Canon PIXMA MX535

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MX535 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Peter3141592 23-06-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MX535

Deze printer gekocht ter vervanging van mijn oude HP-all-in-one. De bijgevoegde papieren handleiding is minimaal dus je hebt al snel de on-line info nodig. Het software-pakket dat bijgeleverd wordt is zeer uitgebreid (installatie duurt ook wel even) met o.a. offline handleiding en on-line een uitgebreide handleiding.
Positief verder:
Document-feeder tbv scannen van meerdere documenten.
Print- en scankwaliteit in orde.
Niet duur.
Negatief:
Het onverlichte LCD-schermpje op de printer zelf is heel klein en op een wat donkere plaats niet te lezen (zaklamp nodig).
Duurzaamheid: weet ik niet en of de printer lang mee gaat moet nog blijken. Daarom "NVT".

frans.hagethorn 10-02-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MX535

02-02-2015

Wat een hopeloos apparaat na een hp en vervolgens een epson versleten te hebben, op basis van een goede beoordeling van de consumentenbond, de Canon Pixma MX535 aangeschaft.
#1 De bijgeleverde handleiding is waardeloos. Via de website van Canon kom ik ook niets verder.
#2 Instellen Wifi is Mission Impossible
#3 Simpel een document inscannen en als bijlage bij een e-mail bijvoegen: Pas na veel moeite en een ingewikkelde route.
Misschien kun je dit apparaat gebruiken na een universitaire opleiding informatica, voor een gewone gebruiker absoluut een afrader