Xerox WorkCentre 6605V_DN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xerox WorkCentre 6605V_DN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tollenaar123 09-08-2016

Mooie prints, snel en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Wij werken op kantoor met 20 collega's en hebben verschillende printers om iedereen in zijn behoefte te voorzien. Wat ik erg prettig vind aan deze Xerox machine is de afdruksnelheid en vooral het dubbelzijdig printen. Een ander pluspunt is de kwaliteit van de kleurenprints en het bedieningsgemak. Een nadeel vind ik dat de toners snel leeg zijn. We hebben er nu al twee moeten vervangen. Misschien zijn dat toners die er vanaf het begin inzitten en niet helemaal gevuld zijn maar als dat wel het geval is, dan gaat het me net iets te snel (we printen misschien 25 pagina's per dag met de Xerox machine...) De printer ziet er goed uit, in tegenstelling tot de anderen die we hier ook hebben staan. Hij is nog nooit vastgelopen en was erg makkelijk om aan te sluiten.

Pluspunten

• Snel
  • Dubbelzijdig printen
  • Makkelijk te bedienen
  • Alles in 1

Minpunten

• Toner iets te snel op

HS 03-08-2016

Professionele printer voor kantoor

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Sinds we deze printer hebben kost het printwerk ons veel minder tijd. Niet alleen omdat de Xerox erg snel is, maar vooral omdat we nog geen enkele storing hebben gehad. Als ik een document naar de printer stuur ligt hij al klaar voordat ik er ben. Top. En dat terwijl hij in ons netwerk 'hangt'. Bekabeld en niet via Wifi, want dat heeft hij niet. In eerste instantie vond ik dat een nadeel, achteraf ben ik er wel blij mee.
Dubbelzijdig printen is een goede bijkomstigheid. Hierom hebben de printer niet gekozen, maar we gebruiken het praktisch altijd.
De prints zijn van hoge kwaliteit. De facturen en offertes die de deur uitgaan hebben een professionele uitstraling. Veel beter dan onze vorige inkjet printer.
Verder gebruik ik de functie voor het printen vanaf USB regelmatig en het scannen en rechtstreeks versturen van een kopie scan via e-mail.
Wij werken met 12 man op kantoor en voor ons is dit de juiste printer. Ik denk dat deze printer voor bedrijven van 5-30 man, afhankelijk van het soort en de hoeveelheid printwerk, zeer geschikt is.

Sven de Vries 02-08-2016

Kwalitatieve all in one printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Als jong juristenkantoor met een paar partners waren wij op zoek naar een goede all in one printer. Voor ons is het belangrijk om in rap tempo veel documenten te printen. Liefst dubbelzijdig i.v.m. milieu. Ook het scannen van gevoelige documenten in kleur is belangrijk voor ons digitale archief. Dit alles in enige rust zodat wij ons verstaanbaar kunnen maken aan de telefoon. Met deze Xerox hebben we een all in one printer gehaald die ruimschoots aan deze verwachtingen voldoet. We zijn met name onder de indruk van de kwaliteit van de geprinte documenten. Een erg professionele printer tegen een relatief scherpe prijs. Voor kleine ondernemingen is dit een perfect apparaat.

Jody 02-08-2016

Snel dubbelzijdig in kleur printen

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Ik werk sinds een aantal maanden met deze printer en het doet precies wat ik van een goede printer verwacht. Het werkt snel zonder te aarzelen, heeft meerder lade's, de kleuren zijn erg goed en de mogelijkheid tot dubbelzijdig printen is erg prettig en papierbesparend. Het drukken op enveloppe is voor mij geen enkel probleem meer sinds ik deze printer gebruik. Het installeren ging ook erg makkelijk. Ik heb de printer verbonden met ons WIFI netwerk en m'n computer kon de printer direct op het netwerk vinden. Geen gedoe met downloaden van drivers want je kunt direct aan de slag. De printer is erg gebruiksvriendelijk en de toners zijn ook zeer makkelijk te verwisselen. Echter het bestellen van de toners ging nogal lastig. Ik heb heb 2 x bij inkt online besteld en 2 keer de verkeerde toner gekregen. Het is beter om het bij Xerox zelf te bestellen.

