Canon PIXMA MX475 - Reviews

Scanmethode
flatbed scanner

Erik de la 11-07-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne printer!
Ik was op zoek naar een multifunctional dat ' Airprint' geschikt is (draadloos printen vanaf iPhone/iPad). Bijkomend voordeel is het gemak om meerdere pagina's te scannen/kopiëren middels de boveninvoer, handig!
Kortom, gekocht vanwege de draadloze mogelijkheden en veelzijdigheid voor een hele scherpe prijs.
Qua vormgeving ziet hij er degelijk, compact en solide uit. Al doet de geopende papierlade weer afbreuk aan het design als geheel. Tja het blijft een gebruiksvoorwerp :)
Ik heb de Canon pixma mx535 overwogen, maar toch voor dit type gekozen. Enige verschil wat ik kon ontdekken is de USB aansluiting bij type mx 535, dat is mij geen 20 euro waard :)

harmenmeijer 18-01-2015

Het verschil tussen de MX 535 en de MX 475 is de mogelijkheid tot automatisch dubbelzijdig printen. Ze hebben beide een usb aansluiting

joukek 02-02-2015

Kan de MX475 dan niet automatisch dubbelzijdig printen? Volgens de specificaties wél.
Trouwens, zijn er niet veel printers meer met de mogelijkheden om cd's en dvd's te beprinten?

jafrako 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Minder, minder, minder

6,2
Ik beken dat ik hem pas een paar dagen heb maar hij lijkt veel op m'n vorige MG5550 (ook al geen toppertje) die het had opgegeven. Deze MP475 in een opwelling bij een totaal leegverkoop gekocht. Dag later bleek een bug in een bestand de oorzaak van het probleem met de MG5550 die dus niets mankeert. Nu kom ik er ook achter dat de MP475 wel een vrolijke 22ml voor z'n kleuren XL cartridge aangeeft maar dat is wel 7ml per kleur. In de MG5550 is dat 11ml. Kortom met die MP475 voel ik me bekocht want hij print geeneens tweezijdig. Wel maakt hij niet zo'n enorme herrie als de MG5550. Ik twijfel welke ik wegdoe maar eigenlijk wil ik van beide af. Ik ben helemaal klaar met die inkjet maffia die weggooi apparaten verkopen om hun vloeibare goud te slijten.