Brother MFC-9340CDW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-9340CDW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

jouke-d 07-10-2015
Geschreven voor: Brother MFC-9340CDW

Het apparaat maakt z'n beloftes niet waar.
Ik heb deze printer nu 1 jaar en 9 maanden. Brother claimt een apparaat voor thuiskantoren en bedrijven gebouwd te hebben, maar niets is minder waar. De printsnelheid is prima en de draadloze en bedrade aansluitingen werken goed, zowel vanaf Ipad, Android Phone, Windows laptop en Windows phone. Maar...
De printkwaliteit laat te wensen over. De grijze kleur in mijn logo worden als raster afgedrukt, terwijl dit gewoon een strakke solid zou moeten zijn. Ik heb Brother benaderd en zij meldden mij, dat dit normaal is voor een laserprinter. Jaja, mij valt het tegen voor een printer die 'professionele kwaliteit' zou moeten leveren. Verder is binnen een jaar een doorvoerrol aan de achterkant van het apparaat vervangen, omdat deze kreukels achterliet op het papier. De doorvoerrol bleek kapot te zijn. Inmiddels (10 maanden na het vervangen van de rol) zitten er weer kreukels in het papier en is de doorvoerrol wederom kapot. Dit is dus geen uitzondering.
De bijgeleverde cartridges zijn snel leeg en halen bij lange na niet het beloofde aantal afdrukken. Ook de nieuwe cartridges halen het aantal afdrukken niet. Al met al ben ik ontevreden over het apparaat. En in het laatste geval met de rol, ook ontevreden over de service.

jouke-d 15-01-2014
Geschreven voor: Brother MFC-9340CDW

Als klein architectenbureau was ik op zoek naar een betaalbare, snelle all-in-one met professionele afdrukkwaliteit. Na lang zoeken vond ik deze Brother 9340 met alles erop en eraan wat ik belangrijk vond. Brother geeft aan met dit model een professioneel apparaat gebouwd te hebben 'speciaal afgestemd op de behoeften van thuiskantoren en bedrijven'. Aansluiten en instellen ging erg makkelijk. Na echter de eerste prints gemaakt te hebben viel de afdrukkwaliteit mij erg tegen. Het grijs in mijn logo werd afgedrukt als raster en grijze lijnen werden niet strak afgedrukt. Ook na enkele instellingen aangepast te hebben bleef de kwaliteit mij teleurstellen. Dat juist één van de belangrijkste eigenschappen van deze printer zo tegenviel stelde mij erg teleur. Ook het (weliswaar soepele) contact met Brother heeft niet mogen baten.

Chanty2003 06-07-2015

Probeer eens verschillende papiersoorten. ook vochtig papier kan de kwaliteit beïnvloeden. zeg nu niet direct mijn papier is niet vochtig want dat is met de hand of oog niet waar te nemen.

nasske 21-11-2013
Geschreven voor: Brother MFC-9340CDW

wij hebben deze printer aangeschaft omdat wij een klein bedrijfje zijn dat professionele afrukken wilde maken om klanten mooie facturen toe te kunnen sturen. het is echt een super printer.installeren fluitje van een cent.draadloos printen scannen.je kunt gewoon een map op en pc aangeven waar hij het naar toe scant. via tabloid printen scannen.gaat allemaal heel makkelijk dubbelzijdig scannen loopt als een speer zoals dubbelzijdig printen. onze printer staat in een compleet andere ruimte en is makkelijk te benaderen via internet echt alles kan je via het web zien service hoeveel afdrukken hoeveel afdrukken nog te gaan tot vervanging echt een geweldig ding en meer dan zijn geld waard.ik hoop dat ik er nog lang plezier mag van hebben.