HP Officejet 7200 7610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Officejet 7200 7610 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

ah176 06-07-2014
Geschreven voor: HP Officejet 7200 7610

Al jaren prima tevreden met (diverse) HP printers geweest. Daarom nu ook de HP 7610 gekocht, omdat wij steeds meer met A3 documenten zijn gaan werken. Wat een miskoop!! Ongeveer iedere andere bladzijde loopt het papier vast (en wij hebben speciaal HP A3-papier gekocht!), hij kan niet werken met meer dan 1 computer op het netwerk, zodra je een tweede probeert te koppelen, gooit het programma van deze printer de connectie met de andere HP A4 printer eruit. Je kan wel printen via het netwerk, maar bij scannen heeft hij ineens geen verbinding met het netwerk. Daar moet je dan een USB voor gebruiken. Scan je van de glasplaat, dan houdt hij er na 1 pagina mee op en vraagt niet of er nog meer pagina's aan toegevoegd moeten worden. Kortom WAARDELOOS PRODUCT!