Samsung SL-M2070W/SEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SL-M2070W/SEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Muller 25-02-2017

Betere verwachtingen

Geschreven voor: Samsung SL-M2070W/SEE

Van Samsung had ik iets beter kwalitatief materiaal verwacht. Materiaal van HP is beter! Maar de prijs is ernaar. Hij moet op max 4800dpi foto's kunnen scannen. Dit gaat tot max 1200dpi!! Kwaliteit is prima, maar waarom dan nog 2400 en 4800 dpi? Ik laat hem morgen retour gaan.

Pluspunten

• wifi
  • snelheid

Minpunten

• Materiaal
  • Resolutie
  • Papier invoer
  • wifi- software

Hoge Noorden 21-08-2015
Geschreven voor: Samsung SL-M2070W/SEE

Alles ging prima, totdat ik de eerste afdruk maakte. 8 dikke groeven in het papier! Erg lelijk op facturen. Ze verdwijnen ook niet meer.
Bij de Mediamarkt nog getest en hoe dikker het papier, hoe erger het werd. De uitermate behulpzame vrouw van de MM schakelde de hulplijn van Samsung Ned. in, maar werd daar schandalig behandeld. Na ruim 20 in de wacht staan, werd ze van de lijn geknikkerd. Ook bij het showmodel van de MM drukten de katrollen te hard in het papier, waardoor duidelijk werd, dat het niet exemplarisch was.

GerardH 21-05-2014
Geschreven voor: Samsung SL-M2070W/SEE

De printer functioneert goed, kwaliteit is prima. Installeren was even wat puzzelen om op alle computers (zowel windows als apple) te laten werken, maar is met wat computerkennis prima te doen. Ideaal is dat je ook vanaf je telefoon en tablet kunt printen met een gratis samsung app. Ik heb de printer op zolder staan en daardoor wat ver vanaf de router/modem. Afgelopen twee maanden daardoor 1 keer de communicatie kwijtgeraakt, maar dat is simpel te herstellen. Let op dat je printer op hetzelfde (sub)netwerk zit. Ik werk thuis ook met een powerplug die het signaal met een eigen subnetwerkje verder in huis brengt, maar dan vindt de pc uit het andere subnetwerkje de printer niet meer.

foutje 01-06-2014

Print deze printer óók vanaf een iPad (met Airplay v. Apple)?
(of alleen vanaf een Windows PC of een Apple-PC)?