KaTo78 02-08-2016

Snel en mooie resultaten

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Wij zijn al een paar maanden heel blij met deze printer. We hebben een middelgroot kantoor met 15 medewerkers en zochten een duurzame printer die ons niet in de steek zou laten. Dat kwam helemaal goed met de WC 6605 DN. De printer is gemakkelijk te installeren, alles is in een wip gebeurd. De functionaliteiten werken allemaal naar behoren, printen, faxen, scannen en mailen, geen enkel probleem. Waar we vooral heel enthousiast over zijn is de dubbelzijdige printfunctie wat ons een hoop papier scheelt. Verder gebruiken we de printer vooral bij het maken van presentaties, dus dat betekent dat afbeeldingen ook mooi en scherp op papier moeten staan. Ook dat is voor dit apparaat geen enkel probleem. De afbeeldingen komen strak en mooi van kleur eruit rollen, mits je er kwaliteitspapier in stopt zoals wij doen (Double A Paper). De printer is wel erg zwaar, maar aangezien we er niet mee op reis gaan, is dit iets waar je 1x last van hebt en daarna (bijna) nooit meer. Aanrader!

Rob Schellekens 06-07-2016

Super snelle printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Deze printer is echt een verbetering t.o.v. mijn oude printer.
Ik had eerst een Brother MFC-J6720DW, die natuurlijk in aanschaf wel een stuk goedkoper is.
Wel is een voordeel t.o.v. de Xerox dat ik A3 kon printen vanuit de lade.
Ik heb geen wifi op mijn printer wat ik wel aan zou raden om deze thuis of op je werk makkelijk te kunnen gebruiken.
De printer print super snel met een erg hoge kwaliteit, zelfs op foto papier is hij erg goed en zijn de kleuren net als op de originele foto.
Het dubbelzijdig printen is tevens een groot voordeel aangezien dit een berg papier bespaard.
Ik kan deze printer echt aanraden voor thuis en binnen een klein bedrijf.

sandra vh 05-07-2016

Fijne printer voor kantoor en thuis

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Eerst hadden we een kleinere printer van HP, nu met deze zijn we behoorlijk vooruit gegaan! Buiten dat we eerst geen kleur hadden is deze vele malen sneller dan de vorige. Ik print nogal veel voor mijn werk als juffrouw en voor de club.

De print kwaliteit is goed, de kleuren zijn net echt en ik kan zelfs vanaf mijn telefoon printen. Echt een uitkomst.

Wat ik verder nogal als fijn ervaar, is het dubbelzijdig printen. Bij de vorige moesten we dan alle prints omdraaien en nu kan het vanuit de luie stoel!

Voor ons een uitkomst, echt een aanrader!

MisjaVorstermans 01-07-2016

Fijne kantoor printer

Super kantoorprinter.
Installatie ging makkelijk,Printkwaliteit erg hoog.
Jammer dat draadloosmodule niet standaard wordt meegeleverd, deze is wel te bestellen.
Vergeleken met onze vorige printer wel een echte upgrade.
De xerox is iets luidruchtiger, de laadtijd bij grote grafische bestanden iets langer.
Het tweezijdig printen en de grote papierlade zijn ideaal

Tineke 01-07-2016

Super tevreden

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Een goede degelijke printer. Afdrukkwaliteit is heel goed. Snelheid van printen is snel. Waardoor printafdruk zo klaar is.

jp van hoorn 01-07-2016

betaalbaar professionele alleskunner

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Wat een genot is deze printer! Zeker vergeleken met onze oude printer. Dat was een HP1102w. Eigenlijk niet echt een vergelijk, die kon enkel zwart en deze kleur. Verder was dat echt een huis en tuin laser printer en dir toch wel een professionele.

Gelukkig was de printer niet zo groot als de doos, voor ons een prima omvang. Na het bekijken van de snelle installatie handleiding was het plug & play! Netwerkkabel in de printer (geen WiFi), stekker in het stopcontact en starten. De cartridges plaatsen wijst zichzelf en je kan beginnen.

