Canon PIXMA MX475

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MX475 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

MLBG 22-07-2021
  • Product gekregen

Waardeloos

Geschreven voor: Canon PIXMA MX475

Waardeloos apparaat: helft van de functies (zoals scannen) doet het niet, foutmeldingen zijn onbegrijpelijk of ontbreken überhaupt en cartridges zijn na het printen om de haverklap leeg…

Echt weer een slecht apparaat van Canon, dat ik toch al niet hoog aansla (ook al vanwege slechte ervaringen met Canon apparatuur op kantoor (traag, veel storingen): zelf geef ik de voorkeur aan kyocera en fotografeer ik bijv met Nikon…

Pluspunten

Minpunten

• Waar moet ik beginnen?

Simpel afdrukken 20-06-2020

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Canon PIXMA MX475

Regelmatig valt de wifi verbinding uit van dit apparaat, zeer irritant.
Gewoon een slecht artikel ben van Canon beter gewend, had hiervoor een Epson nooit geen problemen mee gehad. Deze Canon is echt voor computerfreaks niet voor iemand die af en toe wat uit wil printen.
Ik dacht dat Canon mee kon kijken nou ze lossen niks op.

Minpunten

• Geen cardhouder waarmee je kunt opslaan.
  • WIFI verbinding valt steeds uit.
  • Veel te moeilijke gebruiksaanwijzing.

Teije 07-01-2018

Canon printer zeer gebruiksonvriendelijk.

Geschreven voor: Canon PIXMA MX475

Op zich print het apparaat goed, maar om het goed te installeren ben je een kenner nodig. Via WIFI of Bluetooth moeilijk tot niet te vinden/installeren. Vorige printer ook van Canon zelfde moeilijkheidsgraad. Waarom niet gewoon simpel installeren en er mee werken. Dit is mijn 2e Canon, maar ook mijn laatste.

Pluspunten

• Goeie print

Minpunten

• zeer lastige installatie
  • WPS blijkt een knop op je router.
  • Niet te vinden op bluetooth
  • Na invullen wachtwoord WIFI niet te vinden PC
  • Een teveel aan handleidingen.

jafrako 18-04-2016

Minder, minder, minder

Geschreven voor: Canon PIXMA MX475

Ik beken dat ik hem pas een paar dagen heb maar hij lijkt veel op m'n vorige MG5550 (ook al geen toppertje) die het had opgegeven. Deze MP475 in een opwelling bij een totaal leegverkoop gekocht. Dag later bleek een bug in een bestand de oorzaak van het probleem met de MG5550 die dus niets mankeert. Nu kom ik er ook achter dat de MP475 wel een vrolijke 22ml voor z'n kleuren XL cartridge aangeeft maar dat is wel 7ml per kleur. In de MG5550 is dat 11ml. Kortom met die MP475 voel ik me bekocht want hij print geeneens tweezijdig. Wel maakt hij niet zo'n enorme herrie als de MG5550. Ik twijfel welke ik wegdoe maar eigenlijk wil ik van beide af. Ik ben helemaal klaar met die inkjet maffia die weggooi apparaten verkopen om hun vloeibare goud te slijten.

Erik de la 11-07-2014

Fijne printer!
Ik was op zoek naar een multifunctional dat ' Airprint' geschikt is (draadloos printen vanaf iPhone/iPad). Bijkomend voordeel is het gemak om meerdere pagina's te scannen/kopiëren middels de boveninvoer, handig!
Kortom, gekocht vanwege de draadloze mogelijkheden en veelzijdigheid voor een hele scherpe prijs.
Qua vormgeving ziet hij er degelijk, compact en solide uit. Al doet de geopende papierlade weer afbreuk aan het design als geheel. Tja het blijft een gebruiksvoorwerp :)
Ik heb de Canon pixma mx535 overwogen, maar toch voor dit type gekozen. Enige verschil wat ik kon ontdekken is de USB aansluiting bij type mx 535, dat is mij geen 20 euro waard :)

joukek 02-02-2015

Kan de MX475 dan niet automatisch dubbelzijdig printen? Volgens de specificaties wél.
Trouwens, zijn er niet veel printers meer met de mogelijkheden om cd's en dvd's te beprinten?

harmenmeijer 18-01-2015

Het verschil tussen de MX 535 en de MX 475 is de mogelijkheid tot automatisch dubbelzijdig printen. Ze hebben beide een usb aansluiting