HP ENVY 4500 - Reviews

Scanmethode
flatbed

7,3

Finnegan 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk eenvoudige en goed werkende printer/scanner/copier. Over het inktgebruik weet ik nog niet veel, dan dat mijn schoonzoon regelmatig een printje maakt en foto's afdrukt en al vanaf april doet met de tankjes. Vind ik niet verkeerd. Ik lees nog wel eens dat men teleurgesteld is dat deze scanner geen OCR heeft. Maar mensen kijken niet goed. Je kunt de scanner via de software van HP instellen en ook kiezen voor het scannen van een document en dat opslaan als een pdf in een email of in een bestand. Wil je meer met zo'n pdf: wijzigingen aanbrengen dan converteer je deze naar Word o.i.d. Zo simpel. Ik ben er dik tevreden mee, want hij doet waarvoor ik hem heb gekocht. Printen en digitaliseren van documenten. Prima voor privé kantoordoeleinden.

Els91 08-09-2015 Product paar dagen in bezit

2,2
Na het lezen van goede reviews deze printer gekocht. Maar hij werkt helemaal niet. Het papier loopt de hele tijd vast waardoor ik nog niks heb kunnen printen en al veel papier weg heb kunnen gooien. Ik ga hem terug sturen want ik kan er helemaal niks mee helaas.

erikange1972 17-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie, platte printer, 3 in 1, werkt draadloos, het instellen is makkelijk via de cd en het schermpje op de printer, er zit al gratis inkt bij de printer..

Jelz 24-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik was op zoek naar een degelijke printer/scanner/copier. We printen niet veel en deze printer is niet te duur en voldoet prima. Tevreden over scan en print kwaliteit en snelheid. Cartridges zijn ook niet al te duur. Sluit ook mooi af zonder dat je papier er uit hoeft te halen.