Vanwege dat het toch een professioneel apparaat is hoor je de ventilator tijdens het printen, voor ons niet storend. Wanneer je geen printopdrachten geeft, gaat ie in een stand by stand en hoor je niets. En dan de printsnelheid, wat een tempo. Druk op de knop printen en hij is al klaar, zelfs vanuit stand by stand.

Voor ons was de dubbel afdruk functie een van de redenen om het aan te schaffen. In de instellingen kan je nog kiezen hoe je dit graag wilt. Meer dan ideaal. Zeker omdat wij er veel projecten mee uitprinten (in kleur), dus zo het aantal pagina's aanzienlijk kunnen reduceren.

Voor ons was dit de perfecte keuze, van een kleine laser printer onze behoefte aangevuld naar deze kleuren printer die voor ons een uitkomst is. Met name in kleur dubbelzijdig printen was voor ons het gemis bij de oude printer. Zeker niet onbelangrijk; de print komen er perfect uit met een duidelijke kleurweergave.

Ben je opzoek naar een betaalbaar professionele alleskunner voor een bedrijf, of zoals bij ons, een home office, is dit de uitkomst.

csz.nl 26-06-2016

Xerox Printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

De Xerox printer is een printer van hoge kwaliteit. Makkelijk lokaal te installeren, ook op Windows Server 2008, 2011 en 2012 (R2) is het goed te doen met de universele driver. Wij gebruiken normaal gesproken HP printers omdat we voorheen slechte ervaringen hebben gehad met Xerox printers. Deze printer heeft veel goed gemaakt, dankzij de universele driver en simpele installatie is dit een prima printer die je met een gerust hart bij klanten kan neerzetten. De printer print snel en dankzij de dubbelzijdige print functie gaat het printen nog sneller. Een groot minpunt is de kwaliteit die voor deze prijs beter had moeten zijn, alles is beweegbaar en van dun plastic.

Femke 20-06-2016

Heerlijke snelle printer!

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Sinds een tijdje heb ik de printer in het gebruik en ik ben er ontzettend tevreden over. De printer is zeer makkelijk te installeren. Zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing lukt het al direct om hem aan de praat te krijgen. Het op zijn plek krijgen van de printer is een wat grotere uitdaging. De printer is best zwaar, maar staat hij eenmaal op zijn plek dan heb je daar natuurlijk geen last meer van. De printer voelt hierdoor wel stevig aan.

De kwaliteit van de prints is zeker goed. Hij drukt helder af. Tevens is de printer snel. Ook het printen van een stapel drukwerk is geen probleem. Ik heb de printer zelf gebruikt om enveloppen mee te bedrukken en ook dit was geen enkel probleem. Het afdrukken van het logo gebeurde wel in een iets andere kleur dan het origineel, maar de helderheid van de print compenseert dit zeker.

Kortom: een snelle printer, handig in het gebruik en zeer geschikt voor een klein bedrijf. Zeker een aanrader!

Bbschp 14-06-2016

Goede All in one printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Na een snelle installatie kon Idereen op kantoor er meteen mee overweg. Het print snel en in goede kwaliteit. Met dank aan een groot papieropslag gaat de printer lang mee voordat je hem hem weer moet bijvullen.

EmielN 14-06-2016

Snelle makkelijke printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Mooie snelle printer. Kwaliteit van foto's afdrukken zeer goed. Gebruiksaanwijzing niet nodig, alles wijst voor zich. Kopiëren en inscannen erg snel en makkelijk. Ik kan hem iedereen met een klein kantoor / bedrijf zeker aanbevelen!

mvs1967 08-06-2016

Top printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_DN

Vanaf het moment van uitpakken tot het moment van eerste gebruik is een eenvoudig stappenplan en alles werkt. Veel functies en aansluitmogelijkheden maken deze Xerox tot een zeer geschikte machine voor kleinere kantoren. Met behulp van de Xerox Printing Service app is de printer via je wifi-netwerk direct met je smartphone te bereiken. Jammer dat de machine vers uit de fabriek een vuil transportwieltje heeft waardoor het papier bij deze machine een repeterende vlek heeft bij elke afdruk.