijgeleverd wordt is zeer uitgebreid (installatie duurt ook wel even) met o.a. offline handleiding en on-line een uitgebreide handleiding.
Positief verder:
Document-feeder tbv scannen van meerdere documenten.
Print- en scankwaliteit in orde.
Niet duur.
Negatief:
Het onverlichte LCD-schermpje op de printer zelf is heel klein en op een wat donkere plaats niet te lezen (zaklamp nodig).
Duurzaamheid: weet ik niet en of de printer lang mee gaat moet nog blijken. Daarom "NVT".

frans.hagethorn 10-02-2015 Product paar weken in bezit

3,5
02-02-2015

Wat een hopeloos apparaat na een hp en vervolgens een epson versleten te hebben, op basis van een goede beoordeling van de consumentenbond, de Canon Pixma MX535 aangeschaft.
#1 De bijgeleverde handleiding is waardeloos. Via de website van Canon kom ik ook niets verder.
#2 Instellen Wifi is Mission Impossible
#3 Simpel een document inscannen en als bijlage bij een e-mail bijvoegen: Pas na veel moeite en een ingewikkelde route.
Misschien kun je dit apparaat gebruiken na een universitaire opleiding informatica, voor een gewone gebruiker absoluut een afrader