Canon PIXMA MG3550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG3550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

SloegeDurk 12-10-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Zocht een simpele printer voor eenvoudig thuisgebruik. Het ding maakt keurige kopieën en print prima. Snelheid ruim voldoende. Probleem is om met name bij het scannen de gewenste instellingen te krijgen. Meer algemeen is de gebruiksaanwijzing (in ieder geval voor mij met een HBO-opleiding) chaotisch en onbegrijpelijk. Veel termen die mij niets zeggen i.p.v. uit te gaan wat de gebruiker wil: kopiëren, printen en scannen.

Ploos54 15-07-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Na het verwisselen van een defect modem kon de printer niet meer gevonden worden in het netwerk. De printer zet de oude netwerkgegevens vast. Verschrikkelijk slechte software die wel uit de Jaren 80 van de vorige eeuw lijkt te komen. Canon support geeft alleen een mailtje met een link met instructies die ook niet werken.
Installeer regelmatig printers van HP, Brother, Kyocera en Epson en heb nooit zo veel problemen gehad als met dit simpele printertje.
Nooit meer Canon!

zegje 21-01-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Prima printer. Geeft mooie afdrukken. De printer word ook gemakkelijk in een netwerk opgenomen, via wifi en bekabeld. Ik ben er zeer over te spreken.

michiel1955 29-03-2015

is deze beter dan de canon pixma mg4250 en de canon ip7250? Marc

honda1993 24-12-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Sinds een paar dagen in bezit van deze printer, maakt wat herrie ,maar deed mijn vorige printer ook (HP) vormgeving is goed en print ook lekker snel is gemakkelijk te installeren ook Wifi, cd rom niet gebruikt ,gewoon alles van internet halen ben er tevreden over ,ook de inkt voordelig te verkrijgen ,geen originele kleur en zwart voor 31 euro.
Super !!!!!!!

blauj00 02-02-2015

Via eigenschappen vanuit configuratiescherm kan je onder tabblad ONDERHOUD de stille modus activeren. Maakt precies het gewenste verschil.

adenerna 20-08-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Brother DCP heeft het na 7 jaar trouwe dienst begeven.
Nu deze Canon voor rond €50 aangeschaft.
De installatie gaat zelfs voor een oudere Digibeet voortreffelijk, Quick-start info en met de CD-rom en zelfs voor de 2e laptop zonder cd-player m.b.v. Canon support alles via Wifi probleemloos werkend.
Complimenten voor zowel de telefonische support, alsmede de verrassende printkwaliteit.
Al met al een aanrader voor die prijs

BartDoets 17-08-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Ik gebruik mijn printer niet erg vaak. Dus beviel het mij wel dat deze printer, als je hem dichtklapt, er heel strak uitziet. Maar elk voordeel heeft zijn nadeel: je kan 'm niet dichtklappen als er nog papier in de lade zit. Dus, papier leg ik onder de klep van de scanner, maar elke keer dat ik iets wil printen moet het papier eerst van daar naar de papierlade, en na afloop weer terug. Als ik dat had geweten had ik misschien wel een printer gekozen met een wat mindere vormgeving waar ik het papier gewoon kon laten zitten...
Voor de rest geen problemen, doet wat-ie moet doen.

treinscoot 24-05-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

PLUS: fraai design (ik heb de witte uitvoering); zeer eenvoudig te installeren (ik heb een Mac).
Automatisch uitzetten na een bepaalde in te stellen tijd: handig! Maar twee tientjes duurder dan sobere 2550.
MIN : geen papierlade, waardoor papier van voren uitsteekt , dus bij niet gebruik: papier eruit halen en klepje sluiten; doet in witte uitvoering wat plasic aan, glimt, beter was m.i. een half matte kleur.
Geen USB kabel meegeleverd; nogal lawaaierig.
Nochtans raad ik hem aan!

tin2007 17-01-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG3550

Duurt een minuutje voor hij klaar is om te gaan printen.
zou iets sneller mogen opstarten
cartridges zijn niet duur in de xl uitvoering
nooit geen hp meer voor mij

treinscoot 24-05-2014

Je bedoelt natuurlijk: " nooit meer".
( een dubbele ontkenning (nooit geen) betekent : wel....)